رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق کمانچه

اختصاصی از رزفایل دانلود تحقیق کمانچه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق کمانچه


دانلود تحقیق کمانچه

کاسه آن از درخت توت است. و دست آن از چوب درخت زردآلو

- یک عدد میله – سیخ – آهنکی در انتهای کمانچه نسب می شود که هم سیم گیر است و هم کاسه را به دسته محکم می کند

- چهار عدد گوشی و چهار عد سیم در آن استفاده می شود. در آن از دو نوع سیم استفاده می شود: یک نوع آن از سیم های مربوط به خود قوچان است و هر چهار عدد سیم دارای یک شماره یک نواخت است اما وقتی از سیم های غیر محلی استفاده می شود از چهار شماره مختلف بهره گرفته می شود

- یک عدد آرشه که از موی دوم اسب تهیه می شود

- روی کاسه کمانچه پوستی کشیده می شود که از پرده قلب گاو ساخته می شود

ضمناً غربی ها ویولون را از روی کمانچه ایرانی ساخته اند.

کمانچه هم به عنوان سازی بیرونی و هم  اندرونی استفاده می شود صدای کمانچه گاه در مراسم سوگواری به گوش می رسد کمانچه بیشتر در شمال خراسان دیده می شود ردپای کمانچه تا نیشابور هم دیده شده اما هر چه در استان خراسان پایین تر برویم یا کمتر دیده می شود و یا اصلا دیده نمی شود کمانچه های خراسان دارای سه سیم است و گاه از کمانچه های چهار سیمه امروزی نیز استفاده می شود ساز ضربه ای همراهی کننده کمانچه، دایره یا دهلی است که با دست نواخته می شود.

از استادان این ساز می توان از استاد ولی رحیمی نام برد وی در روستایی در شمال خراسان به نام آشخانه ساکن بود.

 

نگاهی به زندگی استاد علی اصغر بهاری: نوازنده بی بدیل و احیا گر کمانچه ایران

 

استاد علی اصغر بهاری، به سال 1284 خورشیدی در خانواده ای اهل موسیقی زاده شد پدرش" محمد تقی خان " او را از 10 سالگی به فراگیری کمانچه فرستاد. پس از مرگ زود رس پدر او و خانواده اش به ناگزیر نزد پدر بزرگ به ادامه زندگی پرداختند.

پدر بزرگ او" میرزا علی خان " که موسیقیدان شهره ایی بود همراه با هنرمندانی چون " آقا حسین قلی " ، " میرزا عبدالله " و " درویش خان " در برنامه های اجرایی موسیقی شرکت می جست.

تبعاً همنشینی با او و دوستان هنرمندش برای این نوجوان محبتی بزرگ بود و سبب پیشرفت های بیشتر او می شد.

استاد بهاری به گفته خودش در 18 سالگی دیگر به مرز مهارت رسیده بود و می توانست در محافل و کنسرت ها هنر نمایی کند.

بهاری جوان نیز مجذوب ساز تازه وارد ویولون شد و 25 ساله بود که نواختن آن را نیز فرا گرفت.

استاد بهاری از سال 1332 از سوی " جواد معروفی " که برنامه های موسیقی رادیویی را زیر نظر داشت به همکاری با این سازمان دعوت شد.

 

 

 

 

 

 

فایل ورد 23 ص


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کمانچه

برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever

اختصاصی از رزفایل برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever


برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever

دانلود برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و بانک sql server

سورس کد مدیریت یک سیستم کارگزینی را که در اینجا دانلود میکنید، مربوط به مراحل استخدام و کارگزینی متقاضیان یک موسسه آموزش عالی می باشد.

سیستم پرسنلی و صدور احکام جهت استفاده سازمانهای دولتی و بخش خصوصی و با استفاده از قوانین مرتبط با نظامهای استخدامی معمول در کشور شامل قانون کار ، نظام هماهنگ و قانون مدیریت خدمات کشوری ، نظام اعضای هیئت علمی بصورتی طراحی شده تا کاربران بتوان به راحتی وبه صورت پارامتریک نسبت به اعمال تغییرات قوانین و مقرارت اقدام نموده و احکام کارگزینی مربوطه راصادر نمایند

در این سیستم از امکانات سیستم آموزش و طبقه بندی مشاغل و تشکیلات سازمانی نیز استفاده شده بصورت کاملا یکپارچه با سایر زیرسیستمها بخصوص حقوق ودستمزد می باشد.

 

در این پروژه قابلیت ها و امکانات جالبی از سیستم کارگزینی را می توانید مشاهده کنید. در طراحی بانک اطلاعاتی این پروژه از پایگاه داده sql server استفاده شده است. میتوانید فایل مربوط به بانک به نام D1 را در فایل sql server خود پیوست کنید.

برای وارد شدن به برنامه، ابتدا باید لاگین کنید. در پروژه سیستم کارگزینی با زبان #Cسه نوع ورود کاربری طراحی شده است. در صفحه ورودی برنامه، امکان ورود به سه پنلکارمند، کارگزین و متقاضی وجود دارد.

کارمند برای ورود باید نام کاربری و رمز عبور karmand | 1، کارگزین برای ورود به پنل کارگزینی خود kargozin | 2 و متقاضی باید motaghazi | 3 را وارد نماید.

 

کارمند پس از وارد شدن به پانل مخصوص خود، میتواند به دو بخش استخدام و مرخصی بدون احقوق و استحقاقی شود.

در بخش استخدام اعضای هیئت علمی، باید اطلاعات نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، آدرس، شماره تلفن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و تاریخ ثبت درخواست را وارد و آنها را ثبت نمایند.

در فرم مربوط به مرخصی، باید با وارد کردن نام، نام خانوادگی، شماره کارمندی، مدت و تاریخ مرخصی، نوع مرخصی و تاریخ ثبت درخواست مرخصی بدون حقوق و یا استحقاقی خود را ثبت و از آنجا در بانک اطلاعاتی ذیخره نمایید.

 

کارگزین در پنل مربوط به خود ، امکانات ثبت و نمایش استخدام اعضای هیئت علمی، مرخصی استحقاقی و بدون حقوق، ماموریت کوتاه مدت و همچنین بازنشستگی تکلیفی را میتواند داشته باشد. میتواند اطلاعات جدید را وارد sql server مربوط به برنامه کند و یا داده های موجود در جداول را از آن بخواند.

 

متقاضی نیز که با پسورد 3 وارد پنل خود شده است، میتواند در پنل خود اطلاعات جدیدی را برای نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، آدرس، شماره تلفن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و همچنین تاریخ ثبت درخواست، وارد کند و برای کارگزینی ثبت نام نماید.

 


دانلود با لینک مستقیم


برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever

حل مشکل FRP سامسونگ s7 sm-g930f بدون نیاز به ابزار خاصی

اختصاصی از رزفایل حل مشکل FRP سامسونگ s7 sm-g930f بدون نیاز به ابزار خاصی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

حل مشکل FRP سامسونگ s7 sm-g930f بدون نیاز به ابزار خاصی


حل مشکل FRP سامسونگ s7 sm-g930f بدون نیاز به ابزار خاصی

حل مشکل FRP سامسونگ s7 sm-g930f بدون نیاز به ابزار خاصی

کاملا تست شده

فقط با رایت این فایل کم حجم با اودین


دانلود با لینک مستقیم


حل مشکل FRP سامسونگ s7 sm-g930f بدون نیاز به ابزار خاصی

اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم؟

اختصاصی از رزفایل اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم؟


اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری  درس تاریخ کمک کنم؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

چکیده

باتوجه به مشکلات بسیار زیاد در مدارس روستا که ناشی از عدم امکانات و سازماندهی مناسب نیروها وبسیاری دلایل دیگر میباشد واز آنجا که فقر فرهنگی واقتصادی در روستا بسیار زیاد است بر آن شدم تا مشکل دانش آموزم  (پروانه )را که همانند فرزندم او را دوست داشتم  حل نمایم ونتوانستم نگاه معصومانه اش که درخواست کمک از من  بود را نادیده بگیرم واز کنار مشکل او بگذرم   .همچنین با توجه به اهمیت  وجایگاه درس تاریخ در فرآیند تعلیم وتربیت  به عنوان درسی انسان ساز و دادن بینش وسیع ودارای قدرت تحلیل مسائل جامعه ای را که درآن زندگی میکند وپرورش قوه ی تفکر وخلاقیت لذا خواستم پروانه در این زمینه عقبتر از دیگر دوستانش نباشد پس بر آن شدم تا ازآموخته های علمی خود استفاده نمایم برای رسیدن پروانه به وضع مطلوب درسی.

کلید واژه ها: اختلال یاد گیری -در س تاریخ


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم؟

اقدام پژوهی دبیر علوم چگونه توانستم کلاس درس علوم تجربی را برای فراگیرانم شاد و جذاب نمایم؟

اختصاصی از رزفایل اقدام پژوهی دبیر علوم چگونه توانستم کلاس درس علوم تجربی را برای فراگیرانم شاد و جذاب نمایم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی دبیر علوم چگونه توانستم کلاس درس علوم تجربی را برای فراگیرانم شاد و جذاب نمایم؟


اقدام پژوهی دبیر علوم چگونه توانستم کلاس درس علوم تجربی را برای فراگیرانم شاد و جذاب نمایم؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

چکیده:

 

کلاس‌های درس در یک دسته‌بندی کلی یا شاداب، جذاب و مخاطب‌پذیرند یا کسل‌کننده، خمود و مخاطب گریز یا معمولی و عادی. کلاس درسی که در آن به مؤلفه‌های جذابیت توجه نمی‌شود با گذشت زمان ممکن است کم‌کم سستی و کسل‌کنندگی در آن به چشم آید که گسست ارتباط بین دبیر و دانش‌آموز از روشن‌‌ترین پیامدهای ناگوار آن خواهد بود و نتایج آموزش را عقیم و بی‌اثر می‌سازد. سؤال اصلی و اساسی این است که چگونه می‌توان کلاس درس را جذاب، دلپذیر و خوشایند کرد تا نه فقط مقررات آموزشی، بلکه اشتیاق فراگیران برای یادگیری و حس کنجکاوی وحقیقت‌جویی آنان عمده‌ترین عامل حضورشان در کلاس باشد و رعایت انضباط و مقررات و آداب آموزشی را برای بهر‌ه‌برداری بیشتر از کلاس باعث شود؟

آیا می‌توان با قاطعیت و انعطاف‌پذیری و با اعمال حاکمیت و مدیریت بی‌چون و چرا، کلاس را جذاب کرد؟

آیا با واگذارکردن فراگیران به حال خود و حذف نظارت و مدیریت، می‌توان کلاس را جذاب ساخت و شوق فراگیر برای حضور در کلاس را برانگیخت؟

اینجانب عاطفه مشهوری دبیر علوم تجربی آموزشگاه شهیده مریم ابوالقاضی  با توجه به این تحقیق ابتدا در مورد وضعیت کلاس و مدرسه وضعیت دانش آموزان توضیح دادم و اینکه چگونه می توان نشاط را به کلاس برگردانم راه حل هایی با مشورت معلمان ، اولیاء و دانش آموزان ارائه دادم و از میان راه حل ها دو مورد را به اجرا در آوردم .

 

 

 

مقدمه

اگر شادی و نشاط در مدرسه و کلاس نباشد زیستن برای یادگیری و یادگیری برای زیستن متعالی محقق نخواهد بود. جهان هستی در نتیجه تلاش مداوم و همکاری مجموعه ای عظیم به وجود آمده و در تلاش و پویایی این اعضا است که هر روز حیاتی نو اقامه می کند چنانچه مصداق بارز این کلام است که ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند. و حال اگر نظری ریز بین تر بر این مجموعه اندازیم یکی از هزاران ما حصل آن تشکیل اجتماعات مردمی است اجتماعی که به طور خاص در پیکره اش خانواده ها نقش بسته اند.

زمانی که فرزندان یک خانواده یا یک اجتماع در یک محیط سالم و با نشاط زندگی نمایند و به دور از تنش ها و هتک حرمتها و در سایه احترام متقابل والدین در یک مکتب درس تربیت می شوند. اگر خانواده ها در شاداب سازی زندگی فرزندانشان تلاش نمایند طبیعی است که نتیجه موثرتری در فرایندهای زندگی آینده بچه ها خواهد داشت. از جمله گردشهای هفتگی ماهانه و حتی سالانه به تجدید قوای روحی خانواده کمک کرده و با نشاط و شادابی والدین فرزندان اطمینان خاطر یافته و به دور از تنش ها و اضطرابها استرسها به حرکت در مسیری صحیح هدایت می شوند. که البته در کنار همه ی آنچه گفته شد افکار و عقاید پدر و مادر و چگونگی به دست آوردن این نشاط نیز حایز اهمیت است. ولی اجتماع هم نباید این کار را فقط به عهده ی خانواده بگذارد بلکه جامعه نیز در به وجود آوردن فضای شاداب و قابل تحمل برای بچه ها باید نقش مهمی را ایفا کند و این زمانی موثر واقع می شود که کارها با برنامه ریزی صحیح و رعایت تمام اصول اخلاقی طرح شوند. از آنجا که محیط آموزشی مدرسه در بین محیط بعد از خانواده قرار داد که فرد در آن اجتماعی شده و در معرض آموزشهای رسمی قرار می گیرد که این آموزشها در سرنوشت او و بالطبع در سرنوشت جامعه موثر خواهد بود و برای اینکه تلاش مدیران و معلمان و کلیه مسئولان آموزشی در این محیط و سرمایه های مادی و معنوی جامعه در زمینه های آموزش و پرورش هدر نرود بهتر است این آموزشها در محیطی شاد ارائه شود   زیرا یادگیری و آموزش در محیط شاد بهتر از محیط های خشک و سرد است پس دانش آموز در یک محیط با نشاط بهتر می تواند یاد بگیرد تا در محیطی سرد و بی روح .هنگامی که در مدرسه مکانی برای آموختن مهارتهای کاربردی زندگی باشد برای دانش آموزان شوق انگیز و نشاط آور خواهد بود.  مهمترین مولفه شاد بودن امید به زندگی است. به عبارت دیگر بین شاد بودن و امید به زندگی یک رابطه مستقیم وجود دارد. به امید روزی که در مدارس ما تمامی مولفه های شاد به کار گرفته شود.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی دبیر علوم چگونه توانستم کلاس درس علوم تجربی را برای فراگیرانم شاد و جذاب نمایم؟