رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever

اختصاصی از رزفایل برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever


برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever

دانلود برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و بانک sql server

سورس کد مدیریت یک سیستم کارگزینی را که در اینجا دانلود میکنید، مربوط به مراحل استخدام و کارگزینی متقاضیان یک موسسه آموزش عالی می باشد.

سیستم پرسنلی و صدور احکام جهت استفاده سازمانهای دولتی و بخش خصوصی و با استفاده از قوانین مرتبط با نظامهای استخدامی معمول در کشور شامل قانون کار ، نظام هماهنگ و قانون مدیریت خدمات کشوری ، نظام اعضای هیئت علمی بصورتی طراحی شده تا کاربران بتوان به راحتی وبه صورت پارامتریک نسبت به اعمال تغییرات قوانین و مقرارت اقدام نموده و احکام کارگزینی مربوطه راصادر نمایند

در این سیستم از امکانات سیستم آموزش و طبقه بندی مشاغل و تشکیلات سازمانی نیز استفاده شده بصورت کاملا یکپارچه با سایر زیرسیستمها بخصوص حقوق ودستمزد می باشد.

 

در این پروژه قابلیت ها و امکانات جالبی از سیستم کارگزینی را می توانید مشاهده کنید. در طراحی بانک اطلاعاتی این پروژه از پایگاه داده sql server استفاده شده است. میتوانید فایل مربوط به بانک به نام D1 را در فایل sql server خود پیوست کنید.

برای وارد شدن به برنامه، ابتدا باید لاگین کنید. در پروژه سیستم کارگزینی با زبان #Cسه نوع ورود کاربری طراحی شده است. در صفحه ورودی برنامه، امکان ورود به سه پنلکارمند، کارگزین و متقاضی وجود دارد.

کارمند برای ورود باید نام کاربری و رمز عبور karmand | 1، کارگزین برای ورود به پنل کارگزینی خود kargozin | 2 و متقاضی باید motaghazi | 3 را وارد نماید.

 

کارمند پس از وارد شدن به پانل مخصوص خود، میتواند به دو بخش استخدام و مرخصی بدون احقوق و استحقاقی شود.

در بخش استخدام اعضای هیئت علمی، باید اطلاعات نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، آدرس، شماره تلفن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و تاریخ ثبت درخواست را وارد و آنها را ثبت نمایند.

در فرم مربوط به مرخصی، باید با وارد کردن نام، نام خانوادگی، شماره کارمندی، مدت و تاریخ مرخصی، نوع مرخصی و تاریخ ثبت درخواست مرخصی بدون حقوق و یا استحقاقی خود را ثبت و از آنجا در بانک اطلاعاتی ذیخره نمایید.

 

کارگزین در پنل مربوط به خود ، امکانات ثبت و نمایش استخدام اعضای هیئت علمی، مرخصی استحقاقی و بدون حقوق، ماموریت کوتاه مدت و همچنین بازنشستگی تکلیفی را میتواند داشته باشد. میتواند اطلاعات جدید را وارد sql server مربوط به برنامه کند و یا داده های موجود در جداول را از آن بخواند.

 

متقاضی نیز که با پسورد 3 وارد پنل خود شده است، میتواند در پنل خود اطلاعات جدیدی را برای نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، آدرس، شماره تلفن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و همچنین تاریخ ثبت درخواست، وارد کند و برای کارگزینی ثبت نام نماید.

 


دانلود با لینک مستقیم


برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد