رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سیستم های حسابداری

اختصاصی از رزفایل سیستم های حسابداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 92

 

 

/

گزارش کارآموزی

کامپیوتر- نرم افزار

عنوان:

سیستم حسابداری

استاد راهنما:

جناب آقای پشامی

تهیه کننده:

شیوا نادری

تابستان 88

آنکه آموخت مرا آنچه که آموختنی ایست

تا ابد بنده خود کرد مرا بی کم و کاست

امام علی (ع)

تقدیم به استادانی که در طول تحصیل با همیاری صمیمانه شان مشوق و عامل داگرمی ما بوده اند

تقدیم به آنانکه حضورشان در قلبهایمان جاودانه است و برانگیزاننده تلاشهایمان هستند

قدردانی

به یاری خداوند متعال پایان نامه حاضر با راهنمایی های بی دریغ جناب آقای پشامی انجام یافت و جا دارد از ایشان که همواره در طول مدت تحصیل و انجام این پایان نامه یاریگر ما بوده اند, صمیمانه سپاسگذاری نمائیم.

همچنین برخود می دانیم که از جناب آقای مهندس گشت کار که از لحظات ابتدایی اخذ پایان نامه تا به انتها صمیمانه و خالصانه ما را یاری نمودند, تشکر و قدردانی نمائیم.

 


دانلود با لینک مستقیم


سیستم های حسابداری

دانلود پاورپوینت مهندسی معکوس

اختصاصی از رزفایل دانلود پاورپوینت مهندسی معکوس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 17 صفحه

Scientific Assembly Of Industrial Engineering اولین سمینار دانشجویی گروه صنایع موضوع سمینار: آشنایی با مهندسی معکوس (Reverse Engineerin) مقدمه : اگر سابقه ی صنعت و چگونگی رشد آن در کشورهای جنوب شرقی آسیا را مورد مطالعه قرار دهیم به این مطلب خواهیم رسید که در کمتر مواردی این کشورها دارای ابداعات فن آوری بوده اند.
پس چه عاملی باعث این رشد شگفت آور و فنی در کشورهای خاور دور گردیده است؟
در این سمیناربه یکی از راهکارهای این کشورها در رسیدن به این سطح از دانش فنی می پردازیم. مثالی از کاربرد مهندسی معکوس : صنعت خودروسازی ژاپن رشد و ارتقا خود را مدیون به کارگیری مهندسی معکوس است. این کشور صنایع خودرو سازیش را با کپی برداری از شورلت امریکایی در سال 1920 آغاز کرد و پس از 40 سال تلاش در سال 1960 موفق به تولید اولین خودروی تمام ژاپنی شد.
مهندسی معکوس استراتژی مطمئن برای رسیدن به فن آوری : پیشرفت هر کشور در گرو دستیابی به فن آوری در زمینه های مختلف و در زمان مناسب است. کسب فن آوری با توجه به امکانات موجود می تواند از راه های گوناگونی صورت گیرد. یکی از راه های مطمئن برای رسیدن به فن آوری استفاده از مهندسی معکوس است.
فناوری شاه کلید توسعه ونیرومندترین عامل تحول اقتصادی در جوامع است.
در اطلس فناوری فناوری ترکیب پیچیده ای از چهار عنصر، به شرح زیر معرفی گردیده است: 1- سخت افزار و ماشین آلات؛ 2 - دانش فنی یا ابزار اطلاعاتی؛ 3 - توانائیها شامل مهارتها وابتکارات انسانی؛ 4 - سازماندهی و مدیریت فناوری شامل مکانیسم هایی که برای تسهیل در ادغام موثر عناصر بالا موردنیاز است.
سیکل عمر هر فناوری شامل این مراحل است: مرحله طراحی؛ مرحله معرفی؛ مرحله رشد؛ مرحله بلوغ و اشباع؛ مرحله افول. استراتژی های دستیابی به فناوری و محصولات 1 - استراتژی نوآوری و طراحی تا تولید محصول از طریق فعالیتهای تحقیق تا تولید؛ 2 - استراتژی توسعه فناوری؛ 3 - استراتژی کپی سازی ومهندسی معکوس؛ 4 - استراتژی انتخاب، انتقال و بومی کردن فناوری؛ 5 - استراتژی استفاده موثر از امکانات و فناوری موجود؛ 6 - استراتژی خرید کارخانه و پروسه تولید به صورت تحویل کامل؛ 7 - استراتژی خرید کالا و فناوری موردنظر. ضرورت شناخت رفتار فناوری برای انتخاب استراتژی مناسب: اقدام برای انتقال فناوری درمورد محصولاتی که در مهد پیدایش خویش مرحله معرفی را سپری کرده و در مرحله رشد هستند برای کشورهای درحال توسعه معقول تر است.
در این صورت اقدام یک کشور درحال توسعه برای دستیابی به عین این محصول یا فناوری ازطریق استراتژی تحقیق تا تولید، امری غیراقتصادی و غیرعاقلانه خواهدبود .
مهندسی معکوس : مهندسی معکوس روشی آگاهانه برای دستیابی به فن آوری  حاضر و محصولات موجوداست.
در این روش، متخصصین رشته های مختلف علوم پایه و کاربردی از قبیل مکانیک، فیزیک و اپتیک، شیمی پلیمر، متالورژی،الکترونیک و ...جهت شناخت کامل نحوه ی عملکرد یک محصول که الگوی فن آوری مذکور می باشد تشکیل گروه های تخصصی داده و توسط تجهیزات پیشرفته و دستگاه های دقیق آزمایشگاهی به همراه سازماندهی مناسب تشکیلات تحقیقاتی و توسعه های R&D "سعی در به دست آوردن مدارک و نقشه های طراحی محصول فوق دارند.
کشور هایی که در مو

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مهندسی معکوس

دانلود فایل پاورپوینت در مورد آموزش اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم

اختصاصی از رزفایل دانلود فایل پاورپوینت در مورد آموزش اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل پاورپوینت در مورد آموزش اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم


دانلود فایل پاورپوینت در مورد آموزش  اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم

پاورپوینت در مورد آموزش  اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 72

 

 

 

 

  • امام رضا (ع) فرمود:
  • "آن که به عبادت خدای بزرگ می ایستد، باید خود را از آلودگیها پاک کند، از سستی و بی حالی دور باشد و با وضو، خود را برای سخن گفتن با خدای توانا، پاک و آماده سازد".
  • به نیت وضو صورت را از بالا به پایین از جایی که موی سر روییده تا چانه می شوییم.

دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل پاورپوینت در مورد آموزش اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم

روانشناسی نوجوانان

اختصاصی از رزفایل روانشناسی نوجوانان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

روانشناسی نوجوانان


روانشناسی نوجوانان

روانشناسی نوجوانان  

 

مقدمه 

دوره نوجوانی همزمان است با دوره بلوغ ؛ یکی از بحرانی ترین دوره های زندگی . در دوره بلوغ ، تغییرات گوناگونی در ابعاد شخصیتی نوجوان رخ می دهد که هرکدام به نوعی می تواند بر او اثر بگذارد و حتی گاهی شخصیت او را دگرگون سازد. این نبشتار ، به برخی از این جنبه ها اشاره دارد. اما پیش از ورود به اصل بحث ، توجه به چند نکته لازم است :

1ـ بحران بلوغ: فرایند بلوغ یکی از بحرانی ترین دوره های زندگی هر فرد است . استانلی هال ، (Stanly Hall ) که به پدر روانشناسی بلوغ معروف است ، این مرحله را « دوران طوفان و فشار »           می نامد . نوجوان در این دوره ، تمایلات و خواهش های متضادی دارد . مثلاً با این که می خواهد با دوستان باشد ، به تنهایی نیز علاقمند است . (1)

روسو دوره بلوغ را تولد مجدد می داند . او می گوید : وقتی فرد به دوره بلوغ می رسد مثل این است که فرد دیگری با خصوصیات بدنی و روانی متفاوتی در وی به وجود آمده است. (2)

در هفت سال سوم زندگی که دوران بلوغ و جوانی است ، تحولات سریعی در جسم و جان نوجوان پدیدار می گردد و در مدت کوتاهی اندام و افکارش به کلی تغییر می کند .(3) دوره نوجوانی و بلوغ به سنین بین 12 تا 18 سالگی اطلاق می شود. این دوره یکی از بحرانی ترین دوره هاست. گاهی گذشتن از مرز کودکی و رسیدن به قلمرو بلوغ با نابسامانی های فراوانی همراه است. در این دوره ، نوجوان نه دیگر کودک به حساب می آید و نه هنوز به درستی بالغ گردیده است. وی در مرز بین این دو مرحله (کودکی و بزرگسالی ) قرار می گیرد و با فشارها و انتظارات خاص هر دوره روبه رو می شود ؛ از سویی ، اگر کار کودکانه بکند او را ملامت می کنند که بزرگ شده است و این کار در شأن او نیست و از سوی دیگر ، معمولاً با او مانند بزرگسالان رفتار نمی شود . در زندگی ، نقش کودک و بزرگسال ، هرکدام مشخص است و می دانند چه کاری باید انجام دهند ، ولی نوجوان در وضع روحی مبهم و پیچیده ای به سر می برد ؛ او به درستی نمی دانند چه باید بکند

2ـ تعریف بلوغ و نوجوانی :   

کلمه «بلوغ» یا (Puberty ) ممکن است به چند صورت تعریف شود :

الف ) بلوغ جنسی : بلوغ به این معنا یعنی رسیدن به سن تولید مثل و شهوت جنسی که سنین آن در بین ملل و افراد گوناگون بر حسب نژاد ، مناطق جغرافیایی و آب و هوایی متفاوت است و معمولاً بین سنین 12ـ18 سالگی واقع می شود

ب ) بلوغ جسمی (فیزیولوژیک) : بلوغ به این معنا همان آخرین حد رشد اندام ها است که زمان آن از یک سو ، به نژاد فرد بستگی دارد و از سوی دیگر ، به قوانین رشد و نمو هریک از اعضا . در این زمینه، تنکرد شناسان (فیزیولوژیست ها ) و روان شناسان به این نتیجه رسیده اند که اندام های انسان تا پنج سال اول زندگی به طور سریع رشد می کند و سپس رشد آن تا سنین        12 ـ 13 سالگی به کندی                  می گراید ، در دوره نوجوانی سرعت رشد دوباره افزایش می یابد و در فواصل بین 18ـ25 سالگی جسم به حد کمال خود می رسد و رشدش نیز متوقف می گردد . لازم به ذکر است که تمام قسمت های بدن در دوره رشد به یک میزان رشد نمی کند ، بلکه بعضی از اعضا رشد بیشتری دارند، چنانچه مشهور است که    « نوجوان شلوارش یک سال زودتر از کتش کوچک می شود . » 

ج) بلوغ شرعی : سن تکلیف در کشور های گوناگون براساس اعتقاداتی که دارند فرق می کند ؛ مثلاً اسلام سن 9 سالگی را برای دختران و 15 سال را برای پسران سن بلوغ می داند .(4) البته بعضی از فرق اسلامی در سن بلوغ با شیعه فرق دارند ؛ مثلاً فقه حنفی برای دختر سن 17 سالگی و برای پسر سن 18 و 19 سالگی را سن بلوغ می داند و فقه مالکی بلوغ را وابسته به سن نمی داند

د) بلوغ عرفی (سن قانونی ) : قوانین مدنی کشورها اغلب دو یا سه سال دیرتر از دستورات شرعی نوجوانان را بالغ و مسئول رفتار خود می داند.

هـ) بلوغ روانی (بلوغ شخصیت): بلوغ روانی دارای جنبه های گوناگونی از قبیل پختگی ، هوش ، درک مفاهیم اخلاقی ، نقطه اوج حافظه ، کمال اراده ، انفعالات و سایر خصوصیات ذهنی است که در صورت هماهنگی ، تعادل فرد را به وجود می آورد و در صورت ناهماهنگی ، موجب رفتار غیر عادی یا بی تعادلی روانی می شود

 ویژگی های مهم نوجوان 

1ـ بلوغ یا رشد جسمی 

یکی از جنبه های مهم و مؤثر در شخصیت نوجوان بلوغ است . در زمینه تحول بلوغ ، دو جریان فکری وجود دارد

گزل (Gesel) می گوید : بلوغ رشد مداوم و پیوسته ای است که از کودکی شروع و بدون انقطاع ادامه می یابد که گاهی سریع و گاهی کند است و نمی توان بریا آن خصوصیات و ساختمان معینی ذکر کرد و آن را دارای مراحلی دانست. 

پیاژه (Piaget ) و والون (Wallon ) معتقدند : رشد متشکل از مراحل و دوره های متفاوتی است و هر مرحله فرایند بلوغ یکی از بحرانی ترین ساخت ذهنی مربوط به خود را دارد و به دلیل همین ساخت ، هر مرحله از سایر مراحل جدا و مجزا است ؛ مثلاً ، دوره نوجوانی دوره آشوب درونی و انقلاب شخصیتی است ، در حالی که دوره کودکی دوره آرامش و سکون است و رشد آن ، آهنگ یکنواختی دارد . دوران بلوغ که با بحران مواجه می شود ، تغییراتی در کل شخصیت فرد ایجاد می کند.(10) 

نوع فایل:word

سایز :157 KB  

تعداد صفحه:40


دانلود با لینک مستقیم


روانشناسی نوجوانان