رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه معرفی و طراحی موتورخانه و شوفاژ

اختصاصی از رزفایل دانلود پروژه معرفی و طراحی موتورخانه و شوفاژ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه معرفی و طراحی موتورخانه و شوفاژ


دانلود پروژه معرفی و طراحی موتورخانه و شوفاژ

شوفاژخانه محلی است که در آن آب گرم می‌شود و به رادیاتورها می‌آید ودر داخل شوفاژ جریان پیدا می‌کند ورادیاتور را گرم می‌کند البته وقتی که پیچ روشن و خاموش کردن رابازکنیم این اتفاق رخ می‌دهد .

این توضیح مختصری درباره شوفاژ بود. در شوفاژ خانه دیگ(بویلر) بزرگی وجود دارد که برروی آن آمپری وجود دارد که درجه حرارت را نشان می‌دهد و یک دکمه‌ای وجود که درجه حرارت را تنظیم می کند. در دیگ شوفاژ خانه گرمایی ایجادمی شود که وقتی آب تانکر وارد این دیگ می‌شود آب را گرم کرده و به درجهٔ مشخص شده می رساند .

گرمای این موتور از مشعل گرفته می‌شود و شمعک این مشعل همیشه روشن است .

این آبهایی که گرم شده به وسیله موتور پمپ بالامی‌رود و به هرطبقه می‌رسد .این موتور پمپ‌ها دکمه مشخصی دارد که آبرا با چه سرعت و تا کجا بالا ببرد . هر طبقه لوله‌های مشخصی برای رفت وبرگشت آب دارد و سر هر لوله شیرفلکه برای بازو بسته کردن وجود دارد که می‌توان با آن این لوله‌ها را بست و را ه ورود آب به شوفاژ را گرفت . وقتی که آب داخل تانکر تمام شود از لوله‌های آب این آب دوباره برگردانده می‌شود ونیز یک کنتور هم وجود دارد که برق موتور را تامین می‌کند

تعریف موتورخانه

 موتورخانه (Mechanical room ) فضا یا اتاقی است در یک ساختمان که به دستگاه های مکانیکی و کنترل کننده های الکتریکی ، اختصاص داده می شود.

موتورخانه ها بنابر کاربری ساختمان و سیستم های تاسیسات آن در اندازه های مختلفی ساخته می شوند.

در ساختمان هایی که از سیستم های حرارت و سرمایش مرکزی استفاده می کنند ابعاد موتورخانه بزرگتر می شود. در این نوع از ساختمان ها تمامی تجهیزات تاسیساتی سیستم به یک فضا انتقال داده می شود که کنترل و تعمیر آن ها را آسان تر می کند. به محل قرار گرفتن این تجهیزات ، موتورخانه گویند.

برای سیستم های تولید بخار (در نیروگاه ها ، بیمارستان ها ، هتل ها و ..) نیز موتورخانه تعبیه می شود که به آن موتورخانه بخار گفته می شود.

شامل 17 صفحه فایل  word قابل ویرایش بهمراه فایل powerpoint  پروژه


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه معرفی و طراحی موتورخانه و شوفاژ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد