رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره یک اجرای یک سیستم مدیریت شبکه OSI

اختصاصی از رزفایل تحقیق درباره یک اجرای یک سیستم مدیریت شبکه OSI دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 25

 

یک اجرای یک سیستم مدیریت شبکه OSI

هدف کلی کارگزارش شده دراین مقاله عبارت اندازتحقیق کردن ابزارهای نرم افز ازی ای است که لازم هستند تا یک شبکه اتصال میانی سیستم های باز را امکان پذیر سازند (OSI) براساس پروتکل های سازمان استانداردهای بین المللی (ISO) نظارت ومدیریت شده است.

برای حصول این هدف سیستم مدیرشبکه توصعه یافته است تا به سیستم های فرعی ارتباطات اجازه می دهند که با تمام گره های متصل با یک شبکه OSI مرتبط باشند. وقتی تعدادی از سیستم های عامل وجود دارند وبسیاری از مشاغل پیچیده را بکار می برند. که توسط یک شبکه مرتبط می شوند نیاز برای امکانات مدیریت شبکه ضروری است. مدیرشبکه توسعه یافته براساس استانداردهای ISO برای مدیریت OSI می باشد واساسا با مدیریت سیستم های فرعی ارتباطات در هر گره مرتبط با یک شبکه OSI وصل می باشد. سیستم توسعه یافته سعی نمی کند تا تمام اعمال مدیریت را اجرا کند (یعنی ، اجزای سرویس کاربرد ویژه مدیریت – MSASE) اما در عوض نشان می دهد که چگونه چهارچوب توسعه یافته می تواند استفاده شود تا این تابع ها را فراهم کند. ازآنجایی که برنامه های کاربرد OSI درحال تکامل هستند موضوعات ای که توسط مدل مرجع پایه ISO پوشیده می شوند خودشان را ظاهرمی نمایند. این موارد شامل امنیت شبکه نام گذاری و آدرس دادن ومدیریت بکه می باشد. ازآنجائیکه یکی از مؤلفه های سیستم توسعه یافته بصورت بخشی از این مقاله به مدیریت شبکه توجه دارد بحث مفصلی ازاین موضوع اکنون ارائه می شود.

مدیریت شبکه : چهارچوب مدیریت شبکه تعریف شده است تا وسیله ای برای سیستم های فرعی ارتباطات درتمام گره های مرتبط با یک شبکه نظارت و کنترل شده ازراه دور را فراهم کنند. ساختار کلی چهارچوب مدیریت پیشنهاد شده در شکل 1 نشان داده می شود. مدیر شبکه با فرایند کاربرد مدیریت تراکنش می کند (map) تا سیستم های فرعی ارتباطات را در تمام گره های شبکه 2 را نظارت وکنترل نماید. در عمل برای اینکه سیستم ها مدیریت شوند چهارچوب مدیریت به تعدادی از حوزه ها تقسیم می شود که هرکدام مدیر حوزه خودش می باشد. درحوزه این مقاله فقط یک حوزه مدیریت واحد درنظر گرفته می شود. همراه با هر حوزه عنصرسرویس اطلاعات مدیریت مشترک و MSASE هستند. CMISE با مجموعه موجودیت های کاربرد مدیریت محلی (LMAE) براساس با پروتکل های اطلاعات مدیریت مشترک (CMIPS) برای پاسخ به یک درخواست هرLMAE بالایه های پروتکل گوناگون سیستم فرعی ارتباطات تراکنش می کند لایه های 1 الی 17 تا اطلاعات مدیریت را از CMISE بدست اورد وبه آن منتقل کند. کل هویش همراه با مدیریت یک شبکه فرعی درMSASE و CMISE است. LMAE به سادگی وسیله ای برای بدست آوردن یا کنترل کردن پارمترهای عملیاتی بکاررفته درداخل هرلایه پروتکل ازیک سیستم فرعی ارتباطات را فراهم می کنند به این ترتیب فقط یک مجموعه حداقل ازتوابع لازم است تا به هرلایه پروتکل اضافه شود یعنی ضمیمه های به اجرای ماشین حالت لایه پروتکل به شکل اولیه های سرویس ورودی اضافی بنابراین بالاسری های پردازش همراه با جنبه های مدیریت یک سیستم عملیاتی به مقدار حداقل حفظ می شوند. هیچ سیستم فرعی ارتباط ای به یک LMAE نیازی ندارد و هر چه عملیات آن ساده ترباشد نیاز کمتری برای یکی وجود دارد و LMAE باید به فرمانها ازMSASE پاسخ دهد. پنج MSASE وجود دارند که دربالای CMISE قرار می گیرند که ممکن است توسط مدیر شبکه فراخوانده شود. اینها عبارت اند از : مدیریت عیب (FM) مدیریت حسابداری (AM) ترکیب بندی ومدیریت نام (CM) مدیریت عملکرد (PM) ومدیریت امنیت (SM).

در پاسخ به یک فرم پرس وجواز یک مدیر شبکه مؤلفه MSASE مناسب از خدمات پشتیبانی شده توسط CMISE استفاده می کند تا اطلاعات مدیریت مربوط را به یک LMAE انتقال دهد. برای اجرای این خدمات فراهم شده توسط یک لایه فرعی ثانوی استفاده می کند (ROSE) تا اطلاعات مربوطه را انتقال دهد. منابع قابل مدیریت دریک شبکه OSI موسوم به منابع OSI است. یعنی اشیای مدیریت شده این ها لایه های پروتکل را درهرسیستم فرعی ارتباطات تشکیل می دهند که درمحیط OSI خاص


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره یک اجرای یک سیستم مدیریت شبکه OSI
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد