رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت فرآیند پرستاری در بیماری آسم

اختصاصی از رزفایل پاورپوینت فرآیند پرستاری در بیماری آسم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 56 صفحه

الهی دانایی ده که در راه نیفتیم بینایی ده که در چاه نیفتیم بنمای رهی که ره نماینده تویی بگشای دری که در گشاینده تویی من دست به هیچ دستگیری ندهم که ایشان همه فانیند وپاینده تویی فرآیند پرستاری در بیماری آسم پرستاران دوره 52-گروه1 دانشگاه علوم پزشکی تهران مفاهیم داخلی-جراحی زمینه تاریخی فرآیند پرستاری بر مبنای تئوری خانم اورلاندو در اواخر دهه 1950 شکل گرفت. خانم اورلاندو پرستاری را در عمل مورد مشاهده قرار داد و دید که پرستاری «خوب» و پرستاری «بد» وجود دارد. خانم اورلاندو متوجه شد بیمار می‌بایست در مرکز فعالیت‌ها باشد و اقدامات پرستاری در جهتی هدایت شوند که نتایج آن را بیمار درک کند.
فرآیند پرستاری چیست؟
فرآیند پرستاری روشی منظم برای ارائه مراقبت‌های پرستاری وبرنامه ریزی برای بیمار وخانواده اش است.
فرآیند پرستاری چهارچوب منظمی را برای برنامه‌ریزی، انجام و ارزشیابی مراقبت‌های پرستاری ایجاد می‌کند.
فرآیند پرستاری بر اساس روش علمی «حل مسأله» پایه‌گذاری شده است.
فرآیند پرستاری چیست؟
فرآیند پرستاری روشی سیستماتیک برای تفکر پرستار است. چارچوبی از فعالیت های مرتبط به هم، پویا، مداوم، علمی و مشکل مدار است. راهی سازمان یافته برای تشخیص عکس العمل های بیماران نسبت به بیماری و کاهش سلامتی یا درمان است.
فرایند پرستاری روشی است که بعنوان پایه ، اساس و هسته پرستاری مورد قبول قرار گرفته است . فرایند پرستاری روشی اندیشمندانه برای تعیین و حل مشکلات سلامتی به منظور برآورده سازی نیازهای مراقبت بهداشتی وپرستاری فرد می باشد.
فرآیند پرستاری چیست؟
مراحل فرآیند پرستاری آسم انسداد برگشت پذیر راههای هوایی است و التهاب مزمن و پاسخ دهی بیش از حد راههای هوایی نیز وجود دارد.
آسم یکی از شایع ترین و قدیمی ترین بیماری ها می باشد. بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی بیش از 150 میلیون نفر در سطح جهان به آسم مبتلا می باشند. میزان مرگ و میر ناشی از حمله حاد آسم را تا 38 درصد گزارش کرده اند.
آسم شیوع آسم در ایران بین 10 تا 15 درصد می باشد.
تخمین زده می شود 4تا5درصد افراد جامعه در ایالات متحده مبتلا به این بیماری هستند 50 درصد مبتلایان به آسم را جامعه زیر 10سال تشکیل می دهد درپسران شایعتر از دختران است آلرژی قویترین عامل مساعد کننده برای بروز آسم است عوامل تشدید کننده:آلرژی-فعالیت-استرس و اختلالات عاطفی-بوهای تند و عطرها-تغییرات آب و هوایی-گردوخاک-سرما-گرما و...
علایم بیماری احساس فشردگی در قفسه سینه وتنگی نفس خس خس سینه به هنگاه بازدم سرفه خصوصا در شب معمولا همراه با خلط غلیظ شفاف وزرد تنفس سریع وسطحی که به هنگام نشستن بهتر می شود مشکل در تنفس انقباض عضلات گردن آبی شدن پوست خستگی زیاد تنفس صدادار شبیه خرخر ناتوانی در صحبت کردن تغییرات ذهنی وروانی از جمله بی قراری یا گیجی اهداف درمان آسم شامل حفظ سطح فعالیت فرد در حد طبیعی, حفظ عملکرد سیستم تنفسی در حد طبیعی, پیشگیری از حملات آسم و علائم مزمن آزار دهنده, استفاده از حداقل دارو با حداقل عارضه دارویی و افزایش کارایی و کیفیت زندگی بیمار آسمی می باشد.
اهداف درمان آسم : 1- بررسی (Assessment) فرآیندی است سازمان‌یافته و

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت فرآیند پرستاری در بیماری آسم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد