رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره اجاره نامه2

اختصاصی از رزفایل تحقیق درباره اجاره نامه2 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 1

 

به نام خدا تاریخ:

اجاره نامه شماره:

ماده1: طرفین قرارداد:

1- 1- موجر / موجرین.......................................فرزند.................. به شماره شناسنامه ......................... صادره از...................... کدملی ................................متولد......../........./........13 ساکن......................................................................................................................................................................................................تلفن....................................................

2- 1- مستاجر / مستاجرین..............................فرزند.................. به شماره شناسنامه .......................... صادره از...................... کدملی ................................متولد......../........./........13 ساکن......................................................................................................................................................................................................تلفن....................................................

ماده2: موضوع قرارداد و مشخصات مورد اجاره :

عبارتست از تملیک منافع .......... دانگ/ دستگاه/ یکباب ................. باکاربری ........................ واقع در.............................................................................. منطقه شهرداری................. کدپستی ....................... دارای دفترچه مالکیت شماره .......................... و دارای شماره ملک فرعی .......................... از اصلی.................... شماره ثبت......... دفتر........... صفحه............ به مساحت............ مترمربع بنام......................... مشتمل بر .............. اتاق خواب با حق استفاده از برق/ آب اختصاصی/ اشتراکی/ گاز اختصاصی/ اشتراکی/ شوفاژ روشن/ غیرروشن/ کولر ........................ پارکینگ به شماره فرعی ................... به متراژ .................... مترمربع / انباری به شماره فرعی ................ به متراژ .............. مترمربع تلفن دایر / غیر دایر به شماره .................................. و سایر لوازم و منصوبات مربوط که جهت استفاده به رؤیت مستاجر / مستاجرین رسیده و مورد قبول قرار گرفته است.

ماده3:مدت اجاره:.............ماه / سال شمسی از تاریخ......../......../........13 الی......../......../........13 می باشد.

ماده4: اجاره بها و نحوه پرداخت:

1-4-میزان اجاره بها جمعاً ....................................................... ریال از قرار ماهیانه مبلغ.................................................. ریال که در اوایل آخر هر ماه به موجب قبض رسید پرداخت می شود.

2-4-مبلغ ......................................................... ریال از طرف مستاجر / مستاجرین به عنوان قرض الحسنه نقدا پرداخت شد ویا طی چک به شماره............................... بانک ....................... شعبه ................ درتاریخ......../......../........13به موجر پرداخت خواهد شد. معادل مبلغ پرداختی به عنوان قرض الحسنه با انقضاء مدت اجاره و یا فسخ آن همزمان با تخلیه عین مستاجره به مستاجر مسترد خواهد شد.

ماده5: تسلیم مورد اجاره:

موجر مکلف است در تاریخ ......./......./.......13 مورد اجاره را با تمام توابع و ملحقات آن جهت استیفاء به مستاجر / مستاجرین تسلیم کند.

ماده6:شرایط و آثار قرارداد:

1-6-مستاجرنمی تواند از مورد اجاره برخلاف منظور قرارداد (مسکونی،تجاری،اداری) استفاده نماید. مستاجر مکلف است به نحو متعارف از مورد اجاره استفاده نماید.

2-6-مستاجرحق استفاده از مورد اجاره را به نحو مباشرت دارد و بایستی شخصا از مورد اجاره استفاده کند. علاوه بر این مستاجر حق انتقال و واگذاری مورد اجاره را به غیر دارد / ندارد. درصورت تخلف وانتقال به غیر ، اعتبار اجاره منوط به تنفیذ مالک خواهد بود در صورتیکه مستاجر مورد اجاره را به غیر بدون اذن مالک تسلیم کرده باشد شخص متصرف در صورت عدم تنفیذ در برابر مالک در حدود مقررات قانونی مسئول خواهد بود.

3-6-مؤجر باید مالک یا متصرف قانونی یا قراردادی مورد اجاره باشد و در صورتیکه به عنوان ولایت ، وصایت ، وکالت ، قیمومیت ، اجاره با حق انتقال و از این قبیل اختیار اجاره دادن داشته باشد ، بایستی اسناد و مدارک مثبت حق انتقال را ضمیمه کند و مشاور موظف است چگونگی احراز موضوع را دقیقا در قرارداد ذکر نماید.

4-6-درصورتی که مستاجر از پرداخت اجاره بها بیش از یک ماه تاخیر نماید ، مؤجر می تواند قرارداد را فسخ و تخلیه مورد اجاره را ازمراجع ذیصلاح بخواهد.

5-6-پرداخت هزینه های مصرفی آب / برق / گاز / تلفن / شارژ / فاضلاب شهری بر عهده مستاجر است و باید در موعد تخلیه یا فسخ ، قبوض ، قبوض پرداختی را به مؤجر ارائه نماید.

6-6-پرداخت هزینه نگهداری آپارتمان (حق شارژ و غیره) وهمچنین افزایش احتمالی آن برمبنای مصوب مسئول یا مسئولین ساختمان برعهده مستاجر است.

7-6-پرداخت هزینه تعمیرات وهزینه های کلی از قبیل نصب و راه اندازی به منظور بهره برداری از دستگاه تهویه ، شوفاژ ، کولر ، آسانسور و شبکه آب ، برق و گاز به عهده مالک است و هزینه های جزئی مربوط به استفاده از مورد اجاره به عهده مستاجر است و نوع هزینه ها و میزان آن را عرف تعیین می کند.

8-6-مالیات مستغلات و تعمیرات اساسی وعوارض شهرداری با مؤجر است و مالیات بر درآمد ومشاغل (تجاری ، اداری) برعهده مستاجر می باشد.

9-6-درخصوص اماکن تجاری مبلغ ............................... ریال به حروف ...................................................... ریال به عنوان حق سرقفلی توسط مستاجر به مؤجر تسلیم

و پرداخت گردید / نگردیده است .

10-6-مستاجر مکلف است در زمان تخلیه ، مورد اجاره را به همان وضعی که تحویل گرفته به مؤجر تحویل داده ورسید دریافت نماید. درصورت حدوث خسارت نسبت به عین مستاجره، متعهد به جبران خسارت وارده خواهد بود.

11-6-مؤجر ملزم است در زمان تخلیه نهایی و با تسویه حساب بدهی زمان اجاره ، نسبت به استرداد قرض الحسنه دریافتی ازمستاجر ، با اخذ رسید اقدام نماید.

12-6-درصورتیکه مؤجر نسبت به پرداخت هزینه هایی که موجب انتفاع مستاجر از ملک می باشد ، اقدام نکند و به مستاجر نیز اجازه انجام تعمییرات لازم ندهد ، مستاجر می تواند شخصاً نسبت به انجام تعمیرات مربوط اقدام و هزینه های مربوط را با مؤجر محاسبه کند.

13-6-تمدید قرارداد اجاره فقط با توافق کتبی طرفین قبل از انقضاء مدت قرارداد ممکن است،در صورت تمدید قرارداد اجاره الحاقی با شرایط و تغییرات مورد توافق بخش لاینفکی از قرارداد اجاره خواهد بود.

14-6-مستاجر مکلف است به محض اتمام مدت اجاره ، عین مستاجره را بدون هیچ گونه عذر و بهانه ای تخلیه و به مؤجر تسلیم نماید ، چنانچه مستاجر مورد اجاره را رأس تاریخ انقضا تخلیه کامل ننماید و یا به هر دلیلی از تسلیم آن به مؤجر خودداری نماید موظف است روزانه مبلغ......................................................... ریال را به عنوان اجرت المثل ایام تصرف بعد از اتمام قرارداد به مؤجر بپردازد و تهاتر خسارت ناشی از تأخیر تخلیه (اجرت المثل) با مبلغ قرض الحسنه بلا اشکال است.

ماده7:کلیه خیارات ولو خیار غبن به استثناء خیار تدلیس از طرفین ساقط گردید.

ماده8:این قرارداد در سایر موارد تابع مقررات قانون مدنی و قانون روابط مؤجر و مستاجر مصوب سال 1376خواهد بود.

ماده9:باستناد ماده 2 قانون روابط موجر ومستاجر مصوب سال 1376شهود بامشخصات زیر این قرارداد را امضاء و گواهی می نمایند.

ماده10: این قرارداد در تاریخ ......../......../........13ساعت....................دردفتر مشاوراملاک .................................. به نشانی ....................................................................................

تلفن.................................... درسه نسخه بین طرفین تنظیم ، امضاء و مبادله گردید. مشاوراملاک مکلف است نسخ قرارداد را ممهور و نسخه دوم و سوم را به مؤجر و مستاجر تسلیم نماید و نسخه اول را در دفترمخصوص بایگانی نماید و هر سه نسخه دارای اعتبار واحد است.

توضیحات:...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

نام و نام خانوادگی مؤجر نام و نام خانوادگی مستاجر نام و نام خانوادگی شاهد1 نام و نام خانوادگی شاهد2 مهر و امضاء مشاور املاک


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره اجاره نامه2
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد