رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها

اختصاصی از رزفایل فایل پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها


فایل پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها

پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 14

 

 

 

 

گزارش

علی آقا سوپری سر کوچه ما است او مردی بسیار مهربان است ومن برای تحقیق و مصاحبه به نزد او رفتم پخشی از مصاحبه را بخوانید

+سلام لطفا توضیح دهید شغل شما چیست؟

-سلام من فروشنده مواد غذایی هستم

+چند سال است که در این حیطه فعالیت می کنید؟

-تقریبا 10 سال است که من در سوپر مارکت کار میکنم

+می شود در مورد کارتان بیشتر توضیح دهید؟


دانلود با لینک مستقیم


فایل پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد