رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره بازی در دنیای ناشنوایان

اختصاصی از رزفایل تحقیق درباره بازی در دنیای ناشنوایان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 23

 

مقالة:

بازی در دنیای ناشنوایان

فهرست:

نخستین مدال طلای ایران در المپیک ناشنوایان

هلن کلر » این ناشنوا و نابینای نابغه را، بهتر بشناسیم

با زبان صبر وآگاهی با ناشنوایان سخن بگوییم

ناشنوا کیست؟

مشکلات ناشنوایی

آموزش و پرورش ناشنوایان

پیشگیری از ناشنوایی

قابل توجه مردم، مسؤولان و رسانه‌ها ورزش ناشنوایان در انتظار حمایت

شناخت کودک ناشنوا

نخستین مدال طلای ایران در المپیک ناشنوایان

نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران در نوزدهمین دوره بازیهای المپیک ۲۰۰۱ ناشنوایان توسط «امید سعیدی» در دو ۱۰ هزار متر به دست آمد.امید سعیدی با برجای گذاردن زمان ۳۰‎/۵۴ دقیقه موفق شد زودتر از حریفان خود به خط پایان رسیده و مدال طلای این ماده را از آن خود کند.همچنین سعیدی با ثبت این زمان موفق شد رکورد قبلی خود را به میزان ۵۱ ثانیه ترقی دهد.پس از سعیدی ورزشکاران کشورهای روسیه (قهرمان دوره قبل المپیک در این ماده) و آفریقای جنوبی به ترتیب با زمان ۳۱‎/۱۰ و ۳۱‎/۱۶ دقیقه صاحب عناوین دوم و سوم شدند.حبیب الله کیا دیگر عضو تیم دو و میدانی ناشنوایان ایران نیز در پرش طول با کسب حد نصاب ۶‎/۷۷ متر حایز مدال برنز شد.

هلن کلر » این ناشنوا و نابینای نابغه را، بهتر بشناسیم

  هلن کلر در دوران کودکی به علت بیماری منیژیت ، بینایی و شنوایی خود را از دست داد اما با کمک « آنا سولیوان » ، معلم خصوصی اش یکی از محترم ترین زنان دنیا شد . هلن کلر در بیست و هفتم ماه جون سال 1880 میلادی در مزرعه ای واقع در ایالت آلاباما متولد شد . دوران طفولیت او طبیعی بود تا اینکه در 5/1 سالگی بیماری مننژیت باعث شد تا او بینایی و شنوایی خود را ازدست بدهد . سالهای بعد برای خانواده هلن بسیار ناخوشایند بود . چرا که آنها به این مسئله واقف بودند که به دلیل ناتوانی دو گانه فرزندشان هیچ راهی برای برقراری ارتباط با او وجود ندارد . خود هلن هم به نوعی در بدن خود محبوس بود و به تنهایی قادر نبود احتیاجاتش را برطرف کند و یا در آرزوی شهرت باشد

.     الکساندر گراهام بل فقط مخترع تلفن نبود بلکه معلم ناشنوایان هم بود. خانواده کلر با او تماس گرفتند . وقتی گراهام بلر ، هلن را ملاقات کرد به هوش ذاتی او پی برد . او به خانواده هلن پیشنهاد کرد که معلمی جوان به به نام « آنا سولیوان » را استخدام کنند تا به هلن جوان درس بدهد . خانواده کلر از وضعیت مالی خوبی برخوردار بودند و قادر بودند که برای فرزندشان معلم خصوصی بگیرند ، بنابراین با خانم سولیوان تماس گرفتند .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بازی در دنیای ناشنوایان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد