رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره حسابداری کمیته امداد باغملک 2

اختصاصی از رزفایل مقاله درباره حسابداری کمیته امداد باغملک 2 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 50

 

مقدمه :

توجه به این امر که دولت ایران بیش از دو سوم در آمدهای اقتصادی ملی یا اقتصاد کلان را به خود اختصاص داده و معادل همین مبلغ را (با فرض نداشتن کسری بودجه در قالب هزینه های عمومی در انواع برنامه ها و فعالیتهای خود خرج می کند اهمیت و نقش بودجه را در هدایت و جهت دهی به بخشهای مختلف اقتصاد جامعه آشکار می سازد؛ بطوری که به جرات می توان گفت که هر نوع پیشرفت و توسعه در بخشهای گوناگون اقتصاد جامعه مدیون برنامه ریزی عملیات دولت در قالب بودجه بوده و بر عکس هر نوع عقب ماندگی و عدم توسعه در بخشهای مختلف اقتصادی جامعه را نیز می توان به نواقص و کمبودهای نظام بودجه بندی نسبت داد نظام بودجه بندی به عنوان یک ابزار مهم و حساس برای برنامه ریزی عملیات و فعالیتهای دولت به موازات رشد و توسعه دولت و جامعه مراحل و تحولات مهمی را پشت سر گذاشته و امروزه بصورت یک نظام پیچیده فنی و مالی در آمده است.

فصل اول

آشنایی با محل کار آموزی کمیته امداد امام خمینی (ره)

آشنایی با محل کار آموزی

این کمیته یک نوع نهاد بنیادی انقلابی می باشد که با وقوع آغازین انقلاب اسلامی رهبر کبیر انقلاب به آنرا پایه گذاری و بنیان نهاد.

هدف از تشکیل ، آن کمک رسانی به ایتام و مستمندان ضعیف الحال و رفع فقر و محرومیت زدایی از چهره کشور و جامعه اسلامی بود.

از جمله کمکهای شایانی که در این نهاد به جامعه می شود.

مستمری دو ماهه می باشد که هر دو ماه یکبار به تمام ایتام و فقیرانی که در کشور وجود دارد و تحت پوشش این نهاد انقلابی هستند داده می شود.

طرح شصت ساله که به افراد بالای شصت سال تعلق می گیرد چون فرد بالای شصت سال نه توان کار یا نیرو کارکردن در جسم او وجود ندارد تا بتواند چند سال باقیمانده عمر خود را سپری کنند.

تحت پوشش قرار دادن مشمولان متاهل که دولت حمایت و پشتیبانی این مشمولات مواجبی در نظر گرفته تا هم همسر و فرزندان آن مشمول بتوانند با توجه به حقوقی که به آنها می دهند زندگی و هم مشمول قادر به ادامه خدمت سربازی باشد.

دادن وام های بلند مدت و کم بهره به افراد بی بضاعت که از نظر وضعیت مالی واقعاً در مضیقه قرار دارند که مردم با گرفتن این وامها به کفایت کامل یا به عبارتی (خودکفا) می شوند و تحت پوشش به دنبال کشاورزی و دامداری و یا اصلاً وارد بازار کار می شوند.

اهداف کار آموزی :

یکی از اهداف مهم کارآموزی اینست که دانشجو (کارآموز) آنچه را که از استاد خود آموخته است را بطور عملی انجام دهد. و در واقع دوره ی کار آموزی به دانشجو این توانایی را می دهد که اگر احیاناً در یکی از سازمانها یا شرکتهای دولتی یا خصوصی استخدام شود نحوه چگونگی عمل کردن با صورتهای آن سازمان (شرکت) به خوبی ادراک کند.

و همچنین کارکرد و عملی باعث سرعت عملکرد دانشجو، (کارآموز) در چگونگی ثبت زدن و تعیین حسابها می باشد.

بطور کلی اگر بخواهیم اهداف این سازمان (کمیته امداد) را خلاصه کنیم.

هدف اصلی آن فقر زدایی و کمک به مستندان و مستضعفان و کسانی که نمی توانند از لحاظ مالی نیازهای خود را تامین کنند.

و از دیگر اهداف این نهاد کاهش اختلاف طبقاتی میان قشر ثروتمند و مستضعف می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره حسابداری کمیته امداد باغملک 2
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد