رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره سیستم شناسایی و ردیابی کشتیها از راه دور

اختصاصی از رزفایل پاورپوینت درباره سیستم شناسایی و ردیابی کشتیها از راه دور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره سیستم شناسایی و ردیابی کشتیها از راه دور


پاورپوینت درباره سیستم شناسایی و ردیابی کشتیها از راه دور

فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 22  صفحه

پس از گرد همایی دیپلماتیک سال 2002 و انجام اصلاحات لازم به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا و همچنین تسریع در اجراء الزامات نصب سیستم های شناسایی اتوماتیک کشتیها (AIS) ، در اجلاس 78 کمیته ایمنی دریانوردی ( ( MSC پیش نویس سندی در رابطه بااصلاحیه ای به SOLAS فصل XI-2 پیشنهاد گردید تا امکانـی را جهت رد یابی و شناسایی کشتیها از راه دور فراهم سازد .

از آن زمان به بعد موضوع مذکور محور اصلی بحث اجلاسهای مختلف IMO اعم از کمیته های فرعی و اصلی قرار گرفت . در اجلاس هفتاد و نهم اعضاء کمیته MSC با بهره برداری از سیستم LRIT جهت موارد ایمنی علاوه بر موارد امنیتی مذکور موافقت نمودند لیکن بحث و بررسی در زمینه فاصله ارسال اطلاعات بعنوان COASTAL STATE (2000 مایل ) و همچنین فصلی از کنوانسیون سولاس که سیستم مذکور به آن الحاق خواهد شد ، مورد اعتراض و بحث کشورهای مختلف بود . در MSC 80 پس از اعلام مخالفت اکثر کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران با فصل پیشنهادی(XI-2 ) از سوی کشور آمریکا ، فصل پنجم کنوانسیون سولاس ( SAFETY ) بعنوان فصل مورد توافق جهت الحاق سیستم مذکور به آن قرار گرفت . در زمینه فاصله ارسال اطلاعات بعنوان COASTAL STATE نیز در MSC 81 بر روی فاصله حداکثر 1000مایل دریایی ( بصورت مشروط ) کشورها به توافق رسیدند.

 

براساس تصمیمات متخذه در هشتاد و یکمین اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی مقرره جدیدی   (1-19) به فصل پنجم کنوانسیون سولاس در زمینه سیستم LRIT اضافه گردید.
بر اساس این مقرره جدید کلیه شناورهای مشمول این سیستم ملزم هستند تا به یک پایانه ماهواره ای و یا یک سیستم مخابراتی جایگزین مجهز گردند تا مشخصه پایانه ارتباطی شناور مورد نظر ، موقعیت کنونی و تاریخ و ساعت ارسال اطلاعات را برای دولتها ی طرف قرارداد به صورت اتوماتیک ارسال نماید . بنابر این اطلاعات LRIT عبارتند از :
1.Ship born Equipment Identification Number. (مشخصه پایانه ارتباطی شناور )
2.the position of the ship (latitude and longitude). (موقعیت کنونی )
3.the date and time of the position provided. (تاریخ و ساعت ارسال اطلاعات)

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره سیستم شناسایی و ردیابی کشتیها از راه دور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد