رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره دوره مدیریت کسب و کار

اختصاصی از رزفایل پاورپوینت درباره دوره مدیریت کسب و کار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره دوره مدیریت کسب و کار


پاورپوینت درباره دوره مدیریت کسب و کار

فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 67 صفحه

•دنیای مدرن امروز در حال تجربه دگرگونیهای اساسی از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی و دانایی محور، از اقتصاد تولید محور به اقتصاد دانائی محور و از سازمانهای سنتی به سازمانهای یادگیرنده و دانایی محور می‌باشد که این گذار بااستفاده از قابلیتهای فناوری و مخصوصاً فناوری اطلاعات صورت می‌پذیرد
 

نویسندگان مختلف تعاریف متفاوتی از کسب و کار دارند . در واژه نامه آکسفورد ، کسب و کار به معنی خرید و فروش و تجارت آمده است و در واژه نامه لانگ من ، کسب و کار به فعالیت پول در آوردن و تجارتی که از آن پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود گفته می شود .

کسب و کار به زبان ساده حالتی از مشغولیت است و به طور عام فعالیت هایی از قبیل تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش را به منظور کسب سود در بر می گیرد .

 

باور عمومی این است که تنها هدف کسب و کار یا به عبارتی مهمترین انگیزه افرادی که کسب و کار را راه اندازی می کنند ، به دست آوردن سود اقتصادی است در حالی که این امر واقعیت ندارد . آرویک معتقد است همان طور که انسان تنها با هدف خوردن زندگی نمی کند تنها هدف کسب و کار سود نیست بنابراین کسب و کار ها هم دارای اهداف اقتصادی و هم اهداف اجتماعی هستند

 

در ایران بیش از 7/94 درصد از کل بخش صنعت تولیدی در کشور را شرکت های کوچک و متوسط تشکیل می دهند که بالغ بر 7/69 درصد از کل اشتغال در بخش صنعت ، 27 درصد ارزش افزوده ، 24 درصد صادرات مستقیم و 16 درصد از صادرات غیر مستقیم کالای صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره دوره مدیریت کسب و کار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد