رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره قالب گیری بادی

اختصاصی از رزفایل پاورپوینت درباره قالب گیری بادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره قالب گیری بادی


پاورپوینت درباره قالب گیری بادی

فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 73 صفحه

بخشی از اسلایدها:

تقدیم به:

محضر امام رضا(ع) که این دوره تحصیلی را در جوار این امام همام به پایان رساندم و تقدیم به روح پدر بزرگوارم که نیست تا شاهد این لحظات باشد و همچنین تقدیم به مادرم که مشوق اصلی من در دوران تحصیل بوده وتقدیم به همه کسانی که درراه کسب علم و دانش و ترقی این مملکت قدم بر می دارند.

 تقدیر و تشکر:

با تشکر فراوان از جناب آقای مهندس مدیری مدیر گروه ساخت و تولید و همچنین استاد راهنمای این پروژه که با کمک و راهنمایی ایشان بالاخره این پروژه به اتمام رسید  وهمچنین شرکت جنرال فوم که با بازدید از آنجا دید بهتری از این قالبها پیدا کردم و همه کسانی که در انجام این پروژه کمک و راهنمایی رساندند.

چکیده:

 قالب گیری بادی یکی از روشهای فرم دهی به قطعات شیشه ای و پلاستیکی است که در این پروژه پس از آشنایی با قالب بادی و محصولات آن به بحث طراحی قالب های بادی و فلزاتی که می توان برای ساخت قالب های بادی بکار برد می پردازیم  و بعد از آن انواع روشهای قالب گیری بادی که شامل قالب گیری بادی کششی،اکستروژن و تزریقی توضیح داده می شود.

در ادامه به مبحث معایب این روش و روشهای رفع عیب آن و همچنین به فن آوری جدید در این روش یعنی SBM و  IBM و معایب و مزایای آن می پردازیم و در آخر به بحث تولید قطعات جدار ضخیم پلاستیکی به کمک تزریق گاز می پردازیم.

مقدمه:

اگر شما به داخل لوله داغ پلاستیک که تمام جهات آن به غیر از محلی که هوا وارد می شود بسته باشد هوا بدمید لوله منبسط می شود و شکل قالبی که پیرامون آن است را به خود می گیرد.
فرایند قالب گیری بادی از ایجاد یک لوله (روده) داغ یا یک پیش شکل از رزین پلاستیک شروع می شود.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره قالب گیری بادی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد