رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره مدیریت کیفیت فراگیر

اختصاصی از رزفایل پاورپوینت درباره مدیریت کیفیت فراگیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره مدیریت کیفیت فراگیر


پاورپوینت درباره مدیریت کیفیت فراگیر

فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 51 صفحه

v1- تعریف واژه ها و اصطلاحات
v2- تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر
v3- برخی از تفاوتهای مدیریت کیفیت فراگیر با مدیریت سنتی
v4- ویژگیهای مدیریت کیفیت فراگیر
v5- فرضیات و اصول مدیریت کیفیت فراگیر
v6- ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت
v7- اهداف مدیریت کیفیت فراگیر
v8- نقش مدیریت کیفیت فراگیر
v9- اجزاء مدیریت کیفیت و ابزارهای لازم برای به کارگیری مدیریت کیفیت فراگیر
v10- زمینه‌سازهای مدیریت کیفیت جامع
11- عناصر ساختاری مدیریت فراگیرکیفیت
v12- نقش مدیران ارشد در مدیریت جامع کیفیت
v13- مراحل اجرایی مدیریت جامع کیفیت
v14-روش ارتقای فرایند FOCUS - PDCA
v15- ارتقای فرایند و ارتباط آن با TQM ، برنامه ریزی استراتژیک و تغییر ساختار
—
—
—
 
vکیفیت چیست؟
—دستیابی به استانداردهای از پیش تعیین شده
—استانداردها با توجه به نیازها وانتظارات مشتری ها مشخص میشوند.
—باید بطور مستمر در استاندارد ها تجدید نظر شود.
—کار درست را بار اول درست انجام دادن و دفعات بعد بهتر انجام دادن.
— این تعریف متضمن تصمیم گیری کیفی، اجرای کیفی وارتقای مستمر می باشد.
—به نیازها و انتظارات منطقی مشتریها پاسخ دادن
—زیر بنای تحولات اساسی در سازمانهای ارائه خدمات در دو دهه اخیر

 

—
 
—در اواخر دهه 1970، آمریکایی‎ها و اروپایی‎ها متوجه پیشی گرفتن ژاپنی‎ها در تسخیر بازارهای جهانی شدند، به فکر استفاده از نگرش TQM در مدیریتهای خود گردیدند.
—در سال 1987 آمریکا در مقابل جایزه دمینگ، جایزه‎ای را به نام «مالکوم بالدریج» ابداع کردند. این جایزه برای معرفی سازمانهایی که به بالا بردن سطح کیفیت خود و اجرای TQM دست یافته‎اند، طراحی شده است.
—
 
—جستجوی مداوم علل و منشا نواقص با هدف حذف ملی آنها: ژاپنی ها این پدیده را کایزن می نامند.
—مدیریت مشارکتی:این عنصر تفویض اختیار گسترده و سبک رهبری حمایتی،رایزنی ومشارکت است.
—تاکید بر تیم ها وکار تیمی:تیم های خود گردان را در بر می گیرد .گروههای کاری چند سطحی و چند وظیفه ای نیز ،بطور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند.
—تاکید عمده بر آموزش مستمر:این امر، به معنای اموختن روشهای جدید و مهمتر انجام کارها و افزودن مهارتهای جدید است.در بسیاری از سازمانها ،این امر از طریق تغییر در سیستم پاداش، تقویت می شود ؛ مانند معرفی سیستم پرداخت بر اساس مهارت یا بر مبنای دانش جدید .
—حمایت مستمر مدیریت ارشد:این امر مستلزم داشتن یک چشم انداز بلند مدت از سوی مدیریت برای سازمان ویک تعهد بلند مدت برای فراهم کردن رهبری حمایتی است.
—

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره مدیریت کیفیت فراگیر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد