رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره تولید انبوه دررنوپارس

اختصاصی از رزفایل مقاله درباره تولید انبوه دررنوپارس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره تولید انبوه دررنوپارس


مقاله درباره  تولید انبوه دررنوپارس

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:12

تولید انبوه دررنوپارس  تا 2 هفته دیگر

کنفرانس خبری تندر 90 در رنو پارس

دوسوم خریداران تندر 90 خواهان تندر تولیدی ایران خودرو هستند و با برطرف شدن مشکلات تامین قطعه از طرف رنوپارس، خودرو متقاضیان به تدریج تا پایان سال تحویل خواهد شد.

سه‌شنبه گذشته شرکت رنوپارس اقدام به برگزاری یک کنفرانس خبری به منظور اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت موجود تولید تند 90 کرد که البته به نوعی مراسم معارفه مدیرعامل جدید این شرکت آقای ژان میشل کربل نیز بود.

در این مراسم منوچهر منطقی مدیرعامل ایران‌خودرو و احمد قلعه‌بانی مدیرعامل سایپا نیز در کنار کربل به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

ظرفیت‌های لازم آماده‌اند

ایران خودرو تمام ظرفیت‌های لازم برای افزایش تولید تندر 90 را در خط تولید خود آماده کرده است.

دکتر منوچهر منطقی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در کنفرانس خبری که سه‌شنبه هفته گذشته در شرکت رنوپارس برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دوسوم خریداران تندر 90 خواهان تندر تولیدی ایران‌خودرو هستند و با برطرف شدن مشکلات تامین قطعه از طرف رنوپارس، خودرو متقاضیان به تدریج تا پایان سال تحویل خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: هم اکنون 30 نمایندگی مجاز ایران‌خودرو در سراسر کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش به مالکان تندر 90 هستند که تا پایان امسال تعداد آنان به 160 نمایندگی افزایش خواهد یافت.

منطقی به روش کیفی سختگیرانه رنو پارس در تولید خودرو تندر 90 اشاره کرد و گفت: خودروها از ابتدا در سطح بالای کیفی تولید می‌شود که البته قدری زمانبر است، اما رنو کیفیت خودرو را در طول مدت تولید تضمین می‌کند.

وی در تشریح روش تامین قطعات رنو که موجب تاخیر تولید تندر 90 شده است، خاطرنشان کرد: شرکت رنو شبیه دیگر خودروساز معتبر جهانی قطعات را به صورت قطعه به قطعه از تامین کنندگان خودرو در سراسر جهان تامین می‌کند که این امر پیچیدگی خاص خود را دارد و اگر خودروسازان ایرانی موفق شوند این روش را پیاده‌سازی کنند در بخش تأمین به مرز بهتری دست خواهند یافت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، داخلی‌سازی 60 درصد قطعات تندر 90 در زمان کوتاه را از دیگر عوامل تاخیر عنوان کرد و گفت: میانگین مدت‌زمان برای خودکفایی 60 درصدی قطعات خودرو در ایران حدود 3 سال است که سرعت دادن به این دوره و کوتاه کردن آن ممکن است ولی باعث پدید آمدن مسائل و مشکلاتی می‌شود.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره تولید انبوه دررنوپارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد