رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آموزش کامل ذهن-آموزش ناخودآگاه ذهن(خلاص شدن از شر الگوهای مخرب وجایگزین کردن آنها با اعتقادات قوی )

اختصاصی از رزفایل آموزش کامل ذهن-آموزش ناخودآگاه ذهن(خلاص شدن از شر الگوهای مخرب وجایگزین کردن آنها با اعتقادات قوی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش کامل ذهن-آموزش ناخودآگاه ذهن(خلاص شدن از شر الگوهای مخرب وجایگزین کردن آنها با اعتقادات قوی )


آموزش کامل ذهن-آموزش ناخودآگاه ذهن(خلاص شدن از شر الگوهای مخرب وجایگزین کردن آنها با اعتقادات قوی ) خلاص شدن از شر الگوهای مخرب وجایگزین کردن آنها با اعتقادات قوی
امکانات:
افزایش عمر خود

به کمال رساندن زندگی

توسعه پارادایم های شجاع بودن

تسخیر احساسات بزرگ خود

استاد بودن برای هر احساس درونی

این فرمول ویژه برای اموزش ذهن ناخوداگاه طراحی شده است تا به شما کمک کند از شر باورهای مخرب که انها را نگهداری میکرده اید خلاص شوید و انها را با باورها و اعتقادات قدرتمند جایگزین کنید.هنگامی که سدهای مخرب خود را حذف میکنید هیچی چیزی نمیتواند مانع رسیدن شما به خواسته هایتان شود .

نابود کردن عادات خود تخریب شما با آموزش ذهن ناخودآگاه

ایا تا به حال تعجب کردید که چطور این احساسات مثل ترس ،نگرنی از ناخوداگاه ازاد میشوند؟

ایا تا به حال دوست داشتین مخفیانه یک فرشته نجات از شما محافظت کند و همیشه به شما بگوید که چه بگویید، چطور رفتار کنید، چه کاری رو انجام بدین تا موفق بشین و اقیانوسی از فراوانی را جذب کنید؟

ایا تا به حال شخصی را دیده اید که این همان شخصتی است که شما میخواستید مثل ان باشید ؟ کسی که از زندگی لذت میبرد و بدون اینکه از هر چیزی یا کسی بترسد به اهدافش میرسد؟

البته شما هم میتوانید.



تصور کنید…

تصور کنید که که شما با توانایی هایتان به هر ارزویی که داشته باشید میرسید….

تصور کنید شما میتوانید تمام پول هایی که نیاز دارید را مانند یک اهنربا راحت جذب کنید….

تصورکنید شما به طور طبیعی با اعتماد بنفس هستید و اجازه میدهید قدراتتان را در هر وضعیت و در مقابل هر فردی احساس کنید…..

این میتواند رخ دهد…. هنگامی که شما مدیتیشن پنهان اموزش ناخوداگاه را درست تمرین میکنید موانع حذف میشوند.

اگر من به شما بگویم فقط با گذاشتن ذهنتان در معرض پیام های پنهان میتوانید به هر انچه در بالا ذکر شد برسید ایا تمایل دارید ان را امتحان کنید؟

موانع منفی ناخوداگاه …….

به دلیل اینکه شما یک دیوار مخفی را ایجاد کرده اید و از این طریق نمیتوانید هر زمان که مایل باشید تغییرات را ایجاد کنید و مهم نیست که شما چه تکنیکی استفاده میکنید.

به همین دلیل است که بسیاری از شرکت کنندگان لاتاری تمام پولشان را از دست میدهند.

به همین دلیل است که همه شما در کم کردن وزنتان شکست خورده اید و بدون توجه به اینکه انگیزه شما در شروع چه بوده است.

نیروی اراده هر گز در بلند مدت کار نمیکند و همیشه در مقابل الگوهای ذهن ناخوداگاه شکست میخورید.

اموزش دادن راحت ذهن ناخوداگاه

برنامه ریزی منفی ذهن ناخوداگاه و خود تخریبی را نمیتوانید با خواندن یک کتاب انگیزشی یا رفتن به یک سمینار تغییر دهید و یا جایگزین کنید.

این موانع ریشه ای عمیقی دارند که در طول سالیان سال ثبت شده اند ریشه احساساتی از تجربه های دردناک که حتی ممکن است انها را به یاد نیاورید.تجربه هایی مانند یک جمله دلسرد کننده از والدین یا زمانی که توسط دوستان خود تحقیر شده اید و یا زمانی که توسط استاد یا معلم خود جلوی کلاس خجالت زده شده اید….

ذهن ناخوداگاه شما تمام اینها را نگهداری میکند حتی زمانی که سالیان سال از آن بگذرد و در نهایت ذهن شما با ترس و نالایقی برنامه ریزی میشود.



تغییر الگوهای مخرب خود یک بار برای همیشه

خاطرات گذشته دردناک میتواند تنها با اموزش دقیق ذهن ناخوداگاه از بین بروند.

تغییر دادن واقعیت شما با تغییر دادن باورهای ناخوداگاه امکان پذیر است و بسیار راحت است.

پیام های پنهان مخفی شامل پیشنهادات مثبت است که ذهن شما را از باورهای مخرب پاک میکند و دوباره بازنویسی میکند البته شما به سختی میتوانید پیام های پنهان را بشنوید و یا در برخی موارد اصلا انها را نمیشنوید با این حال ذهن ناخوداگاه شما بدون سوال کردن انها را جذب میکند و از انها اطاعت میکند.

مهم نیست چقدر مقاومت شما عمیق است مهم این است که شما در هر مرحله از زندگی هستید شما میتوانید ذهن ناخوداگاه خود را اموزش دهید .این قدرت ناخوداگاه است که میتواند ۴۰ میلیون بیت اطلاعات را در ثانیه پردازش کند در( حالی که ذهن خوداگاه فقط ۴۰ بیت اطلاعات را در ثانیه میتواند پردازش کند.)

اموزش ذهن ناخوداگاه تنها راه نهایی برای تغییرات تنظیمات داخلی ذهن شما است.


تصور کنید چه اتفاقی می افتد اگر شما ذهن ناخوداگاه خود را با این پیام های قدرتمند هر روز که میگذرد پر کنید و اموزش دهید؟ کل واقعیت زندگیتان شروع به تغییر میکند ، عظلات روحی و عاطفی شما ، اعتماد به نفس در صحبت کردن شما شروع به تغییر و تغییر شکل دادن میکند.

شما متوجه میشوید که تغییر تقریبا در همه جوانب صورت گرفته است در صحبت کردن شما،احساس و تفکر شما و کسانی که در اطراف شما هستند متوجه تغییرات شما میشوند و پارادایم های ناخوداگاه شما نتایج جدید را نشان میدهد.

شما میتوانید بدرخشید و توانایی ها و شایستگی های خود را نشان دهید و احساس میکنید همه چیز همیشه برای شما کار میکند و جهان ایستاده است که راه را به شما نشان دهد و ناخوداگاه یک احساس شکست ناپذیری میکنید احساس اعتماد بنفس احساس قدرت که میتوانید ان شخصی که یک روز ارزویش را میکردید باشید .

اموزش ذهن ناخوداگاه بسیار اسان است پس بیایید ان را انجام دهید چرا که شما سزوار ان هستید.

جزئیات فرکانس:
فرکانس های نت خوانی:

۵۲۸ هرتز_ تعمیر DNA

۷/۸۳ هرتز – تنظیم با ریتم زمین

۴۳۲ هرتز – امواج تتا ، حالت عمیق فکری ،ارامش خالص



جزئیات:

جزئیات موسیقی: پیام های پنهان + تن های ایزونتریک

زمان فایل : ۶۰ دقیقه

هدفن : لازم است

جزئیات فایل : بالاترین کیفیت ۳۲۰kbps

فرمت فایل : MP4





پیشنهادات آموزش ذهن ناخوداگاه:
هر روز که میگذرد من خودم را بیشتر و بیشتر باور میکنم

زمانی که من در مورد اینده فکر میکنم قلب من پر از اشتیاق و هیجان میشود

من به خودم و جهان برای انجام بهترین راه اعتماد دارم

جهان هستی همه چیز های خوب را برای من ارسال میکند

من یک قابلیت شگفت انگیز و بزرگی را برای رسیدن به خواسته هایم دارم

همه چیز با من خوب است زندگی خیلی بزرگ است

زندگی زیبا واسان است و من برای یک زندگی عالی متولد شده ام

من به بهترین نسخه از خودم تبدیل شده ام

قلب من پر از صلح است و درون من میداند که همه چیز همیشه به بهترین شکل برای من کار میکند

من در حال حاظر احساس خوبی دارم و همه چیز خوب است

تجربه ها و معجزات فوق العاده در بهترین زمان برای من ارسال میشود

چشم انداز زندگی من مثبت است و پر از احساسات قدرتمند است

من عاشق زندگی ام هستم و زندگی عاشق من است


افکار، گفتار و رفتار شما فرکانس های مغز شما را تغیر میدهد، پس در طول روز متوجه افکار، گفتار و رفتار تان باشید، برای رسیدن به موفقیت دیر نیست، شما برای رسیدن به موفقیت باید در زند گی هدف داشته باشید و برای رسیدن به هدف اعتماد به نفس.

امواج مغز شما امواج الکترومقناطیس است، خاصیت اهن ربا را دارد، روی هر موضوعی ایکه زیادتر توجه میکنید یا متمرکز میشوید مغز از همان فرکانس جذب میکند چه بخواهید یا نه، پس در طول روز توجه و تمرکز شما به چیزهای باشید که واقعاً خواهان آن هستید.

فراموش نکنید که عمل کرد مغز شما احساسی است،مثل احساس خوشی یا غم ، احساس سلامتی یا بیماری، احساس موفقیت یا شکست، احساس اعتماد به نفس یا برعکس آن .... شما با تغیر افکار گفتار رفتار و عادت تان میتوانید احساس تانرا تغیر دهید و ذهن نیمه هوشیارتانرا در کنترل بگیرد، چون عمل کرد مغز شما احساسی استُ مغز در مقابل احساس شما از خود واکنش نشان میدهد و آن احساس شما را به عنوان حقیقت میپزیرد و باور میکند، تمرینات ذهنی را انقدر انجام دهید ( انچه میخواهید باشد یا داشته باشید آن حالت را حس کنید تا ذهن نیمه هوشیاربپذیرد و باور کند). ذهن نیمه هوشیار شما آنچه واقعیت دارد یا نه، نمیتواند میان ان فرق قایل شود هر غیرواقعیت را به عنوان واقعیت مپزیرد و از همان فرکانس مغز شما به عالم هستی متصاعد و فرکانس مشابه جذب میکند و آنچه واقعیت ندارد، و جود خارجی پیدا میکند و در زنده گی حقیقی شما به واقعیت مبدل میشود (در نتیجه قانون جذب مطابق خواست شما، شروع میکند به عمل کرد).


دانلود با لینک مستقیم


آموزش کامل ذهن-آموزش ناخودآگاه ذهن(خلاص شدن از شر الگوهای مخرب وجایگزین کردن آنها با اعتقادات قوی )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد