رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پژوهش درباره تجزیه و تحلیل فرآیندهای شرکت ایران پارس مبتنی بر روش PBSA

اختصاصی از رزفایل پژوهش درباره تجزیه و تحلیل فرآیندهای شرکت ایران پارس مبتنی بر روش PBSA دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

عنـوان پژوهش : تجزیه و تحلیل فرآیندهای شرکت ایران پارس مبتنی بر روش PBSA

49صفحه

هدف ازاین پژوهش تجزیه و تحلیل فرآیندهای شرکت تبیان راهبرد پارسی مبتنی بر روش PBSA میباشد.این روش که در فرهنگ پارسی به روش تجزیه و تحلیل اصول گرایانه سیستمها(Principle-Based System Analysis Method) مشهور میباشد به مدیران و دست اندر کاران کمک میکند تا درک بهتری از وضعیت موجود و مطلوب کسب نمایند ، بطوری که که بتوانند به کارشناسان فن آوری اطلاعات نیازهای خود را برای ایجاد تغییرات لازم در سیستم جهت نگهداری و توسعه سیستم موجود بر اساس بایسته ها و شایسته ها انتقال دهند.این روش خود نیازمند وجود دید سیستمی نیز میباشد.در حقیقت روش PBSA‌خود مبتنی بر اساس چار چوب سیستم کاری میباشد.بدیهی است این مبحث یک علم نو نه تنها در کشور که در کل جامعه مدیریتی و اطلاعاتی سراسر جهان میباشد و راه زیادی تا مقصد در پیش است.

                                                       

2 -مقـدمـه :

اهمیت و نقش اصلاح و بهبود روشها در نظام اداری انکار ناپذیر است . هم اکنون به خوبی مشهود است که سازمانهای ما در تحقق اهدافشان چنانکه باید موفق نیستند و اغلب منابع موجود که باید قدرشان را دانست ، به هدر می رود . بررسی مطالعات محققین و تجارب مدیران موفق در کشورهای پیشرفته و یا در حال توسعه مبین آن است که اصلاح و تجدیدنظر مستمر در سیستم ها و روشهای انجام کار با توجه به پیشرفت علوم و فن آوری امری اجتناب ناپذیر است چرا که در غیر اینصورت سیستم پاسخگوی نیازهای جامعه نبوده و محکوم به زوال خواهد بود.

تحلیل سیستم‌ها یا تحلیل سامانه‌ها یا آنالیز سیستم ‏ یک نگرش جامع به مسئله یا مشکل است. تحلیل سیستم یکی از ابعاد دوگانه نگرش سیستمی است و در آن به‌منظور شناسایی پدیده‌ها، ابتدا آن را به اجزاء کوچک‌تر تقسیم می‌کنند و پس از بررسی، تجزیه و تحلیل و رفع مشکل هر یک از اجزاء، مشکل سیستم کل را حل می‌کنند.یک مهندس تحلیل سیستم‌ها با استفاده از دانش سیستم و یا نظریه سیستمی بجای یک دید محدود و بسته به یک دیدگاه جامع و کل‌نگرانه می‌رسد. بسیاری از مشکلات صنعتی و اداری و حتی اقتصادی تنها با کمک نگرش سیستمی قابل تجزیه و تحلیل هستند.


دانلود با لینک مستقیم


پژوهش درباره تجزیه و تحلیل فرآیندهای شرکت ایران پارس مبتنی بر روش PBSA
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد