رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق دستور العمل ساختن پاپیروس

اختصاصی از رزفایل دانلود تحقیق دستور العمل ساختن پاپیروس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق دستور العمل ساختن پاپیروس


دانلود تحقیق دستور العمل ساختن پاپیروس

 

تعداد صفحات : 24 صفحه         -        

قالب بندی :  word                          

 

 

 

دستور العمل ساختن پاپیروس :

پاپیروس یکی از مهمترین مواد در تاریخ می باشد . از قرن 11 م مادة مترشحه برای ساختن آن گم شد . متن ابتدایی نامبهم مورد بحث قرار گرفته ساختن پاپیروس و دانستن محل زیست آن می باشد . آزمایشهای اخیر دردو مرتبه بدون تجدید مراحل مختلف ساختن پاپیروس نتیجه داد . مطالعه با میکروسکوپ روشن وSEM  در رسیدگی به این روشها منتقل شده بود . نشان ویژه شکلها ( کیفیتهای ) پاپیروس طرز عمل آوریهای مختلف آن را شرح می دهد . مطالعه امکان تشخیص دادن دو پاپیروس موجود در امتحان را آشکار کرد .

پاپیروس یکی از تعداد زیادی ماده مصری است . گریک رومن متنهایی حفظ شده را دارند . به زودی متنابهی از کتاب مقدس انتخاب شده و همچنین روی پاپیروس نوشته شد . در دوره هلنستیک وقتی وسترن کاملاً پیشرفت کرد کلمه بر روی پاپیروس نوشته شد . میلیونها کتاب پاپیروس ساخته شدند . در آن زمان آن بهترین محصول صادراتی مصر بود . پاپیروس استفاده شده در سیکل بعد از قرن 11 م . به نظر آن یکی از ماده های نخست بود که می توانست متصدی حمل و نقل تمدن وسترن باشد. {1} نظریه مهم بودن ماده حیرت انگیز آن هست که توصیف نامبهم حقیقت مرحله عمل آوری آن قطعی نیست . توزیع مرحله عمل آوردن با پلینی . فقط یکی است که هنوز وجود دارد ، بسیار روشن نیست و شاید منجر به تفسیرهای گوناگون شود . کوششها تجدید مرحله ساختن ناموفق اثر را برای یک مدت طولانی انتقال می دهد . اولین تجدیدها با براک جیمز در 1790 . با استودهارد در 1834 و پایان با لوکاس در 1928 . موفقیت بسیار زیادی دیده نشد فقط پیروی کردن از پرکینس و گان نتیسکم در 1930 یک محصول قابل استفاده را نتیجه داد .مطالعه مدرن وآزمایشها با لوئیس و راگاب {2}، قابل استفاده است در یک روش که اکنون می آید پذیرفته شود در ساختن مرحلة کلاسیک که محصولات تجاری ورقهای پاپیروس با راگاب و ال کاتان {3} انجام می شود براستی شباهت آن با پاپیروس عتیقه (باستانی ) دیدنی است .

  101 مرحله ساختن

گیاه پاپیروس ، که تقریباً به طول سه متر هست عمل آورده می شود ، فقط بالاتر از سطح آب قطع شده (ه ،ت، بعد قسمتی از ساقه که مورد نیاز است به طول ( معمولاً حدود 30 سانتی متر ) و باریک بریده شد . دورتر از پوسته بیرونی نرم سفید . اهمیت ساخت هسپس اونگیتا دینالی در طول باریک بریده شد . نوارهای باریک (حالت 1) . این نوارهای باریک زیر آب گذاشته شده اند و توزیع کامل (دقیق) آب در سلولهای پارنچیمال و ساختن نوارهای باریک نرم را انجام می دهند . در آب نوارهای باریک پاپیروس بصورت کمی نیم شفاف و بالای سراشیبی بدست آمد . یک ردیف بعد از باریکه ها موازی با اندازه مورد نیاز ورقها تنظیم می شود ( در مهارت مدرن در یک قسمت پارچه یا پشم مالیده ).

هر نوار باریک یکبار پیچیده می شود . وقتی این لایه کامل شد ، یک لایه دوم یکسان رویش تنظیم می شود . برای باریکه ها لایة خواباندن در اولین بار عمودی است (حالت 2) . بعد دو لایه ورقها چکش زده می شوند و به شکل تومار یا مسطح در می آیند . سپس با خیس کردن ساختمان آن را ورقه ورقه می کنند ( با قسمتی دیگر پارچه یا پشم مالیده می پوشانند فشار می دهند تا خشک شود . این درمان باریکه ها می باشد هم شیمیایی {4} و فیزیکی {5} ورقه های قابل انعطاف برگزیده شده آن ها را به هم دیگر
می چسبانند و می بندند .1.2 مرحلة دیگر

کار هندریکس یک گذر در تاریخ طبیعی پلینز هست که درتوصیف
عمل آوری نوشته می شود . نتیجه دریک گزارش جدید {6} . پیشنهاد دکتر هندریکس اساس اصلی یک دلیل زبان شناسی است . بحث او حول موضوع پلینز دور می زند چگونگی ساخته شدن دو لایه

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق دستور العمل ساختن پاپیروس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد