رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلودگزارش تخصصی باموضوع چگونه توانستیم با انجام راهکارهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشیم

اختصاصی از رزفایل دانلودگزارش تخصصی باموضوع چگونه توانستیم با انجام راهکارهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشیم. دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلودگزارش تخصصی باموضوع چگونه توانستیم با انجام راهکارهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشیم.


دانلودگزارش تخصصی باموضوع چگونه توانستیم با انجام راهکارهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی  بهبود بخشیم.

دانلودگزارش تخصصی باموضوع چگونه توانستیم با انجام راهکارهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشیم.

فرمت فایل word و قابل ویرایش

تعداد صفحات 32

قیمت 3000 تومان 

مقدمه:

مشخصـه اخــتلالات یــادگیری در کـودک یــا نوجــوان عــدم پیشـرفت تحصــیلی در زمینــه خوانــدن، بیـان نوشـتاری یـا ریاضـیات در مقایسـه بـا توانـایی هـوش کلـی کـودک اسـت. مـتن بـازنگری شــده(DSM-IV-TR)DSM-IV، اخــتلالات یــادگیری را در 4 طبقــه تشخیصــی گنجانــده اســت. اخــتلال خوانــدن، اخــتلالات ریاضــیات، اخــتلال بیــان نوشــتاری و اخــتلال یــادگیری نامشــخص.(NOS) براســـاس ملاکهـــای DSM-IV-TR بـــرای نارســـاخوانی بـــین میـــزان پیشـــرفت و

IQافـراد مبـتلا بـه نارسـاخوانی تفـاوت چشـمگیری وجـود دارد و پیشـرفت فـرد در زمینـه خوانــدن در مقایسـه بــا اکثــر کودکــان هــم ســن وی بــه میــزان چشــمگیری ضــعیف مــی باشــد (ســادوک1 وسادوک،  .(2007

ایـن اخـتلالات احتمـالا منشـاء عصـب شــناختی و رونـدی تحـولی دارد کـه پـیش از دبسـتان شــروع

تــا بزرگســالی ادامــه پیــدا مــی کنــد (کمیتــه مشــترک ملــی ناتوانیهــای یــادگیری2، 2005 و .(2007 کمیتـه مشــترک ملـی ناتوانیهــای یـادگیری براســاس مطالعـات و تحقیقــات از زمـان انتشــار اولــین مقالــه (در ســال (1985 تحــت عنــوان »ناتوانیهــای یــادگیری عصــب روان شــناختی- تحــولی

کـودک پـیش دبسـتانی« ســرانجام بـرای ایـن اخـتلالات اصــطلاح »نـاتوانی هـای یـادگیری عصــب روان شــناختی- تحــولی3 « را انتخــاب کــرد، و بــرای تشــخیص و مداخلــه زود هنگــام بــرای ایــن کودکــان قــوانینی تصــویب و شــاخص هــایی تعیــین کــرد (ســادوک و ســادوک، .(2007 از جملــه مشــکلات کودکــان مبــتلا بــه نــاتوانی هــای یــادگیری عصــب روان شــناختی- تحــولی شــامل اخــتلالات زیســت شــناختی/ ژنتیکــی، ادراکــی- حرکتــی، اخــتلال در پــردازش بینــایی و شــنوایی، اختلال حافظه و توجه می باشد.

مشـکل خوانــدن یکــی از شــایع تـرین مشــکلات دانــش آمــوزان اسـت و نارســاخوانی مهــم تــرین آن بــه شــمار مــی رود. بطوریکــه در 75 درصــد کودکــان و نوجوانــان دچــار اخــتلالات یــادگیری دیــده شده است


دانلود با لینک مستقیم


دانلودگزارش تخصصی باموضوع چگونه توانستیم با انجام راهکارهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد