رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره ی لوله سازی

اختصاصی از رزفایل تحقیق درباره ی لوله سازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 32

 

گزارش دوره کاراموزی

اداره تدارکا ت و سفارشا ت

این ا دا ره وظیفه تهیه کا لاها ی مورد نیازشرکت اعم از قطعا ت یدکی ،لوازم مصرفی و... را برعهده دارد. ا ین اداره با توجه به اطلاعات ثبت شده درکاردکس ونقطه سفارش کالا ، کالاهای مورد نیازرا سفارش داده ، ان را تهیه می نماید وبه ا نبارها می فرستد . درصورتیکه اداره ای نیا زبه کالایی داشته باشد که این کالا درانبارنگهداری نمی شود ( کالایی که کدار نباشد مثل پرینتر) یک برگ در خواست خرید کالا را به این ادره می دهد تا این اداره مراحل تهیه کالا را برای اداره مذبورطی نماید.

این اداره دارای واحدهای سفارش داخل ،سفارش خارج، خرید داخل (استان ) وترخیص کالا می باشد . انالیست های این ا داره گروههای طبقه بندی شده کالا را بررسی می کنند وبا توجه به نظر بهره برداری کارخانه ها ،اداره تعمیرات،مقدارموجودی ، مصارف چند سال گذشته،سفارشات انجام شده وکالاهای در راه میزا ن و نقطه سفارشا ت داخل واقلامی که درخارج قابل تهیه باشند،برعهده سفارشات خارج می باشند.قابل ذ کر است که با هماهنگی اداره خود کفایی کالاهایی که قابل ساخت در داخل باشند به آن ادره سپرده میشوند.

 

این اداره در حال حاضر فاقد نرم ا فزا ر میباشد. وجود نرم افزا ری که بتوا ند با توجه به تحلیل مصا رف چند سا ل گذ شته ، مقدار موجودی و سایرفا کتورها ی موثردر سفارشات ، میزان ونقطه سفارش کالا را تعیین سفارش کالا را تعیین کند، بسیار ضروری به نظر میرسد. دسترسی به آخرین منابع و واسطه های تهیه کالا نیزاز نیازهای این وا حد است .

2-2-2 اداره انبارها

این اداره شامل واحدهای زیر است:

• عملیات انبارها

• عملیات مواد خام و لوله (یارد)

• انبار مازاد

1-2-2-2 عملیات انبارها

کلیه کالاهای کد دار از قبیل لوازم یدکی ، مواد مصرفی ، ابزار آلات ، مواد اولیه بجز(مواد اولیه ساخت لوله مثل ورق وکویل) توسط اداره نگهداری می شوند و در ازا ی برگ در خو ا ست به ادا را ت مربوطه تحویل می شوند . عملیا ت ا نبارها سرپرستی سه انبار مرکزی C,B,A و همچنین انبار ارسال و رسید کالا(R&D) و انبار پروژها را بر عهده دارد .

انبار مرکزی Aاز انبار 1 و 2 و 3 تشکیل شده است .انبار مرکزی B ازانبارهای 17,12,11,10,9,8,7,6,5 تشکیل شده است. انبار C نیز از انبارهای 13،14،15 تشکیل شده است .

ادارات مختلف با توجه به اهمیت اداره می توانند گروههای خاصی از کالاها را درخواست نماین. و افراد از این ادارات با توجه به مجوزونمونه امضا می توا نند کالا را درخواست نمایند.

انبار R&Dهم یک انبارجهت نگهداری موقت کالای خریداری شده می باشد. در صورتی که کالا کد دا رباشد به انبارههای مرکزی و در صورتی که اصطلاحات Direct charge باشد به اداره سفارش دهنده منتقل می شود.

مشکلاتی که دراین اداره مطرح شد بیشتر اشتباهات نیروی انسانی بودند .به طور مثال عملیات ترانسفر کالا به صورت آماری انجام شده باشد ولی کالا از نظر فیزیکی جا به جا نشده باشد ویا اینکه اداره سفارش دهتده کالا ، کالای خود را از انبارR&D تحویل نگیرد.

در حال حاضر سیستم نرم ا فزا ری در این اداره وجود ندارد. ا ز آنجایی که عملیات ثبت ورود وخروج کالا را واحد کاردکس ثبت میکند، لذا دراین واحد سیستم نرم افزاری صرفا جهت گزارشات عملکرد و کارد کس داخلی مورد نیاز میباشد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ی لوله سازی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد