رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

اختصاصی از رزفایل کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 152

 

دانشگاه جامع علمی کابردی

 

موضوع:

استاد راهنما:

جناب آقای خوشدل

گرد آورنده :

شیما رحیم بیگی

بهار 86

الهی...!

هر چند ما گنه کاریم ،تو غفاری.

هر چند ما زشت کاریم، تو ستاری

پادشاها! گنج فضل تو داری و بی نظیر و بی همتایی

سزاست که خطاهای مارا در گذری......

 

تقدیم به

مولایم آقا بقیة الله روحی و ارواح العالمین له الفداه(عج) و

تقدیم به روح بلند حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر اسلام

«هوالحق»

تشکر و قدر دانی :

حمد و سپاس به آستان بیکران حضرت حق که توفیق انجام این پروژه را عطا فرمود .اینک به انتهای این مقطع رسیده ام و ماحصل تلاش یک ترم تحصیل در کنار اساتید ارجمند در غالب رساله حاضر به حضور استاد عزیزم جناب آقای یغمایی ،تقدیم می دارم.

استاد گرامی باور دارم که در طول این ترم که با شما آشنا شدم خیر خواهی ، وظیفه شناسی، اخلاق ،رفتار و کردارتان برایم الگو بود. جا دارد از زحمات شما و نیت خالصتان که من را در تدوین این مکتوب همراهی نمودید تشکر کنم .

التماس دعا

با سپاس و تشکر از:

پدر و مادر عزیزم

که در دوران تحصیل بهترین همدم و یاور و مشوقم بودند ،


دانلود با لینک مستقیم


کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد