رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت پلی پروپیلن جم - 36 اسلاید

اختصاصی از رزفایل دانلود پاورپوینت پلی پروپیلن جم - 36 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت پلی پروپیلن جم - 36 اسلاید


دانلود پاورپوینت پلی پروپیلن جم - 36 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

محصولات

شرکت پلی پروپیلن جم قابلیت تولید 300.000 تن پلی پروپیلن در سال با بالاترین کیفیت و بر اساس تکنولوژی بازل بر اساس نیاز مصرف کننده را دارا میباشد.

پلی پروپیلن های تولید شده در این شرکت شامل انواع گریدهای ذیل می باشد:

(Homopolymer)* هموپلیمر

(Random Copolymer)* کوپلیمر اتفاقی

(Impact Copolymer – Hetrophasic Copolymer)* *کوپلیمر های ضربه پذیر

شرکت پلی پروپیلن جم علاوه بر تولید گریدهای متنوعی با سرعت جریان مذاب  MFR)) متفاوت متناسب با  کاربرد های مختلف؛ اعم از انواع فیلم ها، الیاف ، قطعات تزریقی پلاستیکی و قطعات خودرو قادر به تولید ترپلیمر ها و پلی پروپیلن های ویژه برای کابرد های خاص نیز می باشد.

 

رقبای اصلی سازمان :

نظر به منابع عظیم نفت وگاز در ایران، در سال های اخیر با انجام سرمایه گذاری قابل توجه در این بخش، توجه خاصی به تولید پلی اولفین ها و تبدیل ایران به قطب تولید این محصولات صورت گرفته است . جدول ( 7) زیر طرح های در دست اجرا و یا مطالعاتی جهت تولید پلی پروپیلن در ایران را نشان می دهد، که رقبای اصلی سازمان پلی پروپیلن جم با 300 هزار تن ظرفیت تولید محسوب می شوند.

 

سرمایه اولیه مورد نیاز

 

 

صنعت پلی پروپیلین مشخصا به شدت سرمایه محور است. ورود به این صنعت نیازمند سرمایه گذاری اولیه سنگین است که یکی از موانع ورود شرکتهای کوچک و بسیاری از شرکتهای نوپا به این صنعت است . هزینه های اولیه شامل تجهیزات تولیدی و ایمنی و همچنین دانش اولیه مورد نیاز برای راه اندازی مجموعه است .

سازمانهایی که در این صنعت شروع به فعالیت می کنند، غالبا از دل سازمانهای بزرگ پتروشیمی و با حمایت مالی، فنی و اعتباری این سازمانها به وجود می آیند . از آنجا که ماده اولیه مورد نیاز یکی از محصولات پتروشیمی و خروجی یک کارخانه پتروشیمیایی دیگر است و از آنجا که خروجی کارخانه های پلی پروپیلن هم خود ورودی دیگر کارخانه های مصرف کننده مواد پتروشیمایی است، به نظر می رسد نقش کارخانه های تولید این محصول نقش واسطه ا ی است که محصولی غیر استفاده به عنوان ماده اولیه را به پلیمری قابل مصرف تبدیل می کند. به همین دلیل تجربه و سرمایه مورد نیاز تنها از دل سازمانهای مادر این صنعت به دست می آید.

 

پنج شرکت بزرگ تولید کننده پلی پروپیلن در جهان

 

جدول زیرعمده ترین شرکت های تولیدکننده پلی پروپیلن در جهان را از بین بیش از 1000 تولیدکننده نشان می دهد. این شرکت ها تقریباً 54 درصد ظرفیت تولیدppدر جهان را در اختیار خوددارند.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت پلی پروپیلن جم - 36 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد