رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره ضرورت های نهادینه کردن حجاب

اختصاصی از رزفایل تحقیق درباره ضرورت های نهادینه کردن حجاب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دسته بندی : گوناگون ،

فرمت فایل:  ورد ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 19 صفحه

ضرورت های نهادینه کردن حجاب.
    یکی از مسائل چالش برانگیز و تنش زا که هر سال همزمان با گرم شدن تدریجی هوا در سطح جامعه مطرح می شود نوع پوشش بانوان است.
نکته قابل توجه در این بین بهره برداری های سیاسی از این مسئله فرهنگی است.
چنانکه در بخش های مختلف شاهد ابراز نظرهای گوناگون و گاه متناقض در ارتباط با موضوعی هستیم که چه از لحاظ قوانین تدوین شده و چه چارچوب های تعریف شده دینی و مذهبی محل ابهامی ندارد.
اما مجریان دولتی از یک سو و رقبای سیاسی آنها از دیگر سو فارغ از اینکه کدام جناح دولت را در دست داشته باشند شروع به اظهارنظر و بهره برداری های گروهی و جناحی از مسئله می کنند.
جالب آنجا است که دو طرف نوک پیکان حملات خویش را با هدف شانه خالی کردن از زیر مسئولیت خویش به سوی نیروهای نظم دهنده اجتماع و شهری نشانه می روند.
    گروهی تنها راه حل را برخورد سلبی و ایجابی پلیس می دانند و گروه مقابل نیز بدون ارائه راه حل های مشخص به تخریب جایگاه نیروهای انتظامی در جامعه به علت برخوردهای سلبی که البته وظیفه ذاتی آنها است، می پردازند.
    این رفتارها در حالی اتفاق می افتد که طبیعتاً و براساس قوانین نوشته شده و نشده، زمانی که دیگر راهکارها و برنامه های تشویقی، اثباتی، فرهنگی و اجتماعی، به مرحله اجرا رسید و تاثیرات محسوس و قابل لمس خود را به جا می گذارد، به منظور پاسداشت این ثمرات ارزنده و قابل احترام بهره گیری از نیروهای قهری به منظور مقابله موردی و محدود و با اندک متخلفینی که عملاً نیز با اهدافی ناسالم و مخرب قصد بر هم زدن فرهنگ و هنجارهای مقبول و نهادینه شده جامعه را دارند صورت می پذیرد.
اما متاسفم که بگویم در جامعه ما در بسیاری مواقع اولین راه حل در هر مسئله و معضل فرهنگی همان برخورد سلبی با موضوع بوده است و به جای برنامه ریزی و آینده نگری در ارتباط با موضوعات فرهنگی جامعه که احتمال مواجه شدن با برخی ویروس ها و نابهنجاری ها در آینده دور یا نزدیک در پیرامون آنها می تواند متصور باشد، اکثر متولیان و اندیشمندان عرصه فرهنگی ما فارغ از واقعیات موجود در جامعه و محصور در فضایی مطبوع، هماهنگ و همنوا با اصول مورد قبولشان تنها زمانی وارد میدان می شود که یک مسئله فرهنگی تبدیل به یک معضل شده باشد.
در این مقطع است که فریاد «وااسفا» را می توان از هر گوشه شنید و به قول معروف زمانی فکر چاره می افتیم که «آب از سر گذشته است».
در این برهه نیز باز از میان راهکارهای گوناگونی که می تواند بررسی شود به سهل ترین و در دسترس ترین حربه و راه حل که همانا بر

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن مقاله میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین ،فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.
    • توجه فرمایید که قیمت تحقیق و مقاله های این فروشگاه کمتر از 5000 تومان میباشد (به علت  اینکه بانک ها کمتر از 5تومان را انتقال نمیدهند) باید از کارت هایی استفاده نمایید که بتوان کمتر از مبلغ ذکر شده را پرداخت نمود.. در صورتی که نتوانستید پرداخت نمایید با پشتیبانی در تماس باشید،تا شمارا راهنمایی نمایند...

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ضرورت های نهادینه کردن حجاب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد