رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خیانت

اختصاصی از رزفایل خیانت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 41

 

خیانت (به زبان گفتاری به عنوان اغفال کردن،زنای محصنه، یا ایجاد رابطه شناخته می‌شود) به صورت متعارف تر به یک نق اصول رابطه جنسی یا رابطه عاطفی اشاره دارد که به صورت انحصاری در یک رابطه صمیمی به آن پرداخته می شود.

خیانت می‌تواند درون مقوله صمیمیت فیزیکی (= ظاهری) و یا صمیمیت احساسی (یا عاطفی) مطرح گردد. تاثیر خیانت نه تنها با رابطه جنسی خارج از یک رابطه درست ارتباط دارد بلکه با اعتماد، بی وفایی، دروغ و عدم وفاداری نیز ارتباط دارد.

خیانت جنسی از سوی یک شریک( زوج) به صورت متعارف یا عامیانه دختر بازی،زنا یا ایجاد رابطه جنسی محسوب می شود.

؟؟ اقدام خیانت را شکل می‌دهد بین فرهنگ‌ها و تفاوت دارد و به نوع رابطه‌ای وابسته است که بین مردم وجود دارد. حتی درون روابط آزاد نیز مطرح می‌شود. خیانت ممکن است در صورتی رخ دهد که یک شریک در یک رابطه خارج از مرزهای شناخته شده آن رابطه وارد شود.

خیانت عاطفی در حوزه مباحث عاطفی و احساسی وارد می‌شود از قبیل عشق، زمان و توجه رمانتیک به یک فرد یا افرادی خارج از رابطه منطقی و درست. سطح رابطه صمیمی می تواند از رابطه شخصی تا روابط آنلاین و اینترنت گسترش یابد. خیانت عاطفی در مقایسه با خیانت فیزیکی یا ظاهری می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد .و منجر به آلام و جراحات احساسی بیشتری گردد.

بیشترین خیانت شامل عدم وفاداری فیزیکی و عاطفی می گردد.

بعضی از محققین اظهار می‌دارند که امروزه یک فرصت 50- 50 وجود دارد که یک شریک در طول ازدواج و زندگی زناشویی از روابط غیر فیزیکی برخوردار شوند. برآورد می‌شود که در حدود 30 الی 60 درصدی افراد متاهل (در آمریکا) در طول زندگی مشترک خیانت می کنند.

بعضی از مقامات این کشور (از جمله فرانک پتمن در مجله گروآپ (گلان توک) خیانت را در 90 درصد طلاق‌های نخست دخیل می‌دانند. مطالعات سال 1997 خانم کریستینیا گوردون دریافت که بیش از نیمی از زندگی‌های زناشویی که خیانت را تجربه می کنند به طلاق ختم می‌شود.

27 درصد افرادی که در زندگی خیانت داشتند یک رابطه سالم زناشویی دارند. در نظر سنجی اخیر 16000 دانشجوی دانشگاه در 53 کشور زمانی در 20 درصد روابط طولانی مدت وارد می‌شدند که یکی از طرفین ,زندگی با دیگری رابطه برقرار می کرد.

مطالعات نشان داده است که حدود 40- 30 درصد روابط نادرست بوده و 20-18 درصد زندگی زناشویی وارد حوزه خیانت شده‌اند. مردان به نسبت زنان بیشتر به رابطه جنسی غیر، تمایل دارند )علیرغم اینکه آیا آنها متاهل بوده یا خیر)

بر خلاف این، جان گاتمن طی 35 سال تحقیق در حوزه زندگی زناشویی گزارش داد که فقط 20 درصد طلاق‌ها به خاطر داشتن رابطه با غیر بوده است. اگر زندگی‌های زناشویی با ناراحتی به اتمام می‌رسد و افراد (زن و مرد) کم کم از هم فاصله می‌گیرند. و نهایتا از هم جدا می‌شوند. از 50 وکیل ازدواج و طلاق در بریتانیا خواسته شد که متعارف‌ترین دلایل طلاق در سال 2003 را ابراز دارند. از این تعداد کم به روابط خارج از حریم اشاره داشتند 55 درصد اظهار داشتند که این شوهر خیانت کار بوده است که به طلاق گرایش داشته در حالیکه 45 درصد خیانت زن را مدنظر قرار داده‌اند.

در سال 1991 این نرخ در بین زنان مسن‌تر از 5 درصد تا 15 درصد در سال 2000 افزایش یافت.

که در بین مردان از 20 تا 28 درصد اوج گرفت. در حدود 20 درصد مردان جوان و 15 درصد زنان جوان‌تر اظهار می‌دارند که آنها دچار فریب شده‌اند. (از حدود 15 درصد و 12 درصد) مطالعات مربوط به خیانت نشان می‌دهند که رابطه جنسی خارج از حریم یا نامشروع در حدود 25 درصد زندگی زناشویی در آمریکا (مطابق با نظر آدریان بلو) رخ می‌دهد، آدریان بلو پرفسور دانشگاه میشیگان است که یک محقق روابط خانواده و ازدواج است اکثر کارشناسان اعتقاد دارند که این رشد در فریب و خیانت دامنه گسترده تر‌ی پیدا می‌کند (زمان خارج از رابطه با همسر قانونی) و افراد جوان این عادت رابطه جنسی با دیگران را قبل از تاهل بیشتر تجربه می‌کنند. کودکان می‌توانند شاهد و گواه این نوع رابطه و ماحصل آن باشند. بین 4-2 درصد کودکان نتیجه یک رابطه جنسی نادرست هستند. نظر سنجی علمی سال 2005 در مطالعات بین الملل دریافت که این پدیده از 8 تا 30 درصد (متوسط 7/3 درصد) در حال افزایش است که نشان دهنده رشد رقم 10 درصدی تولد کودکان حاصل از زنا است. خیانت که شامل رابطه جنسی نمی‌گردد ممکن است به عنوان یک دوستی رمانتیک یا یک رابطه عاطفی مطرح گردد.

گروهی آن را یک رابطه جنسی مجازی تلقی می کنند که یک رابطه آنلاین بوده (در قالب خیانت)

خیانت و جنس

دیدگاه‌های مربوط به راطبه جنسی موقت تحت تاثیر جنس قرار دارد. خیانت اشکال متعددی به خود می‌گیرد که بین جنس‌های مذکر و مونث متفاوت است مطابق با نظر میشل جی فورمیک، روانشناس، امروزه یک رابطه صمیمی بین ارتباط جنسی و ارتباط عاطفی وجود دارد. مردان وزنان تمایل دارند که رابطه متفاوت و گسترده‌ای با یکدیگر داشته باشند و این تنوع در ارتباط به وضوح بر واکنش‌هایی به خیانت برای هر جنس تاثیر می‌گذارد خواه آن خیانت عاطفی بوده یا جنسی (در تمام روشهای متفاوت) در خیانت آنت لاسون یک تجزیه و تحلیل از عشق و بی وفایی اظهار می‌دارد؛ زمانی که مردان رابطه جنسی برقرار می کنند، دوست دارند که این رابطه را ادامه دهند و به آن وابسته می‌شوند ولی زمانی که زنان به این رابطه می پردازند، دوست ندارند که آسیب پذیر و وابسته باشند. لوئیز دی سالو اظهار می دارد روابطی که هر جنس مونث در زندگی‌های در حدود خود مختاری است. مردان به دنبال روابط صمیمی با


دانلود با لینک مستقیم


خیانت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد