رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق نکات مهم ویندوز

اختصاصی از رزفایل دانلود تحقیق نکات مهم ویندوز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق نکات مهم ویندوز


دانلود تحقیق نکات مهم ویندوز

دسته بندی : کامپیوتر _ فناوری اطلاعات ،

فرمت فایل:  ورد ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 32 صفحه

مخفی کردن درایوها این دفعه می خوام بهتون نشون بدم که چطوری درایوهای سیستمتون رو مخفی کنید.
البته تو رجیستری برای این کار در پنجره RUN با نوشتن regedit ریجستری ویندوز رو بیارید از لیست سمت چپ این پنجره مسیر زیر را بیابید : HKEY_CURRENT_USER / software / microsoft / windows / currentvertion / policies / explorer در پنجره سمت راستی راست کلیک کرده از منوی ظاهر شده گزینه new وسپس DWORD Value را انتخاب نمایید .
نام کلید اضافه شده را به NoDrives تغییر دهید .
( حروف بزرگ و کوچک مهم است ) .
روی آن دابل کلیک کرده سپس طبق مقادیر زیر مقدار دلخواه را برای آن تعیین کنید : 1 برای مخفی کردن درایو A 2 برای مخفی کردن درایو B 4 برای مخفی کردن درایو C 8 برای مخفی کردن درایو D 16 برای مخفی کردن درایو E 32 برای مخفی کردن درایو F 64 برای مخفی کردن درایو G 128 برای مخفی کردن درایو H 256 برای مخفی کردن درایو I 512 برای مخفی کردن درایو J 1024 برای مخفی کردن درایو K 2048 برای مخفی کردن درایو L 4096 برای مخفی کردن درایو M 8192 برای مخفی کردن درایو N 16384 برای مخفی کردن درایو O 32768 برای مخفی کردن درایو P 65536 برای مخفی کردن درایو Q 131072 برای مخفی کردن درایو R 262144 برای مخفی کردن درایو S 524288 برای مخفی کردن درایو T 1048576 برای مخفی کردن درایو U 2097152 برای مخفی کردن درایو V 4194304 برای مخفی کردن درایو W 8388608 برای مخفی کردن درایو X 16777216 برای مخفی کردن درایو Y 33554432 برای مخفی کردن درایو Z 67108864 برای مخفی کردن همه درایوهای سیستم ترفند های رجیستری ( ۱ ) از بین بردن Shortcut To از جلوی میانبرها هر وقت میانبری در صفحه رو میزی (Desktop) می سازید یا کپی می کنید٬ به صورت خود کار یک پیشوند Shortcut To دنبال آن می آید .
همین الان اگر نگاهی به صفحه رومیزی (جایی که My Computer در آن قرار دارد) بیاندازید ٬ به احتمال زیاد نمونه ای از آنچه گفته شد خواهید دید .
.
.
برای غیر فعال کردن این مزاحم ٬ وارد رجیستری شوید ؛ سپس کلید زیر را پیدا کنید : HKEY_CURRENT_USER - Software- Microsoft- Windows- CurrentVersion- Explorer (علامت - به معنی کلیک کردن روی + کلید قبلی است که بعد از کلیک به شکل- در می آید) تا اینجا کارهایی که باید انجام می دادید در قسمت چپ رجیستری بود.
.
.
اما به محض این که به کلید Explorer رسیدید ( - آن را کلیک نکنید) در قسمت راست رجیستری یک سری گزینه ها ظاه

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن مقاله میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین ،فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

 

    • توجه فرمایید که قیمت تحقیق و مقاله های این فروشگاه کمتر از 5000 تومان میباشد (به علت  اینکه بانک ها کمتر از 5تومان را انتقال نمیدهند) باید از کارت هایی استفاده نمایید که بتوان کمتر از مبلغ ذکر شده را پرداخت نمود.. در صورتی که نتوانستید پرداخت نمایید با پشتیبانی در تماس باشید،تا شمارا راهنمایی نمایند...

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق نکات مهم ویندوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد