رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد کنترل پذیرش حساس و هوشمند برای سرویس کیفیت شبکه بی سیم 40 ص

اختصاصی از رزفایل تحقیق و بررسی در مورد کنترل پذیرش حساس و هوشمند برای سرویس کیفیت شبکه بی سیم 40 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 39

 

کنترل پذیرش حساس و هوشمند برای سرویس کیفیت شبکه بی سیم

در بوئینگ فانتوم کار می‌کند، قسمت تکنولوژی محاسبات و ریاضی، سیاتل، 98124 wa ایالت متحده داشگاه کالیفرنیا، سانتاباربارا، قسمت علوم کامپیوتر، سانتاباربارا، 93106 CA، ایالت متحده آزمایشگاه تحقیقات ناوال، قسمت تکنولوژی اطلاعات، واشینگتن، 20375 DC، ایالت متحده تاریخ دریافت 19 ژانویه 2005، پذیرفته شده در 3 ژوئن 2006 عرضه آن لاین 14 ژولیه 2006

خلاصه

استفاده ازشبکه‌های بی سیم بسیار وسیع شده است، یکی از نیازهای رشد یافته نگهداری و تقویت سرویس‌های پیشرفته است، مانند جریان چند رسانه‌ای و صدای بالای IP.

روش سنتی کیفیت سرویس (QOS) و خوب کار کردن را تنها با کانال‌‌های قابل پیشگویی و دسترسی شبکه گارانتی می‌کند. در شبکه‌های موبایل بی سیم که شرایط به طور دینامیکی همانگونه گره‌ها حول شبکه حرکت می‌کنند تغییر می‌کند، از زمانی که وسایل بی سیم تسهیم شده‌اند به سادگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بار موجود در شبکه می بایست کنترل شود تا وقتی که یک QOS مورد قبول برای عملکرد زمان واقعی بتواند تعمیر و نگه داری شود. اگر حداقل تجهیزات زمان واقعی در نظر گرفته نشوند، این بسته‌های غیر قابل استفاده پهنای باند اندک را تلف می‌کند و مانع دیگر ارتباط می‌شود، مشکلات را ترکیب می‌کند. تهیه کردن QOS بالا برای تمام ارتباطات پذیرفته شده، ما موافقتنامه کنترل پذیرش هوشمند را پیشنهاد می‌کنیم. PAC کانال بی سیم را نظارت می‌کند و به طور دینامیکی تصمیمات کنترل در طی مذاکره، شبیه سازی و آزمایشات، ما ثابت می‌کنیم که PAC از اتلاف پاکت‌های Elsvier B.V 2006، تمام حقوق آن حفظ و نگه داشته شده است.

مقدمه

وسایل بی سیم رایج و متداول می‌شود زیرا توانایی آن‌ها سبب ایجاد شبکه موبایل شده است. از زمانی که تعداد زیادی از کاربردهای معمولی که شامل صدا و چند رسانه‌ای، نیاز به اتلاف پاکت‌های کوتاه و تاخیر انداختن، کیفیت سرویش (QOS) یک نیاز مهم برای این شبکه‌ها است. بر خلاف شبکه سیمی سنتی، شبکه‌های موبایل در زیر حالات خشن و نا ملایم عمل می‌کند که یک کانال سیم تسهیم با پهنای باند محدود و تحرک را شامل می‌شود.

تلاشهای قدیمی برای فراهم کردن QOS گارانتی شده قادر نیست به طور مداوم تغییرات حالات شبکه بی سیم را برآورده کند. به طور مشابه، محدودیت QOS زمان واقعی در شبکه موبایل بی سیم به علت تسهیم دسترسی توسط و تحرک غیر واقعی است. راه حل‌هایی که یک سرویس بی حالت را ایجاد می‌کند و نوع بهتری ازبهترین بسته‌های رسیده برای بسته‌های برتر پیشنهاد می‌کند، مانند (2) IEEE 802.11E(3) , Diffserv (2) که بیشتر موفق بوده‌اند. متاسفانه، این راه حل‌ها ممکن است موفق نشود تا اتلاف اندکی فراهم کند و شبکه متراکم بشود عملکردهای زمان واقعی مورد نیاز را به تاخیر بیاندازد.

QOS برای جریان‌های بالاتر بدون کانال هم پایه و دسترسی شبکه موفق تر است کانال بی سیم باید دور از رسیدن به نقطه تراکن از وقتی که اتلاف و زمانی که تاخیر به سرعت زیاد می‌شود تا یکبار به این نقطه برسد نگهداری شود. نگه داشتن مصرف در زیر نقطه تراکم سخت است زیرا کانال بین گره‌ها تسهیم شده است که ممکن نیست بتواند به طور مستقیم ارتباط برقرار کند.

برای کنترل مقدار ترافیک شبکه و فراهم کردن سرویس با کیفیت بالا برای تمام ترافیک‌های پذیرفته شده، ما موافقتنامه کنترل پذیرش هوشمند را معرفی می‌کنیم. PAC اطمینان می‌دهد که شبکه اجازه نمی‌دهد یک جریان که سبب تراکم می‌شود بوجود آید. برای گرفتن یک تصمیم قابل قبول تنها در نواحی محدود با محدوده انتقال مشاهده نمی‌شود اما ناحیه کاملی که ردیابی سیگنال مناسب، زمانی را که کانال بی سیم


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد کنترل پذیرش حساس و هوشمند برای سرویس کیفیت شبکه بی سیم 40 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد