رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق اندازه گیری سرب در مواد آرایشی

اختصاصی از رزفایل دانلود تحقیق اندازه گیری سرب در مواد آرایشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دسته بندی : پزشکی

فرمت فایل :  Doc ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ ) Word


قسمتی از محتوی متن ...

 

تعداد صفحات : 30 صفحه

موضوع: اندازه گیری سرب در مواد آرایشی آسیب های استفاده از مواد آرایشی استفاده از مواد آرایشی ومحصولات مراقبتی پوست بخشی از عادات روزانه بیشتر مردم است.
در کشورهای غربی بالغین بطور متوسط حداقل هفت محصول مراقبتی پوست را هر روز استفاده می کنند که شامل عطرها، مرطوب کننده ها، ضدآفتاب ها، پاک کننده های پوست، محصولات مراقبت مو، دئودورانت ها، ضد عرق ها، محصولات آرایشی مو، محصولات آرایشی رنگی و محصولات آرایشی ناخن می شود.
بیشتر مردم مشکلات کمی از این محصولات را تجربه می کنند، اگر چه مشکلات می تواند یا از اولین استفاده های اندک و یا بعد از سال ها مصرف رخ دهد.
همچنین بسیاری از مردم معمولاً می دانند کدام محصولات باعث مشکل می شوند اما عکس العمل های کشنده و شدید ممکن است نیازمند تشخیص مهارتهای یک متخصص پوست باشد.
به طور مثال در ماتیک تماسی آلرژیک یک مشکل معمول است که با مواد آرایشی و محصولات مراقبتی پوست دیده می شود، که شامل علائمی شامل قرمزی (تورم) خارش و تاول های حاوی مایع باشد.
یا اینکه تماس تحریکی ایجاد شود، پوست سالم یک سد دفاعی عالی برای بیشتر موادی است که در مواد آرایشی یافت می شوند، اگر پوست خیلی خشک یا زخمی باشد شکاف این سد دفاعی را کمتر موثر می سازد.
سوختگی، خارش و قرمزی ممکن است علائم ناشی از تخریب یک محصول باشد.
حتی آب می تواند برای پوست خشک مخرب باشد.
اما نگهدارنده ها در مواد آرایشی و محصولات مراقبتی پوست دومین دلیل رایج مشکلات پوستی هستند.
نگهدارنده ها از رشد قارچ ها و باکتری ها که باعث عفونت پوستی می شوند جلوگیری می کند و محصولات را از اکسیژن و تخریب های نوری محافظت میکند، مواد آرایشی حاوی آب باید دارای بعضی از انواع نگهدارنده ها باشد.
در کرمهای مرطوب کننده موادی که از دست رفتن آب را کاهش می دهند یا متوقف می سازند حاوی پروترولازوم و روغن های معدنی و لانولین می باشند.
موادی که سبب جذب آب در پوست می شوند شامل گلیسرول، پروپیلن گلیکول، پروتئین ها و بعضی ویتامین ها میباشند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق اندازه گیری سرب در مواد آرایشی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد