رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت پروژه درباره دکوراسیون در اتاق خواب

اختصاصی از رزفایل پاورپوینت پروژه درباره دکوراسیون در اتاق خواب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

عنوان پروژه :

 

دکوراسیون در اتاق خواب

 

56اسلاید

اتاق خواب یکی از جاهای مهم و محل استراحت ، آرامش و کسب انرژی است . بنابراین هرگونه وسایل اضافی مانند تلویزیون ، کامپیوتر و وسایل ورزشی د راتاق خواب اضفی تلقی می شود .
حدود یک سوم ازعمرآدمی درخواب میگذرد . اتاق خواب محلی برای رفع خستگی ، تجدید قوای بدن ، نشاط روان و فعالیت بعد از خواب است . اتاق خواب شما باید مکانی گرم و راحت باشد تا شما بتوانید در پایان یک روز پرکار در آن به آرامش برسید. اتاق خوابی که فاقد فضایی گرم و راحت با دکوراسیونی مناسب نباشد تنها یک اتاق از اتاق های خانه شماست
.
 
اتاق خواب شما باید به قدری دنج و تسکین دهنده باشد که به محض ورود تمام استرس ها و تنش ها را فراموش کند و تنها به آرامش و استراحت فکر کند. مهم نیست که اتاق خواب شما بزرگ است یا کوچک زیرا اتاق خواب شما به هر اندازه و شکلی که باشد می توانید با اجرای چند تکنیک و رعایت چند نکته مهم در آن اتاق خوبی گرم و دانشین داشته باشید. برای آموختن این موارد در این مطلب با ما همراه شوید.

توصیه هایی در مورد اتاق خواب

üپنجره ها را باز کنید تا هوا و اکسیژن کافی به داخل اتاق نفوذ کند و در آن جریان پیدا کند .
üهنگام شب ، استفاده از نور شمع (وارمر)مناسب است . اگر این مکان وجود ندارد ، برای تنظیم نور از سوئیچ کم و زیاد کننده نور استفاده نمائید.
üطیف رنگی از سفید تا شکلاتی برای اتاق خواب مناسب است .
üاتاق خواب دارای بزرگترین مبلمان است پس از ایجاد تعادل در آن اهمیت زیادی دارد . برای این منظور از دو پاتختی در دوطرف تخت استفاده کنید (یکی کافی نیست)
üبهتر است بالای تخت لبه دار باشد . معمولا جنس چوب که با پوشش نرم پوشیده شده باشد مناسب است .

اتاق خواب خود را مرتب و سازمان یافته نگه دارید. شما نمی توانید انتظار داشته باشید در اتاق خوابی که از شدت بهم ریختگی کف اتاق دیده نمی شود احساس گرما و راحتی کنید. تمام وسایل و لباس های خود را در جای مخصوص خود قرار دهید و اتاق را از هرگونه بهم ریختگی دور نگه دارید

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت پروژه درباره دکوراسیون در اتاق خواب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد