رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله در مورد سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و بستر سازی ساختاری در شرکت های بیمه

اختصاصی از رزفایل مقاله در مورد سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و بستر سازی ساختاری در شرکت های بیمه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله در مورد سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و بستر سازی ساختاری در شرکت های بیمه


مقاله در مورد سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و بستر سازی ساختاری در شرکت های بیمه

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 12

 

تغییر استراتژی های سرمایه گذاری و یا ارزیابی و کنترل بر واحدهای صدور و خسارت و فرایندهای خاص این واحد ها، استفاده می کنند.

در واقع این سیستم ها، با جمع اوری اطلاعات مربوط به تصمیم گیری ، این داده ها و اطلاعات را پردازش کرده و رابطه ی تغییر متغیرهای تصمیم گیری و تأثیر نتایج حاصله از این تصمیمات را با استفاده از شبیه سازی های کامپیوتری ، ارائه می دهد.

انبار داده ها

جستجوهای اطلاعات از بانک ها ی اطلاعاتی چندگانه ، باعث تأخیر در تصمیم گیری های مدیریت شده و نیز هزینه بر است . برای حل این مشکل ، شرکت ها مجموعه هایی از اطلاعات موضوعی که یک جا با هم ادغام شده اند را جهت حمایت از سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری (DSS) ، طراحی کرده اند. این انبارهای داده ، باعث پاسخ گویی سریع به تصمیم گیری شده ، عملکرد سیستم ها را به علت کاهش ذخیره سازی اطلاعات غیر نیاز، افزایش داده و نیز به علت این که با یک شیوه ی عمومی و فرم استانداردی تهیه می شوند ، قابلیت مقایسه بین تولید، بازار و کانال های توزیع ما را فراهم می سازند.

دراینجاست که شرکت های بیمه، کنترل موثرتری برروی فعالیت های عملیات ، مالی و سرمایه گذاری و نیز بازاریابی خود خواهند داشت و هر گونه خطا و اشتباه را به سرعت کشف خواهند کرد.

تکنولوژی های سیستم های اطلاعاتی

سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی سنتی که اغلب به صورت دستی، کاغذی و غیر الکترونیکی بوده است ، باعث ایجاد فرایندهای بروکراتیک درسازمان ها می شود . این کاغذ بازی ها ، در نهایت منجر به این خواهد شد که تصمیم گیری ها در سازمان به کندی صورت پذیرد و پاسخ گویی سازمان به محیط روند کندی را داشته باشد . در محیط پر تلاطم ، سازمان ها نیازمند به انعطاف پذیری بیشتر و پاسخ گویی سریع تر به محیط اند . پس برای ارائه ی حیات باید از تکنولوژی های دیگری استفاده کنند. در این میان فناوری اطلاعات (IT) ، نقش موثری در بر طرف کردن این مشکلات دارد.

تکنولوژی اطلاعات در واقع به دامنه ی وسیعی از وسایل و ابزارهای الکترونیکی بر گردد، که شرکت ها برای کسب اطلاعات ، ثبت و ذخیره سازی ان ها در نهایت انتقال و تغییرشکل داده ها و اطلاعات استفاده می کنند.

در فعالیت های بازاریابی ، شرکت های بیمه می توانند از فرم های خاص این فناروری اطلاعات (IT) استفاده کنند که عبارتند از :

1-سیستم های پشتیبانی تصمیم (DSS)

2-انبار داده ها (DW)

3-مبادله ی الکترونیکی داده ها (EDI)

4-تجارت الکترونیکی (E-C)

سیستم های پشتیبانی تصمیم


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در مورد سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و بستر سازی ساختاری در شرکت های بیمه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد