رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت 17 مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی

اختصاصی از رزفایل دانلود پاورپوینت 17 مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت 17 مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی


دانلود پاورپوینت 17 مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی

برگرفته از کتاب‌های 1001 راهکار تبلیغاتی و تبلیغات چریکی

عنوان، مهم‌ترین بخش متن تبلیغاتی است. البرت لاسکر، پدر تبلیغات مدرن می‌گوید:

عنوان، ۹۰ درصد تاثیر یک آگهی محسوب می‌شود.

نگارش عنوان یک علم است. به قول جان کاپلز، عنوان شما باعث موفقیت یا شکستتان می‌شود، درواقع اگر ۱۰ ساعت زمان برای تهیه‌ یک آگهی تبلیغاتی داشته باشید، ۹ ساعت آن را صرف طراحی تیتر یا عنوان مناسب کنید.

تفاوت‌های بزرگی در اثرگذاری عناوین تبلیغاتی مختلف وجود دارد. یک عنوان می‌تواند توجه ۱۵ درصد خوانندگان را به خود جلب کند و عنوان دیگری، ۲۵ تا ۳۰ درصد و حتی ۵۰ درصد یا بیشتر.

۱)  فراموش نکنید عنوان تبلیغ شما باید به شکلی باشد که جاذبه‌ای برای مخاطب دربرداشته باشد و او را به جستجوی اطلاعات بیشتر، مشاهده ادامه تبلیغ یا خواندن بقیه‌ تبلیغ شما در بروشور ترغیب کند.

۲) عنوان تبلیغ خود را به شکلی طراحی کنید که گویی تنها با یک مخاطب سروکار دارید؛ حتی اگر بدانید در آن لحظه بیست میلیون نفر پیام شما را دریافت می‌کنند. به طور مستقیم با تک‌تک مخاطبان خود حرف بزنید.
اگر کارمند فروش هستید، کتاب فروش موفق می‌تواند به شما کمک کند.

۳) عنوان تبلیغ خود را با سبک اخبار طراحی کنید، به ویژه در مورد تبلیغات در مجله‌ها و روزنامه‌ها.

چون ذهن مخاطب هنگام مراجعه به رسانه در جستجوی خبر است.
مثال: کتاب شکستن مرزهای فروش نایاب شد!

۴) از واژه‌هایی استفاده کنید که برای مخاطبان‌ جذاب باشد و توجه بیشتر آنان را به عنوان آگهی ترغیب نمایند. واژه‌هایی نظیر جدید، با معرفی و یا به بازار آمد

۵) در عنوان تبلیغ از تاریخ استفاده کنید. استفاده از تاریخ یا روز مشخص، توجه مخاطبان را به پیام بیشتر جلب می‌کند.

۶) اگر قیمت محصول، مناسب است و در مقایسه با رقبا مزیتی محسوب می‌شود، آن را در عنوان تبلیغ ذکر کنید. توجه داشته باشید که این قیمت لزوما نباید پایین‌تر از قیمت رقبا باشد، بلکه می‌تواند هم‌رده با محصولات رقبا باشد. ذکر قیمت محصول، ناخودآگاه توجه بیننده را جلب می‌کند.

۷) یکی دیگر از ایده‌های جالب و قابل‌توجه در طراحی عنوان تبلیغ این است که طرح ساده‌ای از پرداخت قیمت محصول را به مشتریان معرفی کنید. مردم دوست دارند بدانند هزینه‌ای که در قبال محصولی پرداخت می‌کنند، در برابر منافع محصول گران نخواهد بود.

۸) در عنوان تبلیغ، مزیتی اضافی و منحصربه فرد را به مشتریان معرفی کنید و خدمات رایگان یا محصولی را در قالب عنوان تبلیغ پیش روی خریداران قرار دهید.

۹) گاه برای مخاطبان، خواندن یک داستان کوچک در زمینه کارایی محصول بیش ‌از هر چیزی لذت‌بخش و جالب است.

شامل 11 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت 17 مدل برای ساخت عنوان تبلیغاتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد