رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کامل درباره پی تیتیتانیا نانوتیوب کاتالیزور بالقوه ای برای جذب دی اکسید کربن و هیدروژنه

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله کامل درباره پی تیتیتانیا نانوتیوب کاتالیزور بالقوه ای برای جذب دی اکسید کربن و هیدروژنه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 73

 

پی تی/تیتانیا-نانوتیوب: کاتالیزور بالقوه ای برای جذب دی اکسید کربن و هیدروژنه

مقدمه:

شایان ذکر است که تیتانیا (io2) بدلیل ثبات شیمیایی بسیار بالایش، فتو اکتیویتی بالا، غیر سمی و کم هزینه بودن و استفاده اش در کاربردهایی مثل: ترمیم محیطی، ترکیب شمیایی، تولید انرژی و ذخایر در کاتالیزورهای ناهمگن بدست می آید.{10-1}. هیدروژنه دی اکسید کربن {14-11} و منواکسید کربن{17-14} بیش از محرک Tio2(تیتانیا) فلز اصل کاتالیزور مورد بررسی قرار گرفته است. از زمانیکه Lijima {18} در سال 1991 نانوتیوب کربن را کشف کرد، نانومتریال تک بعدی محتوی اکسید نانوتیوبها بدلیل ریخت شناسی نانو و مناطق سطح بلند توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود. روشهای ترکیبی بسیاری برای تیتانیا نانوتیوب بدست آمده است که شامل روش گالولنیزه کردن( یک جور ساختن) در اندی آلومین متخلخل به عنوان یک قالب مورد استفاده قرار می گیرد 19-20}} و روش sol-geltemplate در ارگان خود جمعی کاهش دهنده تنش مایع با سطح به عنوان یک قالب {23-22} در عمل الکترولیز اسیدکرومیک از Ti خنثی {25-24} و روش هیدروترمال قلیایی {27-26} کاربرد دارد.

در میان آنها شیوه هیدروترمال قلیایی توسط Kasuga et al {27-26} ثبت شد که می تواند چند گرم پودر Tio2را به تیتانیا نانوتیوب تبدیل کند. تعدادی از گرههای تحقیقی گزارش دادند که ترکیب تیتانیا نانوتیوب توسط شیوه های Kasuga تغییر می یابد. بدلیل ریخت شناسی بی نظیر و منطقه مسطح بلند تیتانیا نانوتیوب، کاربردهای زیادی مثل: جذب گاز{39-38} و کاتالیزور محرک را دارد.{44-40-12}. ما در بررسی مقدماتی ذره های شیمیایی Tio2 را از طریق تغییر شیوه Ksuga به تیتانیا نانوتیوب (Tnts) و سپس به ذره های نانو تی پی که در تیتانیا نانوتیوب نسبتاً ثابت و بی حرکت بودند توسط روش رسوبگیری photochemical (پی سی دی) تبدیل کردیم. در اینجا جزئیات خواص (photochemical) کاتالیزور پی تی/تی ان تی را ارائه می دهیم. از زمانیکه سیگنالهای متان بطور تصادفی در شیوه های فعال سازی پی تی/تی ان تی هیدروژن بوجود آمدند، ما مرتباً قابلیت جذب و هیدروژنه دی اکسید کربن را بیش از پی تی /تی ان تی مورد بررسی قرار می دادیم همانطور که برنامه دمایی توده جذب طیف سنج ( تی پی دی/ام اس) در انتقال situ fourier طیف مادون قرمز در situ FT-IR بررسی شد. پی تی/تی ان تی کاتالیزوری بالقوه در بازسازی دی اکسید کربن و تولید متان است.

1-2: روشهای تجربی

تیتانیا نانوتیوب از طریق روش hydrothermal بدست می آید.به طور خلاصه، پنج گرم از پودر anatas Tio2 (Merck,Art 808) به perfluoroalkoxy (پی اف ای) اضافه می شود و هر دو محتوی 180 میلی لیتر از 10m NaoH و تکان دادن آن به مدت 30 دقیقه تا اینکه به شکل ثابت درآید.این شکل ثابت در یک استیل تفلون ضد زنگ اتوکلاو به مدت 90 ساعت در دمای 110 درجه سانتی گراد حرارت می بیند. نتیجه این رسوب شیمیایی، بازیافتن از طریق قوه گریز از مرکز و شستشو باHcl 0/1m بود تا زمانیکه ارزش PH (اسید) محصول شویش بدست آمده تقریباً 7 باشد.

سپس این مجموعه رسوب شیمیایی در کوره با حرارت 110 درجه سانتی گراد شبانه 2wt% پی تی/ تی ان تی توسط روش پی سی دی خشک می شود.{17-12}. در یک بشر پیرکس مقدار مناسبی از اسید hexachloroplatinic H2pt Cl6 H2o و تی ان تی در آب مقطر دیونیزه شده با هم ترکیب می شدند. (مقاومت >18MΩ).پس از آن هواگیری توسط آرگون جاری (30ml/min) انجام می شد، نمونه از طریق 350nm لامپهای یو وی به مدت 4 ساعت (1.5−5×

10

16

) فتونها (c


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره پی تیتیتانیا نانوتیوب کاتالیزور بالقوه ای برای جذب دی اکسید کربن و هیدروژنه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد