رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله راه کارها و راه برد های عملی در محیط مدرسه برای تربیت دینی کودک 11 7 سال

اختصاصی از رزفایل مقاله راه کارها و راه برد های عملی در محیط مدرسه برای تربیت دینی کودک 11 7 سال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 28

 

موضوع: راه کارها و راه برد های عملی در محیط مدرسه برای تربیت دینی کودک 11 -7 ساله

نام و نام خانوادگی : نرگس ابول قندی

استاد راهنما : آقای وحید نیا

رشته مربوطه : همارتهای تعلیم و تربیت

سال تحصیلی : 84 -83

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

منابع:

کاربرد روانشناسی در آموزشگاه

(روانشناسی آموزشگاه)

تالیف:دکتر بدری مقدم

مقدمه

کمک گرفتن از اصول و فنون دانش روانشناسی برای بالا بردن سطح کارایی آموزش و پرورش در هر جا امری ضروری است ، چون هیچگاه ممکن نخواهد بود که به افرادی بدون شناخت حالات و خصوصیات روانی آنها آموزش و پرورش صحیح داد. به همین علت بخشی از دانش وسیع روانشناسی به روانشناسی آموزشگاهی اختصاص یافته است ، تا با به کار بردن اصول و تکنیکهای روانشناسی در آموزشگاهها و موسسات آموزشی بسیاری از مشکلات و مسائل خاص آموزشگاهها حل گردد.

اصول و قوانین روانشناسی امری است کلی و می تواند تعمیم یابد و به کار رود ولی با ویژگیهایی که در فرهنگ هر ملت وجود دارد نمی توان تمامی اصول و قوانین را تعمیم داد و در تمام موارد به کار برد . بنابراین کاربرد کتابهای خارجی زبان هم نمی توانست برای پژوهشگران این دانش مثمر ثمر باشد . لذا نگارنده درصدد برامد که کتابی در زمینه روانشناسی آموزشگاهی تهیه و تدوین نماید ، و با کمک گرفتن و استفاده از منابع خارجی و برخی از کتابهای فارسی و تجربیات قبلی در امر تدریس تهیه کند.

اصول، قوانین و یافته های علم روانشناسی برای معلمان و مسئولان آموزش و پرورش بوده است . با این امید که مسئولان در طرح ریزی برنامه های آموزشی و انتخاب معلمان ، اصول روانشناسی را در نظر داشته ومعلمان هم با استفاده از دانش روانشناسی در امر خطیر تدریس و شکوفایی استعدادهای بالقوه ی دانش آموزان هر چه بیشتر مفید و موثر واقع شوند.

مباحث اصول رشد ، خصوصیات روانی ، عاطفی، اجتماعی و جسمانی کودکان و نوجوانان ، روشهای آموزش ، هدفهای آموزشی ، روشهای ارزشیابی ، روانشناسی معلم و سایر مطالب همگی برای تامین این هدف بوده است .

روانشناسان و متخصصان آموزش و پرورش نظریه های متفاوتی در مورد تدریس و مسائل آموزشگاهی مطرح و هر یک از نظریه های خود دفاع کرده اند . گر چه آشنایی عمیق با این نظریه ها امری است ضروری ولی کافی نیست زیرا هیچ یک از این نظریه ها در تمام موارد و برای همه دانش آموزان نمی تواند مفید و موثر واقع شود.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله راه کارها و راه برد های عملی در محیط مدرسه برای تربیت دینی کودک 11 7 سال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد