رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

روش المان محدود در طراحی قالبهای فلزی

اختصاصی از رزفایل روش المان محدود در طراحی قالبهای فلزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

روش المان محدود در طراحی قالبهای فلزی


روش المان محدود در طراحی قالبهای فلزی

اصول اساسی در کشش عمیق:

از بین روشهای مختلف شکل دادن ورقها ابتدا فرآیند کشش عمیق را برای ساده‌ترین حالت آن،یعنی حالتی که در آن قطعه ورق مدور اولیه با قطر  به قطعة توخالی استوانه‌ای شکل کشیده می‌شود، مورد بررسی قرار می‌دهیم. در حین فرایند تغییر شک

محاسبة نیرو در فرایند کشش عمیق :

در کشش عمیق نیروی لازم برای تغییر شکل به طور غیر مستقیم به منطقة تغییر شکل اعمال می‌شود. منطقة تغییر شکل در لبة ورق، قسمت بین نگهدارنده و قالب است و نیروی سنبه از طریق کف و دیوارة قطعه در حال کشش به لبه انتقال می‌یابد.

تحلیل تغییر شکل فرایند برش با توجه به شکست:

اینجا یک روش جدید تحلیل تغییر شکل تا حد شکست پیشنهاد می‌شود. که معادله پایه‌ای از گارسونز مدل مواد نرم متخلخل با تابع تسلیم تِورگارد با پیوستن به کُد فاینایت المنت پلاستیک سخت با مش معمولی است. شکاف گردکردن تست کشش میله با پارامتر کاستی حاصل از وجود تخلخل و حباب در مواد خنثی می‌شود. شبیه‌سازی برش ورق فلزی به وسیله تقسیم برش در شکل و تنش و کرنش در موارد ارزیابی می‌شود. که نشان می‌دهد پارامترهایی از قبیل لقی سنبه و ماتریس و مقدار قوس نوک ابزار و خواص مواد تأثیر بر کیفیت نتایج آزمایش دارند.

معیار سیستم:

رشد و انعقاد شکافها در مواد نرم مانند تغییر شکل پلاستیک بزرگ است گارسون پیشنهاد کرد که (Microvoids  ) شکاف در مواد نرم به صورت ایده‌‌آل مانند (void  ) محل خالی در هسته پلاستیک سخت هستند و حجم خالی هسته مساوی با مواد نرم است. این هسته به صورت ایده‌ال مانند استوانه بلند یا کره که مانند شکل خارج از مرکز است می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


روش المان محدود در طراحی قالبهای فلزی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد