رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله روشهای ضد بارداری

اختصاصی از رزفایل مقاله روشهای ضد بارداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله روشهای ضد بارداری


مقاله روشهای ضد بارداری

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات;15

چگونگی حاملگی به وجود می آید

دستگاه تناسلی زن در شکل زیر نشان داده شده است . این دستگاه از خارج به داخل شامل فرج , مهبل , رحم , لوله های رحم و تخمدان ها است . در حول و حوش روز چهاردهم عادت ماهیانه , یک تخمک از یکی از تخمدانها پرتاب میشود که این تخمک وارد لوله های رحم می شود . برای اینکه این تخمک تبدیل به تخم گردد باید مقاربت بین زن و مرد انجام شود و اسپرم مرد از طریق انزال , وارد رحم گردد . اسپرو خود را به تخمک می رساند و با آن لقاح می کند و تخم به وجود می آید . تخم در مخاط رحم جایگزین می شود و پس از گذشت 9 ماه تبدیل به جنین کامل می شود و به دنیا می آید .

روشهای ضد بارداری

تا کنون روشهای گوناگون و متعددی برای پیشگیری از آبستنی ابداع شده است که برخی از آنها بعلت زیان آور یا خطر ناک بودن , بتدریج کنار رفته و فراموش شده است . مطالب این تحقیق شامل آخرین تحقیقات در مورد روشهای ضد بارداری  می باشد .

-        آمیزش ناپیوسته

اولین تجربه بشر در مورد جلو گیری از بارداری , روش (( آمیزش ناپیوسته )) است . این روش در تمام دنیا انجام شده و به اسامی مختلفی از قبیل روش ناکام و مراقب بودن نامیده می شود . در این روش , مرد در هنگام انزال , آلت تناسلی خود را از مهبل خارج می کند تا مایع منی وارد دستگاه تناسلی زن نشود. به این ترتیب از حاملگی جلوگیری بعمل می آید . از آنجا که روش آمیزش ناپیوسته نیاز به تعلیمات خاص و ابزار ویژه ای ندارد , به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته است . این روش در هر شرایطی قابل انجام است و هیچگونه عوارضی برای زن یا مرد ایجاد نمی کند . با انجام این روش , خطر ابتلا زن به سرطان دهانه رحم کاهش می یابد و بعنوان یک را پیشگیری از سرطان رحم بشمار میرود .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله روشهای ضد بارداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد