رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری و پیشینه رابطه بین درگیری و وفاداری به برند

اختصاصی از رزفایل مبانی نظری و پیشینه رابطه بین درگیری و وفاداری به برند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه رابطه بین درگیری و وفاداری به برند


مبانی نظری و پیشینه رابطه بین درگیری و وفاداری به برند

 مبانی نظری و پیشینه رابطه بین درگیری و وفاداری به برند

71 صفحه

همراه با منابع

1-2- مبانی نظری

1-1-2- مقدمه  ........................................................................................................................................ 10

2-1-2-تعاریف بازاریابی............................................................................................................................ 11

3-1-2-  تعریف مصرف کننده  ............................................................................................................... 11

 4-1-2 رفتار مصرف کننده ..................................................................................................................... 12

1-4-1-2 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده ............................................................................... 13

5-1-2- تاثیر درگیری در فرایند خرید  ................................................................................................... 19

6-1-2- رضایت مصرف کننده بعد از خرید  ........................................................................................... 21

7-1-2- مفهوم رضایت مشتری  ............................................................................................................... 21

1-7-1-2-تاثیرات رضایت مشتری بر وفاداری  ........................................................................................ 23

2-7-1-2- سنجش رضایت مشتری  ....................................................................................................... 23

3-7-1-2  مدل های اندازه گیری رضایت مشتری  ................................................................................. 24

1-3-7-1-2  مدل کانو ........................................................................................................................... 24

2-3-7-1-2 مدل اسکمپر ....................................................................................................................... 27

8-1-2  درگیری  ...................................................................................................................................... 28

1-8-1-2  اهمیت بررسی درگیری  ......................................................................................................... 28

2-8-1-2- ماهیت درگیری  .................................................................................................................... 29

   3-8-1-2 مفهوم درگیری ..................................................................................................................... 29

4-8-1-2 سیر تحول دیدگاه ها در مورد درگیری  .................................................................................. 31

5-8-1-2  تعاریف ارایه شده در مورد درگیری  ...................................................................................... 31

6-8-1-2 عوامل اثرگذار بر روی درگیری  ............................................................................................... 32

1-6-8-1-2  تاثیر قیمت بر روی درگیری  ............................................................................................. 32

2-6-8-1-2  تاثیر طول چرخه خرید بر روی درگیری  .......................................................................... 32

3-6-8-1-2 تاثیر شباهت انتخاب های مصرف کننده بر روی درگیری  ................................................. 33

4-6-8-1-2 تاثیر ریسک ادراک شده بر روی درگیری  .......................................................................... 33

5-6-8-1-2 تاثیر ارتباط محصول با فرد بر روی درگیری  ...................................................................... 33

7-8-1-2 اندازه گیری میزان درگیری  .................................................................................................... 34   

8-8-1-2  مدلهای ارایه شده در حیطه کالاهای کم درگیر و پر درگیر .................................................. 35

1-8-8-1-2  نظریه سلسله مراتب تاثیرات .............................................................................................. 36

2-8-8-1-2  تئوری یادگیری فعال ......................................................................................................... 36 

3-8-8-1-2  تئوری یادگیری انفعالی ..................................................................................................... 37

4-8-8-1-2  یادگیری کم درگیر  ........................................................................................................... 38

9-8-1-2  تاثیر درگیری در تبلیغات  ...................................................................................................... 39

10-8-1-2  انواع درگیری  ...................................................................................................................... 40

1-10-8-1-2  درگیری طبقه محصولی  ................................................................................................ 40

2-10-8-1-2-درگیری مداوم  ................................................................................................................ 41

3-10-8-1-درگیری موقعیتی  ................................................................................................................ 41

4-10-8-1-2  درگیری خرید  ................................................................................................................ 41

5-10-8-1-2 درگیری واکنشی ............................................................................................................... 42

11-8-1-2  مدلهای ارایه شده در زمینه درگیری  ................................................................................. 42

1-11-8-1-2  مدل لورنت و کپفرر ........................................................................................................ 42

2-11-8-1-2 مدل سلسی و اولسون  ..................................................................................................... 47

9-1-2 برند................................................................................................................................................ 48

1-9-1-2  جایگاه یابی برند  ................................................................................................................... 49

2-9-1-2  اعتبار برند .............................................................................................................................. 49

10-1-2 وفاداری ...................................................................................................................................... 50

1-10-1-2 وفاداری مشتری ..................................................................................................................... 50

1-1-10-1-2 وفاداری به عنوان یک نگرش ابتدایی .............................................................................. 50

2-1-10-1-2 وفاداری به عنوان رفتار نمایان شده   .............................................................................. 51

3-1-10-1-2  وفاداری به عنوان خریدی که تحت تاثیر نگرش افراد قرار گرفته و تعدیل شده   ......... 51

2-10-1-2 روند ایجاد وفاداری در مشتریان   ......................................................................................... 52

3-10-1-2  اهمیت بررسی وفاداری به برند  .......................................................................................... 53

 4-10-1-2 مفهوم وفاداری به برند  ........................................................................................................ 54

 5-10-1-2  مدل های وفاداری به برند .................................................................................................. 56  

1-5-10-1-2 مدل وفاداری داتا .............................................................................................................. 56

2-5-10-1-2  مدل بنت و راندل تیل  ................................................................................................... 56

3-5-10-1-2 مدل دیک و باسو  ............................................................................................................ 56

6-10-1-2  رابطه وفاداری مشتریان و سودآوری سازمان  ...................................................................... 59

7-10-1-2 استفاده از وفاداری برای تقسیم بندی بازار مصرف کنندگان ................................................ 60

1-7-10-1-2 –هرم وفاداری به برند ....................................................................................................... 60

11-1-2 طبقه بندی رفتار مصرف کننده از لحاظ میزان درگیری  ......................................................... 62

1-11-1-2  رفتار خرید پیچیده............................................................................................................... 63

2-11-1-2 رفتار مبتنی بر تنوع جویی  .................................................................................................. 63

3-11-1-2 رفتار مبتنی بر کاهش نا همسانی  ........................................................................................ 63

4-11-1-2 رفتار مبتنی بر عادت.............................................................................................................. 63

12-1-2 طبقه بندی رابطه بین وفاداری و درگیری مصرف کننده  ........................................................ 64

1-12-1-2 وفاداران پیچیده .................................................................................................................... 64

2-12-1-2 وفاداران ناهمسانی ................................................................................................................. 64

3-12-1-2 وفاداران عادتی........................................................................................................................ 65

4-12-1-2 تنوع جویان  .......................................................................................................................... 65    

13-1-2 انواع وفاداری بر اساس تکرار خرید و نگرش ............................................................................... 66

1-13-1-2 حالت وفاداری ........................................................................................................................ 66

2-13-1-2 حالت وفاداری جعلی ............................................................................................................. 66

3-13-1-2 حالت وفاداری پنهان ............................................................................................................. 67

4-13-1-2 حالت بی وفایی ..................................................................................................................... 67

2-2- پیشینه تحقیق ................................................................................................................................ 68

1-2-2- تاریخچه صنعت ماکارونی در جهان ........................................................................................... 68

  2-2-2- تاریخچه صنعت ماکارونی در ایران .......................................................................................... 69

3-2-2 تحقیقات پیرامون موضوع پایان نامه  .......................................................................................... 73

1-3-2-2 مطالعات داخلی ....................................................................................................................... 73

2-3-2-2 مطالعات خارجی ...................................................................................................................... 76


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه رابطه بین درگیری و وفاداری به برند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد