رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد طرح هایی از لوازم منزل 9 ص

اختصاصی از رزفایل تحقیق در مورد طرح هایی از لوازم منزل 9 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 9

 

تصویر مقابل میزی را نشان میدهد که به سبک گوتیک ایتالیا کار شده است.ودر آن استفاده از شکلهای عربسک وتزئینات که از شاخصه های مهم این سبک می باشد کاملا مشهود است.و نیز ظرافت در کنده کاری های لبه ی میزاستفاده از این سبک را مینمایاند.

دراور نشان داده شده نیز از همین سبک لهام گرفته است ضرافت کنده کاری ها که به صورت انبوه مورد استفاده قرار گرفته است ونیز کاربرد رنگ طلایی مشخصه ی بارز آن است

 

مبلمان نشان داده شده در سبک باروک کار شده است استفاده از منحنی وتزئینات کوسن دوزی ونیز برگردان دست های مبل هاواستفاده از رنگهای طلایی وشیری از مشخصه اهی آن به شمار میرود.این سبک از ایتالیا آغاز شدو تا اواسط قرن 18 ادامه داشت.

 

تاب نشانداده شده به سبکی از مبلمان اختصاص میابد که به نام مارسل بروئر سازنده ی آن شهرت یافته است این سبک با استفاده از اتصال چوب تخته سه لایه ساخته میشد مشخصه ی این طرح ساخت شابلونهای مخصوص است که اسکلته مبلمان را به سبکی مدرن نزدیک کرده است.

 

مبلمانهای نشان داده شده در سبک گوتیک کار شده اند مشخصه ی این سبک استفاده از قوسهای تیز تزئینات وظریف کاریها در سطحی گسترده واستفاده از رنگهای قرمزوطلایی و پایه های بلند برای صندلی ها میباشدکه این موضوع به مبلمان شکوه وجلال خاصی میخشید که متاثر از معماری کلیسا ها در آن زمان بود.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد طرح هایی از لوازم منزل 9 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد