رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود درس پژوهی با موضوع خط و زاویه پایه ششم ابتدایی

اختصاصی از رزفایل دانلود درس پژوهی با موضوع خط و زاویه پایه ششم ابتدایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود درس پژوهی با موضوع خط و زاویه پایه ششم ابتدایی


 دانلود درس پژوهی با موضوع   خط و زاویه پایه ششم ابتدایی

دانلود درس پژوهی خط و زاویه پایه ششم ابتدایی

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 52 صفحه

قسمتی از مجموعه

تعیین مساله

با یاد و نام خداوند متعال و عرض خسته نباشید خدمت کلیه همکاران محترم در جلسه شورای معلمان ایین آموزشگاه که در آبان ماه 59 برگزار گردید در خصوص لزوم اجرای طر درس پژوهی به عنوان طرحی اثیربخش برای پژوهش در مدرسه یاد شد که در این طر  همکاران محترم یاد می گیرند که چگونه از یکیدیگر

بیاموزند و در تجارب آموزشی و تربیتی یکدیگر سهیم شوند . و به این ترتییب همکیاران میی تواننید بیا بیاز اندیشی در رفتار های خود کمک کنند و این موضوع به عنوان دستور کار جلسه قرار گرفت.

 

در این جلسه کلیه همکاران محترم پایه اول تا ششم مسایل و مشکالت خود را در انتقال یک مفهوم جدید و یا نحوه تدریس یک موضوع به عنوان یک مسأله مطر نمود ند.

 

مهمترین مساله که در این جلسه مطر شد و کلیه همکاران نیز مهر تایید بر آن زدند آموزش خط و زاوییه در پایه ششم بود بنا بر این تصمیم گرفته شد بر روی این موضوع تا جایی که امکان دارد کار شود.

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی

 

انسان موجودی اجتماعی است و الزمه زندگی اجتماعی یاد دادن و یادگیری فهمانیدن و فهمییدن تعلییم و تعلم است. برای یادگیری و تعلیم هر علم و فنی و به عبارت کلی تر برای رسیدن به هر هدفی قواعد و فنونی الزم است. ریاضیات هم مانند هر علم و فنی برای آموزش به روش های خاصی نیاز دارد. در هر کالسی می بایست به عنوان راهنما و مشاور دانش آموزان را در رسیدن به هدف یاری دهد. با توجه به ایین معضیالت و مشکالت در نظام آموزشی کشور ما شرایط سخت محیطی، کمبود جمعیت دانیش آمیوزان، کمبیود نییروی انسانی و فضای آموزشی، مهاجرت طبیعی یا اجباری از عواملی هستند که امکان تشکیل واحدهای آموزشیی را محدود می سازند.

 

ما باید همواره به یادداشت برداری از عمل های خود ادامیه دهییم. از ایین روسیت کیه گیروه درس پژوهیی آموزشگاه ..... شهرستان........... با توجه به مشکالت مربوط به مدیریت زمان کالس و اهمیت یادگیری خط و زاویه در پایه ی ششم . و چالش هایی که در آموزش خط و زاویه در کتاب بین همکاران ایجیاد شیده بیود سعی در بررسی این موضوع پژوهی با بهره گیری از الگوی درس پژوهی را دارد.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود درس پژوهی با موضوع خط و زاویه پایه ششم ابتدایی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد