رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مفاهیم و ملاحظات پیاده سازی ERP

اختصاصی از رزفایل دانلود پاورپوینت مفاهیم و ملاحظات پیاده سازی ERP دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مفاهیم و ملاحظات پیاده سازی ERP


دانلود پاورپوینت مفاهیم و ملاحظات پیاده سازی ERP

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: PowerPoint (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد  اسلاید44

 

 

nInventory Control                        60دهه

 

nMRP     (Material Requirement Planning)      70دهه

 

nMRPII   (Manufacturing Resource Planning( 80دهه

 

nMRPIII  (Money Resource Planning)            90دهه

 

nERP      (Enterprise Resource Planning)        90دهه

 

 

لینک دانلود  کمی پایینتر میباشد

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مفاهیم و ملاحظات پیاده سازی ERP

درس پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی کسر و عدد مخلوط

اختصاصی از رزفایل درس پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی کسر و عدد مخلوط دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

درس پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی کسر و عدد مخلوط


درس پژوهی  ریاضی پایه ششم ابتدایی کسر و عدد مخلوط

فرمت درس پژوهی: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات این درس پژوهی: 28 صفحه

 

 

 

 

 

قسمتی از این درس پژوهی:

طرح درس

پایه ششم: درس کسر و عدد مخلوط

طرح درس روزانه                           موضوع: کسر متعارفی کسر و عدد مخلوط

مقطع: پایه ششم ابتدائی                   تعداد فراگیران: 

زمان پیش بینی شده: 35 دقیقه

  اهداف کلی: با مفهوم کسر آشنا شوند و درک کنند که کسر و عدد مخلوط دو نمایش از یک مفهوم هستند.

  اهداف جزئی و رفتاری:

1- دانش آموزان بتوانند یک شکل یا شیء را به قسمت های مساوی تقسیم کنند. (شناختی و مهارتی)

2- بتوانند مفهوم کسر را به عنوان جزیی از یک کل درک کنند و بشناسند. (شناختی)

3- بتوانند اشیاء پیرامونی را به صورت تقریبی به قسمتهای مساوی کنند و با استفاده از آن به مفهوم کسر پی ببرند. (شناختی مهارت دانش)

4- بتوانند مقدار تقریبی کسر را روی شکل نشان دهند. (مهارت و دانش)

5- بتوانند از کسر به عدد مخلوط برسند و درک کنند که کسر و عدد مخلوط دو نمایش از یک مفهوم هستند.

6- بتوانند یک عدد مخلوط را به کسر تبدیل کنند و یا یک کسر را به عدد مخلوط تبدیل کنند. (دانش مهارت)

7- بتوانند از مفاهیم کسر و عدد مخلوط در مسائل پیرامونی استفاده کنند. (نگرش- دانش- مهارت)

  مدل و فضای کلاس:


دانلود با لینک مستقیم


درس پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی کسر و عدد مخلوط

دانلود پاورپوینت پروژه روستا 1 روستای نخجیروان

اختصاصی از رزفایل دانلود پاورپوینت پروژه روستا 1 روستای نخجیروان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت پروژه روستا 1 روستای نخجیروان


دانلود پاورپوینت پروژه روستا 1 روستای نخجیروان

معرفی روستای نخجیروان

روستای نخجیروان به معنای شکارگاه یکی از روستاهای اصلی و پرجمعیت ترین روستای شهرستان محلات می باشد که در حد فاصل 15 کیلومتری محلات و دلیجان واقع شده است و در مسیر آبگرم قرار دارد. این روستا که از روستاهای تاریخی ایران به شمار می رود که قدمت آن حدود 1400سال می باشد. در سال 1390 به عنوان مرکز یکی از دودهستان بخش مرکزی محلات انتخاب گردیده است.
امامزاده سلطان محمد نخجیروان یکی از مکان های تاریخی ، باستانی و دیدنی شهرستان محلات به حساب می آید. امامزاده سلطان محمد نخجیروان یکی از زیارتگاه های مهم اهالی محلات است.
این روستا به دلیل قرار گرفتن در مسیر آبگرم میزبان مسافران زیادی می باشد طوری که هرکسی که قصد رفتن به آبگرم را داشته باشد باید از نخجیروان بگذرد و این خود به توسعه این روستا کمک زیادی کرده است.

 

فهرست مطالب

 

معرفی روستای نخجیروان

موقعیت سیاسی نخجیروان

موقعیت جغرافیایی،همسایگی،همجواری ها

موقعیت توپوگرافی

هسته ی اولیه روستا

علل پیدایش روستا

وجه تسمیه

اقلیم نخجیروان

جمعیت

محل تجمع روستائیان

مهاجرت

عوامل موثر در شکل گیری کالبد روستا

ورودی های روستا

شبکه معابر

بافت روستا

خصوصیات بنا در روستا

کیفیت ابنیه

جهات قرارگیری ساختمان ها در روستا

حوزه نفوذ

خدمات روستایی

مراحل توسعه

محدودیت های توسعه

لیست فضاهای مورد نیاز

سایت پلان

سایت پلان توسعه

 

این فایل پاورپوینت همراه تعدادی عکس در 36 صفحه ارائه شده است.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت پروژه روستا 1 روستای نخجیروان

دانلود پاورپوینت تب با منشا ناشناخته (Fever of unknown origin)

اختصاصی از رزفایل دانلود پاورپوینت تب با منشا ناشناخته (Fever of unknown origin) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت تب با منشا ناشناخته (Fever of unknown origin)


دانلود پاورپوینت تب با منشا ناشناخته (Fever of unknown  origin)

Definition:

 Defined by Petersdorf and Beeson in

    1961:

  1. 1. Fever > 38.3 °C on several occasions
  2. 2. Duration of fever 3 weeks
  3. 3. Uncertain diagnosis after one week of

    study in the hospital

 Refinements of the definition have been proposed:
  1. 1. Elimintaing in-hospital evaluation requirement (since outpatient evaluation has become more

     sophisticated).

  1. 2. Expanding definition to include nosocomial
  2. neutropenic vs. HIV fevers that might

    not be prolonged

Epidemiology:

 Over the past century, the most common causes 

    of FUO have not Changed

 Scientific and technologic advances have refined  

    the def.

Undiagnosed FUO’s dropped from > 75% in

    1930’s to < 10% in 1950’s.

 Since then, this number has been   increasing

Epidemiologic Variables:

Geography : increased ease in travel during the 21st century resulted in transposition of previously geographically  restricted illnesses.

Age: FUO’s in children are usually secondary to self limited viral syndromes, while pt’s > 65 yrs old usually have multisystem disease.
 AIDS: vast majority are infectious, minority malignant.
 Neutropenia: most frequently bacteremia or fungemia, confounding variables are underlying malignancy, drugs, blood products,possible allograft rejection.
شامل 24 اسلاید powerpoint

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت تب با منشا ناشناخته (Fever of unknown origin)

دانلود مقاله کامل درباره آداب تربیت از دیدگاه اسلام

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله کامل درباره آداب تربیت از دیدگاه اسلام دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره آداب تربیت از دیدگاه اسلام


دانلود مقاله کامل درباره آداب تربیت از دیدگاه اسلام

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :56

 

بخشی از متن مقاله

شهید مطهرى و دیدگاه ‏هاى تربیتى

قرآن مظهر رحمت و جلوه ربوبیت خداوند و کتاب شناخت و تربیت انسان است و به دلیل برخوردارى از چنین هویتى، مطالعه دقیق کتاب تشریع و نظام تکوین را به قصد دریافت تصور روشن و واقع بینانه از آنها به بشر توصیه مى‏نماید، تا از این طریق، راه تعالى و تکامل خود را هموار و زمینه تشکیل و تأمین زندگى آرمانى خویش را در دو جهان، فراهم سازند.

ناکامى و گمراهى انسان از نگاه قرآن در صحنه زندگى، به اشتباه در برنامه‏ریزى، قانون‏گذارى و نظام رفتار خلاصه نمى‏شود، بلکه تفسیر و تلقى غیرواقع بینانه از هستى را نیز در بر مى‏گیرد و به همین دلیل در این کتاب مقدس، آموزش حکمت و حقایق هستى در کنار تلاوت آیات الهى، تزکیه و تعلیم وحى، به عنوان عامل مؤثر در جهت رهایى انسان از ضلالت مطرح است. (یتلوا علیهم آیاته و یزکّیهم و یعلّمهم الکتاب و الحکمة و ان کانوا من قبل لفى ضلال مبین) (جمعه/ 2)

بدین ترتیب، قرآن رسالت تعلیم و تربیت انسان را به عهده دارد و هر مفسر، پژوهنده و مربى که بدان روى آورد به گونه‏اى راهى به شناساندن نظام تربیتى قرآن مى‏جوید و به فرا خور فهم و توانش به تبیین دیدگاه هاى تربیتى این کتاب آسمانى دست مى‏یابد.

شهید مطهرى، از معدود دانشمندانى است که به دلیل شخصیت علمى، فلسفى و حضور جدى در حوزه مکتب‏هاى تربیتى و فلسفى معاصر خود و برخوردارى کامل از تمامى‏ویژگى‏ها و شرایط لازم براى یک مفسر، توانسته است گام‏هاى بلندى در راستاى تبیین و ارائه مکتب تربیتى قرآن بردارد، هر چند که تازه هاى استاد در این رابطه، هنوز در آثار مختلف ایشان پراکنده‏اند و ارائه نظام‏مند آنها همچنان یک نیاز شمرده مى‏شود!

از ویژگى هاى یافته‏هاى تربیتى شهید مطهرى از قرآن که بهره گیرى از آن براى نهادهاى پرورشى قابل توصیه مى‏باشد، توجه همزمان به فلسفه آموزش و پرورش و روش تربیتى قرآن است که در این نوشته به صورت فشرده، به مطالعه گرفته مى‏شود.

 

فلسفه تربیت در قرآن

گرچه توجه به فلسفه تربیت، پیشینه‏اى تاریخى به قدمت خود تربیت دارد و هر مربى و نظام تربیتى به گونه اى دیدگاه‏هاى زیربنایى و فلسفى این حوزه معرفتى را نیز به بحث گرفته است، ولى جداسازى فلسفه تربیت از روش تربیتى همچنان فلسفه سایر علوم، گذشته چندان درازى ندارد. تعریف‏هایى که براى (فلسفه تربیت) ارائه شده‏اند، به صورت روشن و تا حدودى همصدا پیوند بایدهاى نظام اخلاقى را با مباحث کلى و فلسفى تردید ناپذیر مى‏دانند، از آن جمله گفته‏اند:

عناصرى که تشکیل دهنده یک نظام تربیتى هستند و به صورت نظامدار و منطقى با هم ارتباط دارند، در حقیقت برآمده و متأثر از پرسش‏ها و بحث‏هاى کلى‏اند که ماهیت فلسفى و وجود شناختى دارند و از چیستى انسان (موضوع تربیت) و ارزش‏هاى انسانى (محتواى قابل انتقال به تربیت شونده) که دو عنصر اساسى در نظام تربیتى مى‏باشند، سخن مى‏گویند. [1]

جان دیوئى مى‏نویسد:

(اگر بخواهیم تعلیم و تربیت را به عنوان جریان تشکیل گرایش‏هاى اساسى، عقلانى و عاطفى نسبت به طبیعت و همنوعان تلقى کنیم، در این صورت ممکن است فلسفه را به صورت تئورى کلى یا اساس فطرى تعلیم و تربیت تعریف کنیم.) [2]

هاروى سیگل مى‏نویسد:

(مقصود فلسفى بودن فرد در ارتباط با آموزش و پرورش یعنى به دست آوردن یک احساس معنى، هدف و تعهد شخصى رضایت بخش براى هدایت فعالیت هاى او به عنوان یک مربى.) [3]

در تعبیرهایى از این دست، این مطلب به چشم مى‏خورد که موفقیت یک نظام تربیتى در گرو این است که تکیه بر یک دید کلى قانع کننده در مورد هستى، انسان و چیستى مفاهیم نظام تربیتى داشته باشد. دانشى که این نیاز را برآورده مى‏سازد فلسفه آموزش و پرورش نام دارد.

شهید مطهرى در مطالعات تفسیرى تربیتى خویش، به این مهم به طور جدى توجه داشته و در کنار تلاش گسترده‏اش جهت تبیین روشن تمامى‏عنوان‏هاى کلیدى تربیت که محور عمده فلسفه آموزش و پرورش را تشکیل مى‏دهند. [4] در پرتو آیات قرآن، به مطالعه انسان، جهان و آفریدگار هستى مى‏پردازد.

 

تربیت پذیرى انسان

از نگاه استاد، قرآن، انسان را موجودى مى‏شناسد، مرکب از بدن و روح که هویت الهى دارد [5] (و نفخت فیه من روحى) (حجر/ 29) و این روح، زاییده عنصر مادى وجود او است، (ثم أنشأناه خلقاً آخر) ولى نباید در دامن مادر طبیعت محبوس بماند، بلکه باید راه تکامل را بپیماید و گرنه در (اسفل سافلین) که چهره آن جهانى‏اش جهنم است: (فامّه هاویه) (قارعه/ 9) باقى مى‏ماند. [6]

انسان در بعد الهى خود، از آغاز آفرینش، برخوردار از فطرت متعالى و انسانى مى‏باشد. حقیقت فطرت عبارت است از ویژگى‏هاى انسانى و گرایش‏هاى فطرى‏ [7] مانند دین خواهى، حقیقت جویى، زیبایى دوستى، گرایش به پرسش و علاقه‏مندى به اخلاق که بالقوه موقع تولد در انسان وجود دارند و باید به فعلیت رسیده، راه رشد را طى کنند. [8] قرآن در این باره مى‏فرماید:

(فأقم وجهک للدین حنیفاً فطرت الله التى فطر الناس علیها لاتبدیل لخلق اللّه ذلک الدین القیّم) (روم/30)

پس روى خود را متوجه آیین ناب کن! این فطرتى است که خداوند، انسان را برآن آفریده، دگرگونى در آفرینش الهى نیست این است آیین استوار.

قرآن جهان را در خدمت تربیت انسان دانسته است و در پرتو مطالعه کتاب هستى، باور به غیب و شناخت عقلانى و علمى‏ آفریدگار هستى که آمیزه اى از رشد حقیقت جویى و تقرب به خداوند است، رشد و تربیت انسان را تحقق پذیر مى‏داند:

(دستگاه عقل و فکر انسان از راه حس، قوام و مایه و قوت مى‏گیرد. راه عبور به معقولات از میان محسوسات مى‏گذرد، و به همین دلیل، قرآن دعوت به تدبر در همین محسوسات کرده است، زیرا از همین محسوسات باید به معقولات پى برد، ولى نباید در عالم محسوس متوقف شد، (إنّ فى خلق السموات و الأرض و اختلاف اللیل و النهار لآیات لاولى الالباب) (آل عمران/190)، یعنى در خلقت آسمان و زمین، در مشاهده همین پیکر عالم و پوسته و قشر عالم، نشانه ها و دلایلى بر روح عالم و لب و مغز عالم است.) [9]

اساس، عالم غیب است. این شهادت، ظهورى است از غیب و آیه، نشانه و علامتى است براى غیب. آیه را در جایى مى‏گویند که یک چیز ماهیتش اشاره به جاى دیگر باشد، پس عالم اصلاً وجودش وجود علامتى است و یک مطلبى را دارد به ما مى ‏فهماند اگر انسان خودش را آن چنان که هست بشناسد، به عالم ملکوت آشنا شده و عالم ملکوت را شناخته است: [10]

(إنّ فى السموات و الأرض لآیات للمؤمنین. و فى خلقکم و ما یبثّ من دابّة آیات لقوم یوقنون) (جاثیه/43)

(بدین دلیل که در طبیعتِ آیات و نشانه‏هاى الهى، اقتضاى رشد و تعالى نهفته است، نگاه تعالى طلبانه به جهان مى‏تواند رشد و تکامل انسان را در پى آورد. قرآن در رابطه بإ؛ ه‏ه‏ه نقشه سازنده نشانه‏هاى توحید مى‏گوید:

(واتل علیهم نبأ الذى آتیناه آیاتنا فانسلخ منهاأ و لو شئنا لرفعناه بها و لکنّه أخلد الى الأرض و اتبع هواه) (اعراف/176-175)

بخوان بر آنها حکایت آن کسى را که آیات‏مان را در اختیار او قرار دادیم، ولى او خود را از دایره آن آیات بیرون کشید اگر مى‏خواستیم او را به وسیله آن آیات بالا مى‏بردیم، اما او خود را به زمین و طبیعت چسباند.) [11]

(انسان اگر در دنیا، با جان عالم آشنا نشد و چشم دلش باز نگردید، در آخرت نابینا محشور مى‏شود: (و من أعرض عن ذکرى و نحشره یوم القیامة أعمى). مى‏گوید: چرا مرا کور محشور نمودى (ربّ لم حشرتنى أعمى و قد کنت بصیراً. قال کذلک أتتک آیاتنا فنسیتها) (طه/126-125) تو آن چشم بینا را در دنیا پیدا نکردى و آیات ما را که جلو چشمت بود نمى‏ دیدى، بدیهى است که اینجا هم کورى، هر که در دنیا چشم باطن داشته باشد، اینجا هم چشم دارد.) 

*** متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است ***


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره آداب تربیت از دیدگاه اسلام