رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد کارگاه مرکزی

اختصاصی از رزفایل تحقیق در مورد کارگاه مرکزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 28

 

کارگاه مرکزی :

یکی از معدود واحد های تعمیراتی در صنعت نفت ایران می باشد. این کارگاه به تمام نقاط شرکت نفت سرویس می دهد و البته به سرویسی که شرکتها می خواهند. این کارگاه کلیه تعمیرات و نیازهای کلیه مناطق بهره برداری پنج گانه«مسجد سلیمان، خارک، آغاجاری، گچساران و اهواز» را انجام می دهد.

اهمیت این نوع کارگاه ها در مناطق نفت خیز جنوب بسیار بالاست. این کارگاه یکی از بزرگترین و پر اهمیت ترین کارگاههای تعمیراتی کشور می باشد.

در گذشته به دلیل وجود نداشتن امکانات و متخصص برای تعمیرات به خارج کشور منتقل می شدند ولی امروزه با وجود امکانات و ... این نوع ماشینها در ایران بدست متخصصان داخلی تعمیر می شوند.

کارگاه تراش

این کارگاه متشکل از چندین قسمت است. قسمت اصلی اتاق تراش است که در آن چند دستگاه تراش وجود دارد. که این دستگاهها از معدود دستگاههای موجود در کشور می باشند که کار تراشکاری و سنگ زنی قطعات مختلف توربین ها را بر عهده دارند.

دستگاههای موجود در کارگاه تراش:

1- میلگر melger 2- فلز یا میلینگ ماشین 3- صفحه تراش

4- اره 5- ته رامیان(دریل ماشین) 6- اودی گریندیگ(Odiy grending ) 7- آب بندی Lappiny 8- سنگ زنی

9- سنگ زنی سطوح

1- میلگر melger

یک ژنراتور کوچک اتمی است که با سرعت 80 در دقیقه می چرخد و ولتاژ 100 تا 200 ولت تولید می کند ولی با آمید خیلی می چرخد و کشنده نیست. اگر قدرت عایق بندی کاغذها کم شود. برای جریان آن یک سر سیم به بدنه و سر دیگر سیم به موتور وصل می کنیم. اگر در این اتصال مشکلی پیش آید، دستگاه مشکل دارد. اگر مشکلی پیش نیاید، دستگاه سالم است. همچنین هر چه مقاومت دستگاه بیشتر شود، استفاده کردن از آن بهتر است. مقاومت و جریان موتور به نوع موتور و نوع سیم پیچی بستگی دارد. برای اندازه گیری قدرت، عایق، از دستگاه های برقی استفاده می کنیم.

کارگاه برق :

یکی از نیازهای مبرم در واحدهای بهره برداری الکتروموتورها هستند. الکتروموتورهای مورد استفاده در واحدهای بهره برداری از V 220 تا V 440 ولتاژ داشته و تا 200 اسب بخار قدرت دارند.

در واحدهای بهره برداری خوزستان به علت گرمای زیاد و با فشار زیادی بر این الکتروموتورها و سیم پیچی آن ها می باشد. به همین دلیل برای سرویس و تعمیرات سیم پیچی به این مرکز ارجاع داده می شود، انی مرکز حدود 25 سال است که در این زمینه به فعالیت مشغول است در این کارگاه، الکتروموتورهایی که سیم پیچی آنها به دلیل گرمای زیاد و فشار بالا دچار آسیب و یا سوخته اند به این کارگاه آورده و طی مراحل مختلف که عبارتند از باز کردن الکتروموتورها و تعمیر و تعویض سیم پیچی ها و بستن آنها و امتحان کردن آنها می باشد.

دستگاه اره :

از قطعاتی همچون پمپ روغن، کمپرسور و بازو تشکیل شده است و حرکت آن به صورت رفت و برگشتی است و برای برش در سطح کار استفاده می شود و جنس اره از فولاد سخت تندبر است. در هنگام کار برای جلوگیری از آسیب دیدن اره منابع خنک کننده استفاده می کنند.

ماشین ضد رایال(دریل ماشین)

این دستگاه دارای یک ستون عمودی و افقی و یک کشور دارای بازو است. قسمت بالایی این دستگاه از جنبه دنده که همان موتور دستگاه است. تشکیل یافته و جنبه دنده روی بازو حرکت می کند و دارای حرکت افقی می باشد. قطعه کار را روی گیره یا میز قرار می گیرید و بسته می شود. هر چه سطح کار و قطعه مته بزرگتر و سخت تر باشد و در دستگاه کمتر است. زیرا در دستگاه به جنس کار بستگی دارد. این دستگاه بصورت هیدرولیک کار می کند و در این دستگاه برای جلوگیری از خراب شدن و آسیب دیدن قطعه کاروته از مایع خنک کننده استفاده می شود.

2- دستگاه فلز یا فیلینگ ماشین

یکی از دستگاههای تراشکاری که از این دستگاه برای در آوردن شیار و تراشه شیارهای روی سطح و برای در آوردن خارها استفاده می شود. سرکار این دستگاه بصورت طولی است و دارای دستگاه دیجیتالی است و مسیر حرکت دستگاه را به صورت اتوماتیک تنظیم می کنیم.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد کارگاه مرکزی

دانلود تحقیق کامل درباره برنامه نویسی عامل گرا 36 ص

اختصاصی از رزفایل دانلود تحقیق کامل درباره برنامه نویسی عامل گرا 36 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 36

 

(برنامه نویسی عامل گرا)AOP: موضوع

استاد راهنما:آقای مهندس حسینی مقدم

تهیه کننده: آمنه سمرقندی خراسانی

زمستان 86

Shoham, “Agent-oriented Programming”

1-مقدمه

اکنون یک الگوی برنامه نویسی پیشرفته یک دیدگاه اجتماعی از کاربرد کامپیوتر،جایی که "عامل" تاثیر می گذارد داریم.

1-1- عامل چیست؟

یک عامل هر موجودیتی است که حالت است به نظر می رسد به عنوان شامل اجزای ذهنی ( برای مثال گمانها،قابلیتها،انتخابها و الزام ها)

بنابراین کلاه خود عامل هست در مغز یک برنامه نویس

زمانی که هر چیزی میتواند به نظر برسد مثل داشتن حالت های ذهنی

آن همیشه مزیتی برای انجام ندارد.

1-2- مسئول استفاده از واژگان شبه ذهنی :

عناصر لازم برای نسبت دادن یک کیفیت معین به جزیی از ماشین.

*یک نظریه مفید راجعبه دسته ذهنی: معنا شناسی برای آنکه به طور واضح هنوز به استفاده متداول(واژه)نزدیک نشدیم.

*یک برهان که فقط از نظریه اطاعت میکند.

*یک برهان که نظریه قراردادی یک نقش غیر جزئی در آنالیزیا طراحی ماشین بازی میکند.

ارتباط نظریه نظریه قراردادی برای دریافت معمولی لازم نیست تحمیل شود.

1-3-AOPدر برابر OOP

استفاده میکنیم شکل دادن ذهنی را برای طراحی سیستم محاسباتی

دسته های ذهنی(روانی)در زبان برنامه نویسی ظاهر میشود.

معنای زبان برنامه نویسی ‘معنای ساختار های ذهن را شرح می دهد.

نرم افزار برنامه نویسی عامل گرا(AOP) نرم افزار برنامه نویسی شئ گرا(AOP)را اختصاصی کرده است. برای مثال در دریافت بازیگرهای هپوئیت:

میبینیم یک سیستم محاسباتی به عنوان ترکیب شده از لحاظ ارتباط ماژولها.

AOP ثابت می کندحالت ذهنی ماژول (عامل) را برای شامل شدن اجزاء مثل باورها- قابلیت ها و تصمیمات.

یک محاسبه ی شامل این عامل ها آگاه می کنند، درخواست میکنند، می پذیریند، رد می کنند، رقابت می کنند وبه دیگری کمک می کنند.

بر طبق گفته نظریه نمایش هر نوع از ارتباط عمل با پیش فرض های متفاوتی سروکار و اثرات متفاوتی دارد.

جدول1 (AOPدر برابر OOP )

AOP OOP

عامل

شئ

واحد اصلی

گمانها، تعهدها، انتخاب ها و…

بدون محدودیت

حالت تعریف پارامترهای واحد اصلی

پیامها صادر می شوند و به متدها پاسخ می دهند.

پیامها صادر می شوند و به متدها پاسخ می دهند.

مرحله محاسبه

اطلاع دادن،درخواست دادن،پیشنهاد دادن،قول دادن ،کاستن

بدون محدودیت

نوع پیام ها

پایداری/ درستی

ندارد

محدودیت روی روش ها (متدها)

2- دو سناریو:

اولین سناریو،پیچیده است- نوع رویایی برنامه ی کاربردی

دومین سناریو مثال اسباب بازی است که در خدمت سه هدف است:

به تصویر کشیدن قطعی ایده های چندین AOP

آن در زبان AGENT-0 قابل اجراء است که بعداً تعریف می شود.

ان حقایق عامل ها را به تصویر می کشد. نیاز به عامل های رباتیک ندارد.

2-1-ساخت خودکارسازی (اتوماسیون)

عامل ها:

آلفرد ماشین های منظم و معین را اداره می کند.

براندا ماشین های خاص- منظم را اداره میکند.

کالوین ربات جوشکاری است.

راشیل یک برنامه هماهنگ کننده است که ماشین را کنترل می کند.

--------------------------------------------------------------------------

(8:00) : آلفرد درخواست می کند که کالوین قول دهد که 10 بدنه را برای او، ان روز جوشکاری کند.

کالوین نیزموافق به انجام آن است.

(8:30) : آلفرد درخواست می کند که کالوین قول دهد اولین بدنه را برساند ، کالوین قبول می کند و اولین بدنه می رسد.

کالوین شروع می کند به جوشکاری آن و قول میدهد به آلفرد برای اینکه وقتی بدنه بعدی آماده بود، او را آگاه کند.

(8:45) : براندا درخواست می کند که کالوین روی ماشین خاص- منظم کار کند، زیرا که به فوریت نیاز دارد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کامل درباره برنامه نویسی عامل گرا 36 ص

اقدام پژوهی چگونه می توانیم میزان علاقه مندی شاگردانمان به درس ریاضی پایه اول دبستان را افزایش دهیم؟

اختصاصی از رزفایل اقدام پژوهی چگونه می توانیم میزان علاقه مندی شاگردانمان به درس ریاضی پایه اول دبستان را افزایش دهیم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه می توانیم میزان علاقه مندی شاگردانمان به درس ریاضی پایه اول دبستان را افزایش دهیم؟


اقدام پژوهی چگونه می توانیم میزان علاقه مندی شاگردانمان به درس ریاضی پایه اول دبستان را افزایش دهیم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

با فرمت word و در 21 صفحه

کامل

 

        با توجه به اهمیت این درس عدم­ علاقه به آن از سوی دانش آموزان که منجر به ناتوانی یادگیری شده،وهمچنین باعث افت تحصیلی و اتلاف بودجه شده و به سرزنش و تحقیر دانش‌آموزان، تشکیل خودپنداره ی ضعیف و کاهش عزت نفس آنان انجامیده و سلامت روان­شان را نیز به مخاطره می‌اندازد ،از این رو، و بر اساس وظیفه­ی خطیر الهی و تعهد شغلی خود و احساس مسئولیتی که در برابر دانش‌آموزانمان داریم، سعی میکنیم در صدد رفع این مشکل براییم.  تصمیم گرفتیم ابتدا علل بی‌علاقه‌گی آنان  را نسبت به درس ریاضی ریشه­یابی نموده و سپس به حل آن مبادرت ورزیم. انگیزه­ی ما به عنوان آموزگار پایه اول ابتدایی این بود که با استعانت از خداوند متعال و استفاده از نقطه نظرات همکاران، به بررسی موانع ایجاد شده پرداخته و هم­چنین با بهره­مندی از روش‌های گوناگون، تجربیات و راه­کارهای ابتکاری، علاوه بر ایجاد و افزایش علاقه‌مندی آنان به درس ریاضی، مهارت‌هایی را در رابطه با این درس مهم ایجاد کنیم و همچنین روش‌ها و طرح‌های مناسبی را جهت علاقه‌مندی آنان در به کار گیری مفاهیم ریاضی در زندگی روزمره فراهم نماییم.مسأله­ای که برایم مطرح می‌شد این بود؛ با توجه به محور بودن دانش‌آموزان در فعالیت‌های کلاس، در راستای هدف این اقدام پژوهی چه راه­کارهای عملی را می‌توان ارائه نمود تا میزان علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس ریاضی و فعالیت‌های مربوط به آن بیشتر شود؟ به عبارت روشن­تر، با استفاده از چه روش­هایی می­توان، زمینه­ی مناسبی برای شرکت فعال فراگیران در انجام فعالیت‌های مربوط به درس ریاضی فراهم نمود .


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه می توانیم میزان علاقه مندی شاگردانمان به درس ریاضی پایه اول دبستان را افزایش دهیم؟

دانلود خلاصه داستان رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر

اختصاصی از رزفایل دانلود خلاصه داستان رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل:  Image result for word doc 

 

 

 

 

 قسمتی از محتوای متن Word 

 

تعداد صفحات : 9 صفحه

خلاصه داستان رومئو و ژولیت - ویلیام شکسپیر رومئو و ژولیت از دو تا خانواده‌ی کله گنده! بودن که از قدیم‌الایام با هم دشمنی داشتن و عمراً کنار نمیومدن با هم.
هر وقت هم بین اینا درگیری می‌شد، کلی تلفات می‌داد.
رومئو عاشق یه دختری بود به اسم رزالین و خودش رو می‌کشت واسه دختره ولی رزالین اصلاً عین خیال‌ش نبود و این موضوع خیلی رومئو رو اذیت می‌کرد.
یه روز دوست‌جونِ رومئو برای اینکه یه کم تفریح کنن و حال رومئو بهتر بشه و انقدر به رزالین فکر نکنه، بهش خبر میده که خانواده‌ی فلانی - خانواده‌ی ژولیت اینا در واقع! البته اون موقع، رومئو نمی‌دونسته که اصولاً ژولیتی وجود داره - یه مهمونی بزرگ قراره برگزار کنن و کلی دختر خوشگل اونجا هست از جمله رزالین و اگه بیای با هم بریم، می‌تونی کلی رزالین رو دید بزنی.
رومئو میگه نه، اونا من رو می‌شناسن.
بعد اگه اونجا ببینن من رو که بدون دعوت اومدم به مهمونی‌شون، فکر می‌کنن قصدم مسخره کردن‌شون بوده، بعد دعوا راه میفته.
ول‌ش کن اصلاً.
دوست‌جون‌ش میگه خب می‌تونی ماسک بزنی.
کسی نمی‌شناسدت، چیز غیر متداولی هم نیست.
خلاصه انقدر اصرار می‌کنه تا رومئو از رو میره و قبول می‌کنه.
روز جشن، رومئو و دوست‌ش میرن توی مراسم شرکت می‌کنن و کلی همه رو دید می‌زنن و اینا تا اینکه وسط مراسم بزن برقص، رومئو ژولیت رو می‌بینه و یک دل نه، صد دل عاشق‌ش میشه.
آخر سر طاقت نمیاره و میره جلو با ژولیت حرف می‌زنه و آمارش رو می‌گیره و می فهمه خانواده‌ش کی‌ن و اینا و تاااازه دوزاری‌ش میفته که عاشق دختر خانواده‌ای شده که شدیداً دشمن خانواده‌ی خودش محسوب میشن ولی بازم از رو نمیره.

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی بعد پرداخت، آنی فایل را دانلود نمایید

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود خلاصه داستان رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر

تحقیق نقاشی کودک واکنشی به هستی

اختصاصی از رزفایل تحقیق نقاشی کودک واکنشی به هستی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 7

 

نقاشی کودک واکنشی به هستی

گاه می‌بینیم که کودک در نقاشی‌اش تمایل به رنگ تیره دارد، گاه رنگ روشن را ترجیح می‌دهد و برخی مواقع نیز تصویری را نقش می‌کند که پدر و مادرها را نگران می‌کند همه کودکان نقاشی می‌کشند، اما نقاشی همه‌شان مثل هم نیست. در عین حال نقاشی یک کودک در دوران مختلف و در شرایط مختلف روحی روانی‌اش نیز یکی نیست.گاه می‌بینیم که کودک در نقاشی‌اش تمایل به رنگ تیره دارد، گاه رنگ روشن را ترجیح می‌دهد و برخی مواقع نیز تصیری را نقش می‌کند که پدر و مادرها را نگران می‌کند. به عنوان مثال "ماندانا.س" مادر گلچهره 3 ساله می‌گوید: هیچ وقت ندیده‌ام در نقاشی‌های گلچهره فردی به عنوان پدر وجود داشته باشد. او یک خانه می‌کشد که در آن من هستم، خودش، عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌هایش هست، اما همسرم نیست. این را می‌دانم که گلچهره بیشتر ساعات روز با من تنها است و پدرش ساعات طولانی سرکار است و وقتی هم می آ‌ید معمولا گلچهره خواب است، اما اگر واقعا نقاشی تصویری از دنیای درون بچه‌ها باشد می‌توانم چنین نتیجه بگیرم که پدر در ذهن گلچهره کوچک ما نقش اندکی دارد و این نگرانم می‌کند. این که کودکان داری ذهن خلاق و سرشار از یده هستند شکی نیست و گاه می‌شنویم که برخی آهنگسازان برای ساختن یک آهنگ جدید از ابتکار کودکانی استفاده می‌کنند که مشغول آموختن موسیقی هستند ولی در عین حال نباید فراموش کرد که هنر نقاشی مثل سیر هنرها از روح ریشه می‌گیرد و هرآنچه در ضمیرناخودآگاه هست روی کاغذ می آ‌ید. کودکان نیز با نقاشی خود روح خود را عریان می‌کنند و همین امر لزوم توجه پدر و مادرها را براین کار در مورد همه کودکان ضروری می‌کند و خانواده باید که علاوه بر حفظ خلاقیت کودکان خود بر تغییراتی که در نقاشی آنها روی می‌دهد توجه کنند. الیوریو فراری روانشناس در کتاب "نقاشی کودکان و مفاهیم آن" درباره مراحل نقاشی کودکان می‌گوید: نخستین مراحل نقاشی خط خطی کردن و سپس تکامل چهره‌نگاری و قصه‌پردازی در نقاشی است. وی همچنین معتقد است: نقاشی و زندگی عاطفی کودک مثل بررسی رنگ‌ها، موضوع‌ها، نقاشی خانواده، رابطه محیط و نقاشی و نقاشی و ناسازگاری از جمله مولفه‌هی مورد بحث روانشناسان است. این روانشناس یادآور می‌شود: در نقاشی همانند خواب و رویا کودک خود را از ممنوعیت‌ها رها می‌سازد و با مادر حالتی ناخودآگاهانه درباره مسائل کشفیات و دلهره‌هیش صحبت می‌کند. به همین دلیل ین نویسنده اصرار دارد که اگر آموزش نقاشی را بر پیه تصحیح نقاشی قرار دهیم و به آنها تمرین کپی و تقلید را بیاموزیم به از بین بردن خلاقیت در فرزندمان کمک کرده‌یم. یا باید به کودک آموزش نقاشی بدهیم؟باران دختری است هوشیار و بازیگوش. او هیچ وقت نه در مهد کودک نه در بازی‌هی گروهی به مشکل برنخورده است و حس همکاری و دوست‌پذیری قوی دارد، اما مادرش نگران است. می‌گوید در نقاشی‌هی باران نظم منطقی به چشم نمی‌خورد مثل ین که خانه را روی آسمان می‌کشد و ابرها را روی زمین یا هیچ وقت خورشید نقاشی‌هی او بالی صفحه نیست. او می‌خواهد کودکش را به کلاس آموزش نقاشی ببارد. در عین حال فکر می‌کند از این طریق راه را بر خلاقیت او خواهد بست. مرضیه قره‌داغی مترجم کتاب‌هی آموزشی کودکان در ین مورد معتقد است: بهترین راه بری پرورش خلاقیت کودکان آزاد گذاشتن آنها در نقاشی است. حتی اخیرا ین نظریه قوت گرفته است که مداد، کودک را محدود می‌کند. کپی کردن یا رنگ کردن تصاویر چاپی او را بشدت محافظه کار بار می‌آورد. بید بری آزاد گذاشتن حس کودک وسیل دیگر مثل قلم یا پنبه‌دارو از او بخواهیم در صفحات بزرگ هر آنچه دلش می‌خواهد بکشد. وی همچنین معتقد است هنگام نقاشی نبید کودک را زیر رگباری از اطلاعات قرار داد و به او توضیح داد که مثلا درخت چه شکلی دارد یا ین که من درخت را می‌کشم و بعد تو آن را بکش. به نظر او بهترین روش آشنا کردن کودک با طبیعت و مظاهر آن به صورت نزدیک است. به ین صورت که مثلا در یک گردش به او کاملا توضیح داده شود که ین درخت است و برگ‌ها و ساقه‌هی آن داری ین اشکال هستند و بعدا با یادآوری آن روز گردش از کودک بخواهند که یک درخت نقاشی کند. نکته مورد توجه بعدی که خانواده‌ها بید به آن توجه داشته باشند همذات پنداری کودک با اشیا یا انسان‌ها و حیوانات کارتونی و انعکاس آنها در نقاشی است. کودک به محض آن که بتواند ویژگی‌هی موارد گفته شده را تشخیص بدهد می‌تواند با آنها همذات پنداری بکند و ین در نقاشی‌هی او نیز متجلی می‌شود. رویا کوچک انتظار، روانشناس درباره ین واکنش که به بحث هیجان‌هی کودک مربوط می‌شود می‌گوید: هیجان‌ها زمانی شکل می‌گیرد که بچه بتواند آنها راتشخیص بدهد. فرزند از بدو تولد خشم، شادی و خوشحالی را می‌تواند در چهره مادرش ببیند و به مرور آن را در چهره دیگران نیز می‌تواند پیدا کند و اگر جیی برود که چهره دیگران به جز چهره مادرش شاد است می‌داند که در یک میهمانی یا شادی قرار گرفته است و او هم شاد می‌شود. کودک قبلا حالت‌های هیجانی را در چهره مادرش تجربه کرده است و می‌تواند آن را با نقاشی نشان بدهد در عین حال در مبحث همذات پنداری هم باید گفت که کودک در 2 تا 6 سالگی وانمود سازی می‌کند و خود را جای کسانی می‌بیند که بیشترین علاقه را به آنها دارد یا وقتی نقاشی می‌کشد مثلا شکل پدر را می‌کشد و می‌گوید این من هستم. رویا کوچک انتظار، درباره نزدیک شدن برخی نقاشی کودکان به کاریکاتور می‌گوید: برخی کودکان در نقاشی‌های خود اغراق به خرج می‌دهند و مثل کفش‌های پاشنه بلند مادرشان را در بزرگترین اندازه می‌کشند که ین به هنر کاریکاتور خیلی نزدیک است و این هنر یا ویژگی بید تقویت بشود و لازمه تقویت و هدیت آن تشخیص است. یعنی پدر و مادر بید تشخیص بدهند که وقتی کودک چهره پدرش را ترسیم می‌کند و در آن مثلا عینک می‌کشد در حالی که تمام چهره‌اش را پوشانده است این یعنی نوعی کاریکاتور و نبید بی‌توجه به آن بود یا روش درست نقاشی کردن به او آموزش داده شود. و از یاد نبریم که آموزش مقوله مهمی است و هرچه بگوییم کودک ابید در نقاشی رها باشد، اما مشاهده می‌شود که کسانی که آموزش می‌بینند و هدایت می‌شوند می‌توانند زودتر از همسالان خود هنری را شروع کنند. با همه این اوصاف آنچه مهمترین نکته به نظر می‌رسد شناخت کودک، میزان استعداد و علاقه اوست و پدر و مادر باید هوشیار و مبتکر باشند و اطلاعات کافی داشته باشند چرا که غفلت از کودک و دنیی درونی او که اغلب زمینه بروز آن در صفحه کاغذ سفید و به وسیله نقاشی است استعدادهی نهفته کودک را در همان ابتدا از بین می‌برد. در عین حال اگر به نقاشی او بی‌توجه باشیم نمی‌دانیم که او از چیزی در رنج است یا خیر یا شاید او ترسیده است و با نقاشی‌اش آن را به سادگی به ما می‌گوید و ما باید با توجه کامل و دقت به آن همیشه بنگریم و بدانیم که از کودک 3 چیز می‌توان آموخت: سرگرم شدن با هر چیز، شادی بدون دلیل و شعور خواستن.

نقاشی کودکان

4-): چراغ:چراغ علامت عشق ومحبته ،اگه درخانه ای که کودک نقاشی میکنه چراغی آویزانه وپرتونوری ازآن می تابه میتوان ازروشنی دل کودک باخبر شد .5-):درخانه:درخانه که کودک تصویرمیکنه سمبل رفت وآمد وعلاقه مندی کودک به رفت وآمد خانوادگیه.اگه تمام نقاشی های کودک که خونه کشیده درنداره ،یک دیوار نداره،یاپنجره ای سیاه رنگ وتاریک


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق نقاشی کودک واکنشی به هستی