رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحلیل شعر فروغ فرخزاد 15 ص

اختصاصی از رزفایل تحلیل شعر فروغ فرخزاد 15 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحلیل شعر فروغ فرخزاد 15 ص


 تحلیل شعر فروغ فرخزاد 15 ص

 

تعداد صفحات : 15 صفحه

تحلیل شعر فروغ فرخزاد احمد شاملو از فروغ فرخزاد و شعر فروغ می گوید تحلیل احمد شاملو از شعر فروغ فرخزاد شعر فروغ همیشه برای من یک چیز زیبا بوده است، اگر این صفت برای بیان کیفیت شعر فروغ کافی باشد.
فروغ، تا آن حدی که من می شناسم و به من اجازه می دهد که قضاوت کنم، در شعرش- همچنانکه در زندگی- یک جستجوگر بود.
من هرگز در شعر فروغ نرسیدم به آنجایی که ببینم فروغ به یک چیز خاصی رسیده باشد.
همچنان که ظاهراً زندگیش هم همینطور بود.
یعنی فروغ چیز معینی را جستجو نمی کرد.
در شعر او حتا خوشبختی یا عشق هم به مثابه چیزی که دنبالش برویم و پیدایش کنیم مطرح نمی شود.
او در زندگی اش هم هرگز دنبال یک چیز خاص نرفت، خواه به وسیله&#۶۵۲۶۳; شعر، خواه به وسیله&#۶۵۲۶۳; فیلم و خواه به وسیله&#۶۵۲۶۳; هر عامل دیگر.
من او را همیشه به این صورت شناختم که رسالت خودش را در حد جستجو کردن پایان داد.
من هرگز ندیدم که فروغ چیزی را پیدا کند و آن چیز قانعش بکند.
فروغ در شعرش دنبال چه چیزی می گشت؟
این برای من شاید به عنوان عظمت کار فروغ و اهمیت او مطرح بشود.

من دلم می خواهد فروغ این طوری باشد.
یعنی واقعاً این جوری فروغ را دوست می داشتم.


دانلود با لینک مستقیم


تحلیل شعر فروغ فرخزاد 15 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد