رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ادبیات پژوهش،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود پنداره تحصیلی+پرسشنامه رایگان

اختصاصی از رزفایل ادبیات پژوهش،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود پنداره تحصیلی+پرسشنامه رایگان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ادبیات پژوهش،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود پنداره تحصیلی+پرسشنامه رایگان


ادبیات پژوهش،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود پنداره تحصیلی+پرسشنامه رایگان

ادبیات پایان نامه

سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :

 خود پنداره

خود پنداره تحصیلی

عوامل موثر بر خود پنداره تحصیلی

   1- خانواده

      2- مدرسه

    3- باز خورد از دیگران

     4- ارزش های فرهنگی

  ارتباط مفهوم خود تحصیلی (خودپنداره تحصیلی) با پیشرفت تحصیلی

رابطه مفهوم خود تحصیلی و پیشرفت آموزشگاهی بلوم

تأثیر شکست و موفقیت دانش آموزان با مفهوم خود مثبت

تأثیر شکست و موفقیت دانش آموزان با مفهوم خود منفی

پیشینه پژوهش

مشخصات فایل:

پرسشنامه رایگان:دارد(پرسش نامه خودپنداره تحصیلی کانر)

نوع فایل: word

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه پژوهش: دارد(ایرانی و خارجی)

تعداد صفحات: 26

گارانتی بازگشت وجه: دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

خلاصه مطلب

خود پنداره

گاه خود پنداره به عنوان یک دیدگاه ترکیبی از خود تعریف می شود، روزنبرگ[1] در سال )1979( خودپنداره را چنین تعریف می کند همه فکر و احساساتی که به خود فرد به عنوان یک موجود اشاره دارد. شاولسون، هوینر و استنتون[2] در سال )1976( تعریف مشابهی برای خود پنداره ارائه دادند. به نظر آن ها خود پنداره همان ادراک شخصی از خود می باشد و این موضوع در چهار چوب ذات و درون اشخاص می باشند.آن ها ادعا کردند این سازه یک عامل مهم و مفیدی است. برای توضیح بیشتر، پیش بینی چگونگی اعمال افراد در این رابطه ادراک شخصی از افکار خود که به طرق مختلف بر روی اعمال اثر دارد و به نوبه خود اعمال نیز روی ادراک افراد اثر می گذارد.

چهار چوب مرجع، خود پنداره به شدت تحت تأثیر مرجع یا اسنادها قرار می گیرد و یا این که در مقابل قضاوت شخصی از خود، جهت انجام دادن کارها قرار می گیرد. مقایسه های اجتماعی اغلب به عنوان مهمترین منبع اطلاعاتی قوی برای خود پنداره در نظر گرفته می شود. چهار چوب مرجعی نقش بسیار مهم برای توسعه ی خود پنداره ی تحصیلی بازی می کند(مارش[3] 1987، 1986).

خود پنداره از طریق تجربه با محیط شکل می گیرد مخصوصاً توسعه تقویت کننده های محیطی و پیام هایی که دیگران می فرستند(شاولسون و همکاران، 1976). سکالویک[4] در سال 1997 برخی نکات کلیدی در رابطه با عوامل موثر بر تشکیل خود پنداره با توجه به دیدگاه جدید بیان نمود(دیده شد در آثار راینر و دوی[5] 2001، سکالویک، 2000).


[1] - Rosenberg

[2] - Shavelson- Hubner and Stanton

[3] - Marsh

[4] - Skaalvik

[5] - Rayner and Devi


دانلود با لینک مستقیم


ادبیات پژوهش،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خود پنداره تحصیلی+پرسشنامه رایگان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد