رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه کارآفرینی دبستان غیر انتفاعی

اختصاصی از رزفایل پروژه کارآفرینی دبستان غیر انتفاعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کارآفرینی دبستان غیر انتفاعی


پروژه کارآفرینی دبستان غیر انتفاعی

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات: 38  صفحه

فرمت اجرایی : Word قابل ویرایش 

  قابل اطمینان از جامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی   

فهرست فصل ها

فصل اول کلیات

فصل دوم روش انجام کار

فصل سوم امور مالی طرح

فصل چهارم جمع بندی نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

به کودکان اجازه دهید که هر قدر زمان برای یادگیری و تمرین مطلبی نیاز دارند صرف کنند؛ چرا که این زمان رابطه مستقیم با میزان یادگیری آن مطلب خواهد داشت.                

همواره این سوال مطرح است که برای آموزش کامپیوتر به کودکان چه شخصی مناسب‌تر است؟ آیا خود ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم یا می‌بایست فردی متخصص آموزش وی را بر عهده گیرد؟

این نـوع آموزش از جـمله مـواردی اسـت کـه به تـجربه کافی و صبر و حوصله زیاد نیازمند است. بسیاری از سوء تفاهم‌ها و برخوردها زمانی بروز می‌کنند که والدین توقعی بیش از توانایی فرزندشان دارند و مطالب آموزشی را با دیدگاه خود بـه آنها می‌آموزند، در حالی که لـحن و حـالت انـتقال مطالب به کودکان نیازمند روندی خاص است.

در این مـقاله انتظاراتی را که می‌توانیم از کودکان چهار، پنج و شش ساله داشـته باشیم مـطرح کرده و بیان می‌شـود که نـیاز آموزشی در این گروه سنی از چه طریق برآورده خواهد شد.

در این مقطع سنی کودکان مقاومت و لجبازی بیشتری نشان می‌دهند و نـمی‌توانند به طور جدی مراحل آموزشی را طی کنند و باید توجه داشت که در این هنگام بازیگوشی کودک نوعی جلب توجه والدین و تقاضای محبت بیشتر از آنهاست، زیرا او نمی‌تواند به صورت مستمر و در حالتی خشک و جدی، سیل آموخته‌ها را به ذهن خود تحمل کند و به نوعی نیازمند وقفه در آموزش است.

آموزش کامپیوتر در سنین خردسالی تنها به صورت عملی و با استفاده از نرم‌افزارهای متناسب با سن آنها امکان پذیر است و همان گونه که در مقاله "کودکان از چه زمانی می‌توانند کار با کامپیوتر را آغاز کنند؟" (ماهنامه وب شماره ۸۳) بیان شد، به دلیل بروز واکنش حرکتی کودکان در این سنین می‌بایست آنها را به آموزش کامپیوتر در حالت دلخواه تشویق کرد تا آموخته‌های وی با تفنن همراه بوده و به صورت شهودی کسب شوند.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کارآفرینی دبستان غیر انتفاعی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد