رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط

اختصاصی از رزفایل دانلود پاورپوینت صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط


دانلود پاورپوینت صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط

 

مشخصات این فایل
عنوان: صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط
فرمت فایل : پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلایدها : 41

این پاورپوینت در مورد صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از پاورپوینت صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط

—شکل و محتوای صورت سود و زیان :
صورت سود و زیان نتایج عملیات واحد تجاری طی یک دوره زمانی مشخص( دوره حسابداری ) را نشان می دهد . به عبارت دیگر صورت سود و زیان در برگیرنده در آمد حاصل از عملیات مستمر ، هزینه های عملیاتی حاصل از عملیات مستمر ، درآمد و هزینه های غیر عملیاتی و در آمد مشمول مالیات واحد تجاری طی یک زمان مشخص را گزارش می نماید . سود خالص دوره مالی.....(ادامه دارد)

شناخت درآمد فروش :
« درآمد فروش باید به دوره ای منتسب گردد که در آن دوره ، فعالیتهای اصلی لازم برای تولید و تحویل کالاها و یا خدمات انجام شده است » مشکل این تعریف این است که باید توان اندازه گیری عینی نتایج فعالیتهای اقتصادی وجود داشته باشد . یعنی قبل از اینکه بتوان اندازه ای از درآمد راچنان مشخص کرد که قابل رسیدگی مجدد باشد ، نمی توان نسبت به شناسائی درآمد فروش اقدام کرد .
در ادبیات حسابداری و همچنین در عمل چهار مقطع زمانی به شرح .....(ادامه دارد)

فروش با حق استرداد کالا Sales with Recourse
در مواردی که مشتری حق دارد کالای خریداری شده را به فروشنده مسترد دارد و از دیدگاه فروشنده ، مخاطره تملک مجدد اموال فروش رفته وجود دارد ، درآمد فروش را تنها در صورت احراز تمامی شرایط زیر می توان شناسائی کرد .قیمت فروش عمدتاً ثابت و هنگام فروش قابل تعیین باشد .خریدار قیمت معامله را پرداخته یا متعهد به پرداخت به فروشنده باشد و این تعهد ، مشروط به بازفروش کالا نباشد .تعهد خریدار به فروشنده ، براثر سرقت ، خسارت یا نابودی کالای خریداری .....(ادامه دارد)

—چه اقلامی باید در هزینه ها منظور شوند ؟
براساس تعریف هیات استانداردهای حسابداری از هزینه ، هزینه ها با عملیات اصلی یا کانونی واحد انتفاعی مرتبط هستند در حالی که زیانهای غیر عملیاتی در نتیجه معاملات یا رویدادهای جانبی یا اتفاقی ایجاد می گردند.چنانچه درآمد فروش به عنوان محصول واحد انتفاعی تعریف شود ، هزینه شامل اقلامی است که برای ایجاد آن درآمد فروش ، واقع شده اند . براساس این تعاریف ،منقضی شدن یا کاهش دارائیها که به فرآیند ارائه محصولات و خدمات به مشتریان مربوط نیست باید به عنوان زیان غیر عملیاتی .....(ادامه دارد)

اصلاح اشتباه در اندازه گیری مرتبط با دوره های قبل :
از آنجا که اشتباه در اندازه گیری صورتهای مالی و تغییر در رویه های حسابداری همواره درنتایج مالی نقش اساسی دارند، بنابراین ضرورت دارد که برای جلوگیری از سنجش نادرست ، کلیه اقلام مربوط به سالهای قبل با دقت مورد بررسی قرار گیرد و چنانچه بروز اشتباه با اهمیت و تغییر در رویه حسابداری منجر به مخدوش شدن اطلاعات شده و در نتیجه قابلیت اتکای صورتهای مالی مزبور را کاهش دهد ، برای ارائه مطلوب تر صورتهای مالی واحد تجاری جهت اصلاح چنین اشتباه یا تغییر رویه ، از طریق ارائه مجدد ارقام صورتهای مالی .....(ادامه دارد)

—سود هر سهم :
معمولاً تحلیلگران ، سرمایه گذاران و بستانکاران در صدد یافتن راهی که بتواند عملکرد شرکت را در یک عدد ارائه نماید ، هستند . تا بدین وسیله عملکرد شرکت را مقایسه نمایند . استفاده کنندگان از صورتهای مالی می توانند بدین وسیله عملکرد شرکت را در یک «عدد منحصر به فرد » خلاصه نمایند . سودهای تعلق گرفته و پرداخت نشده « متعلق به » دارندگان اوراق قرضه و سهام ممتاز مبلغ یا عددی ثابت است . و سهامداران عادی مالک مبالغ باقی مانده سود هستند .  ادعای آنها به سود شرکت به سطح درآمد ها و هزینه های مربوطه بستگی دارد . سودی که پس از پرداخت بهره و سود.....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب پاورپوینت صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط

تعریف سود و زیان
اهداف صورت سود و زیان
شکل و محتوای صورت سود و زیان
مفهوم سود
شناخت درآمد فروش
فروش با حق استرداد کالا
هزینه و زیان غیر عملیاتی
چه اقلامی باید در هزینه ها منظور شوند
چگونه باید هزینه ها را اندازه گیری کرد
متداولترین روشهای اندازه گیری هزینه ها
چه موقع هزینه ها تحقق می یابند
مفهوم مقابله هزینه ها با درآمد فروش  
زمانبدی هزینه ها مستلزم


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد