رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق رنگ در معماری

اختصاصی از رزفایل دانلود تحقیق رنگ در معماری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق رنگ در معماری در 13 صفحه با فرمت ورد و مناسب پروژه ها و مطالعات و مقالات معماری شامل بخش های زیر می باشد:

چکیده

مقدمه

پیشگفتار

اهمیت طرح و موضوع

فصل اول:تعریف رنگ

 چیستی رنگ

 تئوری رنگ

 تاریخچۀ رنگ

فصل دوم:روان شناسی رنگ

 تأثیر رنگ ها بر انسان

 کمپوزیسیون رنگ ها

 رابطۀ رنگ و فرم

فصل سوم:کاربرد رنگ

 کاربرد رنگ در معماری داخلی

 کابرد رنگ در شهرسازی

منابع و مراجع

 

 

چکیده:

رنگ ها تأثیرات عمیقی را بر فضاها و محیط پیرامون خود دارند و نیروها و انرژی های درخشنده ای هستند که چه آگاه و چه ناخودآگاه روی ما اگر مثبت و منفی خواهند داشت. هنرمندانی که شیشه های رنگین خلق می کنند از رنگ برای خلق چنان محیطی معنوی و اسرار آمیز استفاده می کردند که اندیشه های پرستش کنندگان را بر دوش شاهین معنویت به پرواز در می آورند. رنگ از باستان تا کنون در تمام دوره ها نقش مهمی داشته. اثرات رنگ نه تنها از لحاظ بصری بلکه از جنبه های روان شناسی و روان شناختی نیز شناخته شده است که بر اساس نوع رنگ و گرمی و سردی آن و ترکیب آن با سیار رنگ ها و همجواری با رنگ های دیگر می تواند آن تأثیرات روانشناسی را بر روی انسان بگذارد. و در حالت روحی فرد تأثیر مثبت و منفی بگذارند. البته باید با توجه به نوع فضا و عملکرد آن در انتخاب رنگ دقت کرد. در معماری داخلی رنگ نقش بسزایی دارد. رفتارهای افراد و حالات روحی روانی آنان را با استفاده از آن می توان کنترل و تصحیح کرد. و زندگی پر نشاط و همراه با آرامش را برای هر خانواده ای بدست آورد. چیزی که کمتر در مساکن ما یافت می شود و در طراحی شهری هم رنگ تأثیرات با اهمیتی را در روحیه افراد که در شهر عبور و مرور و یا مشغول به کار هستند یا اوقات فراغت خود را می گذرانند دارد. به طور کلی، رنگ مایه ی  زندگی و زیبایی محیط است که  بیشتر از همیشه و حال باید به آن توجه کنیم.

  

مقدمه:

نهایت و هدف همۀ مهارت های هنری بیرون کشیدن و استخلاص ماهیت و سرشت معنوی فرم و رنگ و آزادی آنها از زندان دنیای مادی است. دنیایی که امروزه در آن زندگی می کنیم، به دنیای انسان در سال های گذشته شباهتی ندارد. دنیای ما با ابداع و خلاقیت شکل گرفته است. ما بناهایی می سازیم که محتوای آنها نهفته است. در عین حال بناها سمبول افکار و عقاید نیستند، بلکه تجسم افکاری هدف دار هستند. اما حال اگر بخواهیم تأثیر رنگ را در این بناها با توجه به عملکرد آنها بررسی کنیم، نیاز به یک سری شناخت در مورد رنگ و ماهیت آن داریم که در این تحقیق سعی شده است به آن پرداخته شود....

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق رنگ در معماری

تحقیق در مورد اکراه

اختصاصی از رزفایل تحقیق در مورد اکراه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد اکراه


تحقیق در مورد اکراه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه68

فهرست مطالب

فصل اول : مقدمه

 

1- تعریف اکراه

 

1-1- تعریف لغوی

 

1-2- تعریف اصطلاحی

 

2- فرق اکراه مدنی و اکراه جزائی

 

فصل دوم: بررسی اکراه و مقایسه آن با مفاهیم مشابه

 

1- ارکان اکراه

 

1-1- وجود مکره بالفتح

 

1-2- وجود مکره با کلر

 

1-3- تهدید و اکراه

 

1-4-قلمرو اکراه

 

2-عناصر اکراه

 

2-1- انجام عمل

 

2-2- موثر بودن تهدید

 

2-3- عادتا غیر قابل تحمل بودن تهدید

 

2-4- موثر بودن تهدید درهرشخص با شعور

 

2-5- انحصار تهدید به جان ، مال، آبروی تهدید شونده یا اقوام نزدیک او

 

2-6- نامشروع و غیر قانونی بودن موضوع تهدید

 

2-7- علت عمده عقد بودن ترس ناشی ازتهدید

 

2-8- عجز از تفصی یا فقدان راه خلاص از اکراه

 

3- مقایسه اکراه بااجبار

 

3-1- تعریف اجبار

 

3-2- تفاوت اجبار واکراه

 

4- مقایسه اکراه با اضطرار

 

4-1- تعریف اضطرار

 

4-2- ارکان اضطرار

 

4-3- تفاوت اکراه بااضطرار

 

4-4- وضعیت عقد مضطر از جهت صحت یا بطلان

 

فصل سوم: وضعیت حقوقی عقد مکره و کارکرد اجازه در آن

 

اول) وضعیت حقوقی عقد مکره

 

  • نظریه بطلان عقد مکره

 

1-1-نظریه اول

 

1-2-نظریه دوم

 

2-نظریه عدم نفوذ عقد مکره

 

2-1-نظریه اول

 

2-2-نظریه دوم

 

3-تبیین حدیث رفع در قول به عدم نفوذ عقد مکره

 

دوم) کارکرد اجازه در عقد فضولی

 

  • نظریه نقل
  • نظریه کشف


 

 

1- تعریف اکراه

 

1-1 تعریف لغوی: مصدر باب افعال یعنی وادار کردن، ثلاثی مجرد آن کره بالضم نیز به همین معناست ولی کره بالفتح یعنی رنج و مشقت بردن.[1] کسی را به زور به کاری واداشتن، فشار، زور.[2] در این ارتباط باید به تعریف چند واژه عنایت داشت: کُره یا گره به معنی حالت اکراه آمیز، مُکره به  معنی کسی که مورد اکراه قرار گرفته و مکره یا کسی که اکراه را اعمال کرده.

 

1-2 تعریف اصطلاحی: اکراه در اصطلاح فقها و حقوقدانان به چند معنا آمده است که به تعدادی از آنها اشاره می گردد.

 

1-2-1- قانون مدنی اکراه را تعریف نکرده است ولی از مجموع مواد 202 الی 206 می توان دریافت اکراه را فشار مادی یا معنوی و روحی می داند که از خارج بر شخص وارد می شود تا او را وادار به یک یا چند عمل حقیقی نماید.[3]

 

1-2-2- حمل الغیر علی ما یکرهه: یعنی وادار کردن کسی به انجام کاری که از آن کراهت دارد.[4]

 

1-2-3- حمل الغیر علی شی قهراً: یعنی وادار کردن کسی به زور برای انجام کاری.[5]

 

1-2-4- حمل الغیر علی ما لایرضاه: یعنی وادار کردن کسی به انجام کاری که رضایت ندارد.[6]

 

1-2-5- (المکره) قاصد الی اللفظ غیر قاصد الی مدلوله: مُکره کسی است که قصد لفظ می کند ولی قصد مدلول آنرا نمی نماید.[7]

 

1-2-6- اکراه فشاری است که به سبب آن اراده شخص تحت تأثیر قرار گرفته و با تعاقد، آن فشار را مندفع می نماید.[8]

 

1-2-7- اکراه اجبار غیر قانونی شخص است بر اینکه عملی را بدون رضایت و از روی ترس انجام دهد.[9]

 

1-2-8- اکراه عملی است تهدیدآمیز از طرف کسی (خواه او طرف عقد باشد و خواه نباشد) نسبت به دیگری به منظور تحقق بخشیدن عملی حقوقی (فعل – ترک) مورد نظر اکراه کننده.[10]

 

1-2-9- اکراه فشار غیرعادی و نامشروعی است که به منظور وادار کردن شخصی بر انشاء عمل حقوقی معین وادار شود.[11]

 

در تعریف اول که از شیخ انصاری است، کراهت داشتن مکره بالفتح از عملی که بدان وادار شده است جزء ماهیت اکراه به شمار می رود. در واقع شخصی که وادار به انجام کاری شده است، بایستی متنفر از آن کار باشد تا اکراه صدق کند، و لذا اگر کاری که اصالتاً مورد طبع فرد بود بدان وادار شد مصداقی از اکراه نمی باشد. لذا امام خمینی با قید «قهراً» که در تعریف دوم آمده است مشکل را حل کرده اند. از نظر ایشان اکراه وادار کردن کسی به انجام کاری از روی زور و اجبار
می باشد، خواه آن چیزی که مُکره بالفتح بدان وادار شده مورد کراهت او باشد و خواه در واقع مورد علاقه اش باشد.

 

چون همانطوریکه قبلاً اشاره شد، اراده انسان بعضی اوقات به چیزهایی تعلق می گیرد که مورد علاقه و اشتیاق اوست و گاه به اشیائی تعلق می گیرد که مورد تنفر و انزجار اوست ولی بخاطر درک مصلحتی عقل آنرا تجویز می کند بلکه بدان امر می نماید. امام به بیماری استسقاء مثال می زند که فرد مبتلا، طبعاً آب را دوست دارد ولی چون آب برای او ضرر دارد عقل او را از نوشیدن آن برحذر می دارد. در این جا اگر اکراه کننده ای او را به نوشیدن آب وادار کند، نوشیدن از روی اکراه بر آن صدق می کند و حال آنکه طبق مبنای شیخ انصاری اکراه صدق نمی کند.

 

در تعریف سوم که منسوب به علامه خوئی است اگر مراد از مالا یرضاه همان مایکرهه (به قرینه مقابله) باشد (چون مفهوم رضا در مقابل کراهت قرار دارد) تعریف ایشان به قول اول بر می گردد. اما اگر منظور و مراد از رضا را حالتی بدانیم که

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد اکراه

دانلود گزارش کارآموزی شرکت مشاوره و خدمات رایانه

اختصاصی از رزفایل دانلود گزارش کارآموزی شرکت مشاوره و خدمات رایانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی شرکت مشاوره و خدمات رایانه


دانلود گزارش کارآموزی شرکت مشاوره و خدمات رایانه

 

مشخصات این فایل
عنوان: شرکت مشاوره و خدمات رایانه
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 15

این گزارش کارآموزی درمورد شرکت مشاوره و خدمات رایانه می باشد .

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از گزارش کارآموزی شرکت مشاوره و خدمات رایانه

مشخصات فیزیکی محل کارآموزی
این شرکت را می‌توان از جهات مشخصات فیزیکی مکان نیز مورد تحلیل قرار داد:
شرکت رایانه قدس رضوی که وابسته به آستان قدس رضوی می باشد واقع شده در خیابان کوهسنگی 17 که شامل بخش های زیر است : دارای چندین  اتاق و یک سالن سخت افزار و یک آبدارخانه و انبار می باشد. یکی از اتاق ها برای تیم برنامه‌نویسی شرکت می باشد. اتاق دیگر این شرکت مربوط به مدیرعامل می‌باشد که محل انعقاد قراردادهای فی‌مابین مشتری و شرکت و همچنین تشکیل جلسات تیم پروژه با مدیرعامل می‌باشد. و اتاقی هم به منظور بخش شبکه لحاظ گردیده است.
تعداد سیستم‌های موجود در شرکت در حد قابل قبولی می باشد. که همه آنها مجهز به تجهیزات قابل قبولی هستند. تمامی سیستم‌ها از طریق شبکه LAN به یکدیگر متصل بوده و از امکاناتی نظیر چاپگر استفاده می‌کنند و این شبکه کمک بزرگی به انجام پروژه‌های گروهی می‌کند. .....(ادامه دارد)

. انجام پروژه شبکه:
ابتدا مکان مربوطه بررسی گردیده و در مورد تجهیزات مورد نیاز برای نصب یک شبکه محلی (Local) در مکان مورد نیاز تصمیم‌گیری گردید که برخی از این تجهیزات شامل:

  • کارت‌های شبکه مناسب برای شبکه مورد نظر (سیستم های موجود در محل دارای کارتهای شبکه Onboard بودند که چندان مناسب نیستند)
  • انجام اندازه‌گیری‌های لازم برای تعیین میزان کابلهای برحسب نیاز فیبر نوری یا CAT6 و یا CAT5 برای اتصال سیستم‌های موجود در شبکه
  • تعیین نوع Switch با تعداد پورت‌های مناسب برای ساپورت نمودن تمام سیستم‌های موجود (با تعدادی پورت بالاتر برای ایجاد امکان اضافه نمودن سیستم در شبکه در آینده)
  • بررسی مکان مورد نظر برای نصب Switch و تعیین مکان سیستم ها برای به حداقل رساندن کابل‌های مورد نیاز و در نتیجه کاهش حتی‌المقدور هزینه‌های مربوط به آن.

پس از تهیه تجهیزات و اقلام مورد نیاز از شرکت و همچنین نصب سوکتهای کابلهای CAT (که برخی از آنها بعلت نیاز در محل انجام پروژه صورت گرفت) اقدام به نصب داک‌کشی‌های مربوطه گردید که همین اقدامات بسیار زمانگیر بوده و بخشی از زمان انجام پروژه را به خود اختصاص داد.
همچنین اختصاص دهی IP به سیستم‌ها و تعیین Subnet mask و Gateway و قراردهی آنها در شبکه و نصب Windows 2000 Server بر روی سیستم سرور و انجام تنظیمات و نصب برنامه‌های مورد نیاز روی آن. .....(ادامه دارد)

رفع مشکل bad sectori با بکارگیری یکی از روش های زیر:
1)defrag کردن سیستم و انتخاب گزینه  check now
2)استفاده از نرم افزار HDD generator که بدسکتورها راشناسایی و بازیابی می کند.
3) استفاده از نرم افزار powerMax Maxtor برای بدسکتورهای نرم افزاری
4) استفاده از نرم افزار MHDD برای بدسکتورهای سخت افزاری
5)تست هارد با partition magic
6)تعویض برد هارد یا کابل دیتای آن
.....(ادامه دارد)

تعمیر وعیب یابی سیستم
در این قسمت به عیب یابی قطعات و سخت افزارهای سیستم پرداخته می شود وشناختی کامل نسبت به قطعات داده می شود.از جمله کارهای انجام شده به شرح زیر     می باشد:
آموزش و آشنایی با setup سیستم و نحوه کار با آن
آشنایی با انواع نمونه های قطعات سخت افزاری سیستم مثل Cpu ، hard ، mainboard ، Ram ، graphic card ، KVM و...
آشنایی با انواع نرم افزارهای مفید برای تست و عیب یابی،بازیابی،پارتیشن بندی،backup،ویروس یاب و...
تعمیر وعیب یابی هارد زمانیکه شناسایی نمیشود و یا خراب است که میتوان آنرا با یکی از روشهای فوق عیب و تست کرد:
  1)تنظیمات شناسایی در setup سیستم
  2)استفاده از نرم افزار ویندوز مجازی portable  
  3)تعویض برد هارد
.....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب گزارش کارآموزی شرکت مشاوره و خدمات رایانه

مقدمه4
1.معرفی محل کارآموزی5
2.مشخصات فیزیکی محل کارآموزی8
3.برخی از مزایا و معایب شرکت 10
4.گزارشی از کار انجام شده 11
5.نتایج و پیشنهادات

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی شرکت مشاوره و خدمات رایانه

دانلود گزارش کارآموزی شرکت ساخت انواع لوازم التحریر

اختصاصی از رزفایل دانلود گزارش کارآموزی شرکت ساخت انواع لوازم التحریر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی شرکت ساخت انواع لوازم التحریر


دانلود گزارش کارآموزی شرکت ساخت انواع لوازم التحریر

 

مشخصات این فایل
عنوان: شرکت ساخت انواع لوازم التحریر
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 55

این گزارش کارآموزی درمورد شرکت ساخت انواع لوازم التحریر می باشد .

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از گزارش کارآموزی شرکت ساخت انواع لوازم التحریر

مشتری شناسی
در جهان کنونی دیگر نمی توان حیطه بازاریابی و فروش را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد بلکه باید با روشهای علمی و تعاریف جدیدی که در حوزه بازاریابی وفروش مطرح گردیده است آشنا شد و در مقام عمل آنها را بکار بست تجربه های تاریخی نشان می دهد آنان که از منظرسنتی وتجربی و با تگرش سطحی به مفاهیم مشتری  کالا بازار فروش خرید رقابت تبلیغات  کیفیت و...نگاه کرده و میکند. ضمن آنکه موفقیتی در این راه دست نیاورده اند بلکه سرمایه های خود را نیز از دست داده اند. دربرسی خدمات بدون در نظر گرفتن مبانی علمی بازاریابی و فروش منشا این عدم موفقیت بوده است  د رگذشته اگر تولید وعرضه کالا محدود بود امروزه دیگر برای تولید هیچ محصولی محدودیت.وجود ندارد . بازارها گسترش یافته اند رقابت هافشرده وتنگا تنگ  شده اند  و  نقش مشتریان از حا لت  پیروی از تولید کنند گان به هدایت سرمایه گزاران   تولید کنند گان  وحتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. بدین ترتیب مفهوم بسیاری از واژه های  متداول  در امربازاریابی و فروش  گسترده تر و  کامل تر شده اند  و  در  برخی موارد نیز مفاهیم جدیدی به این مباحث اضافه گردیده است نکته اساسی که در بحث های علمی بازاریابی و فروش مطرح گردیده است سمت و سوی کلیه فعالیت های بنگا ه اقتصادی برای تا .....(ادامه دارد)

کاربرد توانایی ها
در دنیای مبادله امروز مشتریان از انواع توانایی ها برای خرید کالا و خدمت مورد نیازخویش استفاده می کنند آنان علاوه بر به کار گیری توانایی های  مالی در امر خرید خرد وکلان کالا و خدمات  ازتوانایی های  کالایی  نیز برای تبادل محصولاتی از قبیل نفت گاز .مواداولیه .برق . پتروشیمی. ماشین آلات صنعتی فراورده های کشاورزی. تجهیزاتی دفاعی و  ارتباطی .  مواد غذایی . لوازم مصرفی و رفاهی احداث تاسیسات صنعتی و..استفاده می کنندو این امر را چون ابزاری مو ثر در مبادلات اقتصادی و در سطوح مختلف کشاورزی منطقه ای و جهانی  به کار

بررسی ویژگی های کالا ویا خدمت:
مشتری همزمان با تطبیق ویژگی های کالا و یا خدمت با نیاز و توانایی های خود به  موارد موثر دیگری نیز در کالا  و یا خدمت توجه می کند تا آ مادگی بیشتری برای تصمیم  گیری درباره  دراختیار گرفتن  آن کالا و  یا خدمت در خود  بوجود  آورد این عوامل عبارتند از: کیفیت مرغوبیت .مقایسه کالا یا خدمت با کالای جانشین و..... نکته  قابل  توجه  در این  بخش آنست که چنانچه مشتری پس از بررسی ها و انطباق ها یی که  درباره  در اختیار  گرفتن  کالا و خدمت به کار می گیرد آن را منطبق با عدم تا مین نیاز و یا  توانایی های  خود ارزیابی  نماید  از به کارگیری آن کالا و خدمت صرف نظر می کند .....(ادامه دارد)

«اهمیت بسته بندی»
بسته بندی از محصولات حفاظت می کند و آن را تا نقطه فروش  در شرایطی سالم تحویل می دهد . بسته بندی علاوه بر این بر جاذبه فروش می افزاید  و  بدین ترتیب به بازاریابی   کمک می کند . به نظر اهل فن بسته بندی بخشی از فروش است و باید   در ابتدای هر برنامه فروش مورد بررسی قرارگیرد. به دلیل وجود پیچیدگی بخش های مختلف مرتبط با بسته بندی حضور دائمی متخصصان رشته هایی نظیر ،طراحی ،گرافیک، فیزیک،  شیمی،حقوق، آموزش ،حسابداری و... در پروسه بسته بندی الزامی است زیرا اولین چیزی که خریداران در هنگام خرید دراکثرکالاها مشاهده می کنند بسته بندی کالاها ست . تحقیقا ت به عمل آمده نشان می دهد که خریداران مواد غذایی حدود 3تا 4 ثانیه به بسته بندی محصولات غذایی توجه می کنند. .....(ادامه دارد)

بازاریابی هدف داریا متمرکز:
در این حالت بازاریاب ، بازاررا به قسمتهای مختلف تقسیم کرده هر قسمت را بدقت شناسایی و یک یا چند قسمت رابرای خود انتخاب می کند و سپس  کلیه فعالیتهای خود را  بروی آن قسمت یا قسمت ها متمرکز می کند و به بخشهای دیگر کار ندارد . برای مثال  یک شرکت تولید کننده نوشابه های گازدار ممکن است برای آن قسمت بازار که طالب  نوشابه  شیرین  است چند نوع نوشابه شیرین با طعم گیلاس ، موز و سیب تولید کند. همین شرکت برای آن قسمت از بازارکه دارای رژیم غذایی هستند می تواند نوشابه فاقد مواد قندی تولید کند. امروزه شرکتها کمتر از بازاریابی انبوه و تفکیکی استفاده می کنند و بیشتر گرایش به سمت باز اریابی  متمرکز دارند . این  نوع  بازاریابی به فروشندگان دردستیابی به فرصتهای بازارکمک می کند  دراین نوع  بازاریابی  فروشندگان می توانند کالاهای مورد نیاز هر قسمت را جداگانه تولید و برای  دستیابی  بهتر و کارآمد تر به بازارمورد نظر خود قیمت فروش ، کانال توزیع و .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب گزارش کارآموزی شرکت ساخت انواع لوازم التحریر

بخش اول : آشنایی با مکان شرکت
مکان و تاریخچه شرکت6
 هدف شرکت7
بخش دوم: مشتری و مشتری شناسی
 مشتری شناسی 11
 نیاز مشتری 14
روش های تامین نیاز 17
 توانایی های مشتری18
 استعدادهای مشتری20
 رفتارهای مشتری 22
 ایرادهای مشتری25
 انتخاب مشتری29
 مشتری گرایی 30
 بسته بندی کالا35
CRM 39
 جایزه کیفیت در آمریکا 45
 تقسیم بازار47
بخش سوم : آزمون ونتایج آن
آزمون
 نتایج آزمون

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی شرکت ساخت انواع لوازم التحریر

دانلود فایل فلش رسمی فارسی گوشی GLX C1

اختصاصی از رزفایل دانلود فایل فلش رسمی فارسی گوشی GLX C1 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل فلش رسمی فارسی گوشی GLX C1


دانلود فایل فلش رسمی فارسی گوشی GLX C1

دانلود فایل فلش رسمی فارسی گوشی GLX C1


نحوه ی رایت رام:


  1. فلشر مربوطه رو دانلود کرده و اجرا کنید
  2. بر روی سربرگ اول Load Packet کلیک کرده و فایل با پسوند pac رو لود کنید
  3. در مرحله بعد بر روی سربرگ سوم Start Downloading کلیک کنید
  4. ولوم پایین نگهدارید و کابل رو وصل کنید و تا اتمام مراحل رایت منتظر بمانید

دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش رسمی فارسی گوشی GLX C1