رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری

اختصاصی از رزفایل دانلود گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری


دانلود گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری

مشخصات این فایل
عنوان: شرکت کامپیوتری
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 57

این گزارش کارآموزی درمورد شرکت کامپیوتری می باشد .

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری

مشخصات منبع تغذیه
علا وه بر خروجی برق؛ مشخصات متعدد دیگری در ایجاد یک منبع تغذیه با کیفیت بالا نقش دارند. ما در طول سالیان گذشته ؛ سیستمهای متعددی داشته ایم . تجربه ما نشان می دهد که اگر در اتاقی که چند سیستم در داخل آن مشغول بکار هستند یک مشکل برقی بروز کند؛ سیستمهائی که دارای منابع تغذیه ای با کیفیت و رده بندیهای  خروجی بالاتر؛ شانس بسیار بیشتری برای عدم مواجهه با اختلالات برقی دارند ؛ در حالیکه سایر سیستمها از کار می افتند.
منابع تغذیه با کیفیت بالا به محافظت از سیستمهای شما نیز کمک می کنند.
منابع تغذیه محصول تولید کنند گان معتبر  در صورت بر خورد با شرایط زیر؛ آسیب نخواهد دید: .....(ادامه دارد)

تصحیح عامل توان
اخیرا کارائی خط برق و تولید موج هماهنگ منابع تغذیه PC مورد برسی قرار گرفته است . این موضوع عموماتحت عنوان عامل توان تغذیه مورد برسی قرار می گیرد. توجه به عامل توان فقط بخاطر تقویت کارائی برق نیست ؛ بلکه به خاطر کاهش در تولید Harmonics Back بر، روی خط برق نیز هست. بطور اخص استاندارهای جدیدی در بسیاری از کشورهای اروپائی اجباری شده اند که Harmonics را به کمتر از مقدار خاصی کاهش می دهند . مدار مورد نیاز برای اینکار،PFC (Factor CorrrctionPower ) نامیده می شود.
عامل توان نشان می دهد که بازده مصرف توان الکتریکی تا چه حدی است و بصورت عددی بین صفر و یک بیان می شود. یک عامال توان بالا نشان می دهد که توان الکتریکی بصورت کار آمدی مورد استفاده قرار گرفته است ، در حالیکه مقادیر پائین آن نشاندهنده بکار گیری ضعف توان الکتریکی هستند. برای درک عامل توان، باید نحوه استفاده از برق را درک کنید .
معمولا دو نوع بار بر روی خطوط برق AC اعمال می شود: .....(ادامه دارد)

گواهینامه های سلامت منبع تغذیه
آژانسهای متعددی در سرتا سر جهان اقدام به صدور گواهینامه سلامت و کیفیت برای قطعات الکتریکی و الکترونیکی می نمایند. شناخته شده ترین آژانس در ایالات متحده ،(UL) Underwriters Laboratories Ic.  است. استاندارد 1950 UL# (نسخه سوم استاندارد سلامت تجهیزات IT شامل تجهیزات تجاری الکتریکی)، منابع تغذیه و سایر قطعات PC را پوشش می دهد.شما همیشه در هنگام خرید منبع تغذیه و سایر ابزارها باید مواردی را انتخاب کنید که توسط UL تائید شده اند. هر چه که غالبا در این مورد گفته می شود که تمام محصولات خوب دارای گواهینامه UL نیستند، اما هیچ محصول بدی هم این گواهینامه را ندارد.
در کانادا محصولات الکتریکی و الکترونیکی توسط آژانس استانداردهای کانادائی (CSA) تائید می شوند. معادلهای آلمانی آن شامل Tv Rheinland و VED هستند و مو سسه NEMKO نیز در نروژ فعالیت دارد. این موسسات مسول صدور گواهینامه محصصولات در سرتا سر اروپا هستند . تولید کنندگان منابع تغذیه ای که محصولات در سرتاسر اروپا هستند. تولید کنندگان منابع تغذیه ای که محصولات خود را در یک بازار جهانی عرضه می کنند بایستی محصولاتی داشته باشند که حداقل توسط UL ، CSA و TV  تائید شده باشند. .....(ادامه دارد)

سیستمهای Energy Star
EPA یک برنامه صدور گواهی نامه را برای تجهیزات و PC ها با کارائی توان بالا آغاز کرده است. PC و یا نمایشگر برای آنکه در این برنامه عضویت داشته با شد بایستی در طول دوره های عد م فعالیت خود تنها 30 وات (و یا کمتر) توان مصرفی نماید. سیستمهائی که با این مشخصات مطابقت دارند می توانند از برچسب Energy Star استفاده کنند. این یک برنامه داوطلبانه است؛ با این حال، بسیاری از تولید کنند گان PC متوجه شده اند که معرفی سیستمهایشان تحت این عنوان می تواند به فروش آنها کمک نماید.
یکی از مشکلات اینگونه سیستمها دراین است که مادر برد و درایو های دیسک آنها می توانند به خواب بروند. این بدان معنی است که آنها می توانند به حالت Standby بروند که درآن توان بسیار اندکی را مصرف می کنند. این ویژگی با منابع تغذیه قد یمی ایجاد مشکل می کند زیرا کشش توان پائین نمی تواند بار کافی را برای عملکرد صحیح آنها ایجاد نماید. بسیاری از منابع تغذیه جدید موجود در بازار که برای کار با این سیستمها طراحی شده اند، .....(ادامه دارد)

منابع تغذیه با فشار کاری اضافی
یک منبع تغذیه ضعیف و یا نا منا سب می تواند مانع ایده های شما برای توسعه سیستمتان شود. بعضی از سیستمها با منابع تغذیه فربهی طراحی شده اند که حجم زیادی از ضمائم سیستم و تجهیزات توسعه را پیش بینی کرده اند. اکثر سیستمهای دسک تاپ و تاور به همین ترتیب ساخته شده اند. با اینحال، بعضی از سیستمها از ابتدا با منابع تغذیه نا کافی طراحی شده اند و نمی توانند بطور مناسب به گزینه های " تشنه تغذیه"ای که شما احتمالا می خواهید به سیستم خود اضافه کنید، سرویس بدهند.
رده بندی Wattage  گاهی اوقات می تواند بسیار گمراه کننده باشد. تمام منابع تغذیه 300 واتی با یکدیگر یکسان نیستند. افرادی که با سیستمهای  صوتی سطح بالا آشنائی دارند می دانند که بعضی از واتها بهتر از سایرین هستند. این مسئله در مورد منابع تغذیه نیز صدقق .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری

رده بندی منابع تغذیه
 نگاهی ژرف به ساختار منبع تغذ یه
 مشخصات منبع تغذیه
تصحیح عامل توان
گواهینامه های سلامت منبع تغذیه
بارگیری اضافه از منبع تغذیه
 مدیریت توان
 اینتر فیس پیشرفته پیکر بندی و توان
اندازه گیری ولتاژ
تجهیزات تخصصی آزمایش
حرارت سنج ماد ون قرمز دیجیتال
تعمیر منبع تغذ یه
استفاده از سیستمهای محافظ برق (Power-Protection )
عیب یابی منبع تغذیه
خنک کنندگی نا مناسب

 

  


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد