رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله درباره علل صافی کف پا

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله درباره علل صافی کف پا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله درباره علل صافی کف پا


دانلود مقاله درباره علل صافی کف پا

ضعف عضلات نگهدارنده قوس طولی ، تقسیم غیر طبیعی وزن بدن بر روی جانب داخلی به همراه چرخش به خارج پاشنه از علل بروز این عارضه می باشد.

عضلات درشت نی قدامی وخلق که ازقسمت های بالائی ساق می آید وعمل مشترک آنها منجر به حرکت اینورشن ( چرخش به خارج )می شود و، خم کننده دراز انگشتان و شست همچنین عضلات اینترنسیک کف پایی که از داخل پا شروع می شوند . در این عارضه ضعیف شده و قوام خویش را از دست داده اند . به طور عکس عضلات نازک نئی کوتاه ، بلند وطرفی کوتاه شده و طول طبیعی آن کاهش یافته و لذا باز دهی مفید اولیه را از دست داده اند . مبنای حرکت باید بر تقویت عضلات کف پایی عضلات چرخش دهنده داخلی یعنی درشت نئی قدای و خلفی ، عضله دو قلو و نعلی ، خم کننده دراز انگشتان باشد . کشش عضلات نازک نئی بلند و کوتاه و طرفی و لیگامنت های جانب خارجی چون نازک نئی – قاپی قدا می و خلفی ، لیگامنت نازک نئی ـ پاشنه ای و لیگامنت قاپی پاشنه ای که در این عارضه کوتاه شده اند ، از حرکات می باشد . جمع کردن فاسیای کف پایی و تحرک بخشی به مفاصل کف پایی ـ انگشتی و به ویژه مفاصل شست از دیگر اقدامات می باشد .

نکته قابل تذکری که در مورد نحوه اجرای حرکات لازم است ، بیان شود ، آن است که حرکات عمدتاً باید مبتنی بر تقویت عضلات اینورتور باشد ، به همین لحاظ باید به هنگام اجرای حرکات از چرخش به خارج ساق ، جلوگیری به عمل آورده ، بدین منظور می توان با گذاردن یک شئی مانند کتاب در زیر ناحیه داخلی پاشنه لبه داخلی را بلند تر و امکان حرکات تقویتی را سهل تر ساخت .

کاهش قوسهای کف پا :

در بعضی خدمات و ضایعات وارد برمچ پا ، ممکن است در اثر بروز اشکال در عناصر ساختمانی مفصل مچ ، قوسهای کف پا کاهش پیدا کند یا مختل شود . همانطور که می دانیم قو سهای کف پا بو یژه قوس طولی کف پا ، نقش مهمی در ثبات و جذب فشارها و استرسهای وارد بر مفصل مچ پا ، بر عهده دارد

شامل 15 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله درباره علل صافی کف پا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد