رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله آبله مرغان در کودکان

اختصاصی از رزفایل دانلود مقاله آبله مرغان در کودکان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آبله مرغان در کودکان


دانلود مقاله آبله مرغان در کودکان

آبله مرغان یک بیماری شایع در میان کودکان است . به خصوص کسانی که زیر سن 12 سالگی هستند . آبله مرغان در سرتاسر بدن به صورت نقطه هایی مانند تاول های خارش دار دیده می شود . و علائم آن مشابه با علائم آنفولانزا می باشد . این علائم معمولاً بدون درمان بهبود می یابد . اما به دلیل عفونت بسیار واگیردار است . کودکان مبتلا باید تا زمانی که علائم این بیماری بهبود نیافته در خانه بمانند و استراحت کنند .
آبله مرغان توسط ویروس زوستر آبله مرغان ایجاد می شود . بچه ها را می توان با تزریق واکسن آبله مرغان نیز، محافظت کرد . معمولاً در سنین 12 الی 15 ماهگی این واکسن تزریق می شود . مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ( CDC ) توصیه می کند برای محافظت بیشتر ، از واکسن یادآوری در سنین 4 تا 6 سالگی استفاده کنند . ( CDC ) همچنین توصیه می کند به افراد 13 سال و مسن تر که تا به حال هرگز آبله مرغان نگرفته اند و واکسن آبله مرغان نزده اند ، دو نوبت با فاصله 28 روز یکبار واکسن تزریق کنند .
شخصی ممکن است فقط یک مرحله از آبله مرغان را بگیرد و ظاهراً علائمی نداشته باشد اما ویروس ( VZV ) می تواند به صورت نهفته در بدن بماند و پس از سالها به صورت بیماری زونا خود را نشان دهد .
استفاده از واکسن آبله مرغان  ، تا حدود قابل توجهی شانس ابتلا به آبله مرغان را در بچه ها کاهش می دهد اما ممکن است در سنین بالاتر دچار زونا بشوند .

نشانه‌های زیر بیشتر در کودکان، خفیف بوده اما در بزرگسالان، شدید هستند:

شامل 7 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آبله مرغان در کودکان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد