رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق فاصله گذاری پایه های لوله

اختصاصی از رزفایل دانلود تحقیق فاصله گذاری پایه های لوله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق فاصله گذاری پایه های لوله


دانلود تحقیق فاصله گذاری پایه های لوله

هنگامیکه پایه های یک خط لوله افقی در نقاط میانی نصب می شود، تنش انتهایی لوله بین این دو پایه رخ  داده و مقدار انحنا و خمیدگی به وزن لوله، سیال، عایق کاری و دریچه ها و اتصالات احتمالی در خط لوله بستگی دارد. اگر خط لوله بدون هیچ تنظیم (Pitch) رو به پایین نصب شود، گودالها و فرورفتگیهایی در هر دهانه بوجود آمده که در صورتیکه خط لوله حامل بخار باشد. امکان تراکم کاری و میعان در آن وجود دارد. جهت رفع این فرو رفتگیها خط لوله باید رو به پایین نصب شود طوریکه خروجی هر دهانه پایین تر از حداکثر انحنا باشد.

کرین (Crane) جهت تعیین انحراف خط لوله های استاندارد افقی پر از آب، اندازه لوله ها شامل  تا "4 بوده، آزمایشها و بررسیهای متعددی را انجام داده که نتایج آنها نشان می دهد که در لوله های بزرگتر از "2 و با با پایه هایی با ابعاد و اندازه های کانونی بزرگتر از 10 فوت، انحراف برآیند کمتر از انحراف تعیین شده با استفاده از فرمول در یک لوله یکنواخت بارگیری شده و مسدود در هر دو انتها می باشد. در لوله هایی به اندازه "2 و کوچکتر انحراف آزمایش شده بیش از انحراف تعیین شده از طریق فرمولی برای لوله هایی با هر  دو انتهای مسدود بود و در دهانه های کوتاهتر، انحراف با استفاده از فرمولی برای خط لوله های دارای انتهای غیر مسدود تعیین شد.

صفحه 395، انحراف خط لوله های استاندارد افقی پر شده با آب را با دهانه های مختلف و بر مبنای نتایج بدست آمده از آزمایشاتی برای اندازه های" 2 و کوچکتر از و طریق فرمولی برای انتهای های مسدود در لوله هایی با اندازه های بزرگتر ارائه
می دهد. مقادیر انحراف ارائه شده در جدول در برابر مقادیر بدست آمده از آزمایش و محاسبه، جهت خنثی کردن هر یک از متغییرها از جمله وزن ایزولاسیون (عایق کاری) و غیره می باشد.

فرمول زیر فاصله عمودی را که دهانه می بایست تنظیم شود، نشان می دهد طوریکه خروجی پایین تر از حداکثر انحنای لوله می باشد.

شامل 27 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق فاصله گذاری پایه های لوله
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد