رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود کارآموزی سیم کشی ساختمان و آسانسور

اختصاصی از رزفایل دانلود کارآموزی سیم کشی ساختمان و آسانسور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کارآموزی سیم کشی ساختمان و آسانسور


دانلود کارآموزی سیم کشی ساختمان و آسانسور

این شغل با ایجاد امنیت و آرامش خاطر در مورد نحوه ی سیم کشی و امنیت در مقابل اتصالات و برق گرفتگی را ایجاد می کند .

شغل مورد نظر ما باعث درآمد و ایجاد کار برای افراد و سوادآوری برای افراد سیم کش می باشد این شغل میزان بهره ی نوری در یک ساختمان را بالا می برد و باعث حفظ روشنایی مطلوب در ساختمان ها می شود . در این شغل هر مکانی با در نظر گرفتن نوع کارآیی ساختمان روشنایی آن  محاسبه و مورد اجرا در می آورد .

این شغل در شعر ما بسیار لازم و سودآور می باشد به دلیل ساخت و ساز انبوه .

 

 

قصد , ضرورت و اهمّیت کار :

در این شغل قصد بر آن است که به مالکین این اطمینان را می دهد که هیچ گاه و هیچ گونه اتصالی و یا برق گرفتگی و آتش سوزی بعد از تحویل کار رخ نخواهد داد و همچنین میزان بهره ی روشنایی مطلوب را به ارمغان خواهد آورد و مالکین از میزان روشنایی بسیار راضی می باشند .

ضرورت این کار این است که می توان چندین نفر را به کار اشتغال داد و دارای سود بسیار خوبی می باشد .

اهمیّت این کار بر آن است که چون شهر ما شهری قدیمی می باشد ساکنان آن تجهیزات و سیم کشی ساختمان آنها بسیار ابتدایی و خطرناک می باشد با این شغل می توان تمامی سیم کشی این منازل را تعویض نموده و به آنها اطمینان خاطر داد .

 

اماکن فرهنگی :

این شغل با گذشت زمان و با گذشت و همکاری و پیگیری های سازمان های نظام مهندسی و شهرداری شهر می تواند جایگاه خوبی در فرهنگ و عرف جامعه داشته باشد .

با انجام این شغل برای ساختمان ها به مرور مردم متوجه کارآیی و مناسب بودن این طرح در ساختمان با گذشت زمان در جامعه جایی متعالی خواهد داشت .

از نظر جغرافیایی شهرستان شیروان به دلیل مجاورت با مرکز استان دارای موقعیّت خوبی می باشد و با تلاش دولت نهم در این منطقه میزان ساخت و ساز بسیار بالا می باشــــد و می توان با استفاده از این ساخت و سازها کار خود را رونق داده و از سود سرشاری استفاده نموده بیشتر مردم این شهر یعنی شهرستان شیروان به کار کشاورزی مشغول هستند با توجه به این که از سود سرشاری بهره می برند به کار ساخت و ساز برای خود یا فروش انجام می دهند که می توان از کار سرشاری بهره برد . چون تنها ترین سازمان نزدیک به شهر ما سازمان نظام مهندسی بجنورد می باشد که می توان از این فرصت طلایی ســـــود برد و می توان از اطلاف وقت مشتریان جلوگیری کرد و در همین شهر کار آنها را انجام دهیم.

شامل 25 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کارآموزی سیم کشی ساختمان و آسانسور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد