رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رزفایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارآفرینی

اختصاصی از رزفایل کارآفرینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارآفرینی


کارآفرینی

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات17

فرآیند ایجاد یک طرح کسب و کار جدید را کارآفرینی گویند.حالا خواه این طرح در هر زمینه باشد. کشاورزی, صنعت و خدماتی و غیره. کارآفرینی به ایجاد فرصتهای شغلی برای افراد جامعه را گویند.
در کارآفرینی یک فرد با یک ایده جدید می خواهد زمینه ای را برای کسب و کار خود یا دیگران راه اندازی کند. البته یک کارآفرین موفق کسی است که طرحی بدهد که جدید باشد و از نظر علمی و عملی صحیح و مورد قبول باشد.
کارآفرینان امروزی با طرحهای جدید و تازه چنان رقابتی به وجود آورده اند که اگر یکی کمی در کارش خلاقیت نداشته باشد حتماً از میدان رقابت کنار خواهد رفت.
در کارآفرینی چه در زمینه کشاورزی و یا در صنعت و یا هر نوع فعالیتی نیاز به تفکر و ایده جدید می باشد. که یک کارآفرین خوب و موفق یکی از صفاتش نوآوری است. تازگی در کارآفرینی خیلی مهم و موفق باشد. اگر ما در صحنه ای یک ایده یا چیزی را که عملی باشد ارائه دهیم حتماً ما یک کارآفرین نمونه خواهیم شد.

مشخصات کارآفرین:
ـ نیاز به توفیق ـ کارآفرین همیشه تمایل دارد کارش درحد استانداردهای عالی باشد تا همیشه در ضمیته فعالیتش موفق باشد. کارافرین با ایجاد طرحهای جدید در زمینه فعالیت خود می تواند راندمان کار و صرفه جویی و... بکند.

 


دانلود با لینک مستقیم


کارآفرینی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد